Seat and Sofas bank gekocht alleen maar ellende
Geplaatst: 30 sep 2010 21:39
Beste forum lezers,
Ik ben ten einde raad. Kleine 4 maanden geleden heb ik een hoekbank gekocht Ruim €900 na zgn aanbieding) bij Seat and Sofas te Capelle a/d Ijssel. Maand nadat ik de bank heb opgehaald
begon mijn ellende de naden van de rug leuning raakten los , bank begon te pluizen. Gebelt met het filiaal die verweez mij door naar Seat and Sofas Maassluis. zo gezegd zo gedaan, dus ik brief gestuurd, kreeg brief terug dat de bank dan en dan kan worden terug gebracht voor een mogelijke reparatie. Bank afgeleverd 2 dagen daarna terug gebelt door een medewerker en ja hoor U KRIJGT EEN NIEUWE BANK !! alleen het duurt 6-8 weken (akkoord meegegaan)
Afgelopen week ben ik gebelt uw bank is er. Dus ik mijn bank opgehaalt wat blijkt
ik heb weer mijn oude bank terug naden genaaid maar wel gepluisd.
Dus heb ik weer terug gebelt en wordt er mij gezegd dat de bank gecontroleerd is in de winkel door verschillende soorten medewerkers(sters) en dat wij een nieuwe bank mee naar huis namen, wat dus niet het geval is.
Na een eindeloos gesprek met de receptioniste was ik het zat en wilde ik de floormanager spreken, die op dat moment aan het lunchen was en absoluut niet gestoord mocht worden, zo zei de receptioniste, wel vertelde zij mij dat ik zou worden terug gebelt door de floormanager wat dus tot nog toe niet is gebeurd !!
Iemand raad?? Wat te doen? Ik weet het niet meer, ik heb zelfs aangegeven dat ik een nieuwe bank wil voor de zelfde prijs en zelfs wil bij betalen, hier zijn ze niet mee akoord gegaan en ook ik ga de bank niet meer naar hun brengen want dit kost mij €65 per rit!
Wat zijn nu mijn rechten als consument? Waar kan ik nu mee aan de slag?
Iemand een idee want ik ben ten einde raad..........
Tip:
Seats & Sofas, NOOIT doen zit liever op de grond!! Ook niet aan te raden !! Zonde van je geld....
Mvg,
Jim
Ik ben ten einde raad. Kleine 4 maanden geleden heb ik een hoekbank gekocht Ruim €900 na zgn aanbieding) bij Seat and Sofas te Capelle a/d Ijssel. Maand nadat ik de bank heb opgehaald
begon mijn ellende de naden van de rug leuning raakten los , bank begon te pluizen. Gebelt met het filiaal die verweez mij door naar Seat and Sofas Maassluis. zo gezegd zo gedaan, dus ik brief gestuurd, kreeg brief terug dat de bank dan en dan kan worden terug gebracht voor een mogelijke reparatie. Bank afgeleverd 2 dagen daarna terug gebelt door een medewerker en ja hoor U KRIJGT EEN NIEUWE BANK !! alleen het duurt 6-8 weken (akkoord meegegaan)
Afgelopen week ben ik gebelt uw bank is er. Dus ik mijn bank opgehaalt wat blijkt
ik heb weer mijn oude bank terug naden genaaid maar wel gepluisd.
Dus heb ik weer terug gebelt en wordt er mij gezegd dat de bank gecontroleerd is in de winkel door verschillende soorten medewerkers(sters) en dat wij een nieuwe bank mee naar huis namen, wat dus niet het geval is.
Na een eindeloos gesprek met de receptioniste was ik het zat en wilde ik de floormanager spreken, die op dat moment aan het lunchen was en absoluut niet gestoord mocht worden, zo zei de receptioniste, wel vertelde zij mij dat ik zou worden terug gebelt door de floormanager wat dus tot nog toe niet is gebeurd !!
Iemand raad?? Wat te doen? Ik weet het niet meer, ik heb zelfs aangegeven dat ik een nieuwe bank wil voor de zelfde prijs en zelfs wil bij betalen, hier zijn ze niet mee akoord gegaan en ook ik ga de bank niet meer naar hun brengen want dit kost mij €65 per rit!
Wat zijn nu mijn rechten als consument? Waar kan ik nu mee aan de slag?
Iemand een idee want ik ben ten einde raad..........
Tip:
Seats & Sofas, NOOIT doen zit liever op de grond!! Ook niet aan te raden !! Zonde van je geld....
Mvg,
Jim