Klanten "service" KPN
Geplaatst: 01 okt 2010 14:17
In Augustus 2010 kreeg ik, als fervent prepaid gebruikster, een HTC Desire mobiel met KPN internet abonnement cadeau van mijn man. Eindelijk een echte telefoon!
Omdat ik voor nummerbehoud koos, zou ik pas na 5 werkdagen kunnen bellen.
Dit werd 2 weken, in de tussentijd alvast de simkaart er in gedaan.
Na 4 weken ontvang ik een rekening voor 215 euro wegens internetgebruik, ik viel van mijn stoel en ging terug naar de winkel waar de telefoon gekocht was. Die vertelden me dat ik de sim kaart er niet in had moeten stoppen, maar dat ik KPN moest bellen en vragen of ze me tegenmoet konden komen in deze.
De dame van de klantenservice van KPN was zeer vriendelijk, ze vertelde me dat ze kon zien dat dit mijn eerste abonnement ooit was, en dat het internetgebruik keurig netjes was, en dat dit duidelijk geen opzet was - en ze zouden dit bedrag helemaal kwijtschelden. Het enige probleem was dat het nu wel afgeschreven zou worden, maar dat ik het binnen 15 dagen terug zou krijgen. Mijn opluchting was zo groot dat ik haar uitbundig bedankte - en zij informeerde nog bezorgd of ik hierdoor niet in financiele problem zou komen.
Ik dacht nog, wat zeuren mensen toch over KPN? Wat een service!
Na 5 weken nog geen geld terug ontvangen, dus ik bel de klantenservice om te vragen wat er aan de hand was. Een super vriendelijke meneer aan de lijn, die me vertelde dat ze achter liepen wegens gigantische drukte, maar dat ik eind September mijn geld terug zou krijgen - mevrouw, alles staat keurig in onze computer.
Maandag 27 September gaat de telefoon, een mevrouw van KPN die me vertelt dat ik de helft van het bedrag ga terugkrijgen. Ik vertel haar dat mij is toegezegd dat het bedrag helemaal vergoed zou worden, twee maal zelfs, door de kilantenservice. De toon verandert meteen, ik krijg pinnig te horen dat ik zachter moet praten (ik ben slechthorend, versta haar amper) en blij moet zijn met de helft.
Ik vertel dat ik haar amper kan horen, mevrouw, praat u eerst maar eens zachter. Ik vertel haar dat ik niet accoord ga met de helft, omdat mij het hele bedrag is toegezegd. De toon wordt zeer onvriendelijk, en ze zegt dat ik nu accoord kan gaan met de helft of anders helemaal niets krijg.
Nou ben ik niet zo snel boos te krijgen, maar deze medewerkster had me in de tussentijd zo op de kast dat ik mezelf amper herkende, zo over mijn toeren was ik.
Als KPN klantenservice mij in eerste instantie had verteld dat ik de helft vergoed zou krijgen, was ik daar blij mee geweest, nota bene!
Loze beloftes, mij 5 weken laten wachten, nogmaals loze beloftes, en vervolgens hier op terug komen en me nog bedreigen ook.
KPN? Ik ga er zo snel mogelijk weg. Ik ga ook mijn vaste telefonie weghalen bij KPN, en wil er niets meer mee te maken hebben.
Eind dit jaar gaat XS4ll - een aanrader - digitale TV aanbieden, en dan neem ik all in one en kan weg bij KPN.
Omdat ik voor nummerbehoud koos, zou ik pas na 5 werkdagen kunnen bellen.
Dit werd 2 weken, in de tussentijd alvast de simkaart er in gedaan.
Na 4 weken ontvang ik een rekening voor 215 euro wegens internetgebruik, ik viel van mijn stoel en ging terug naar de winkel waar de telefoon gekocht was. Die vertelden me dat ik de sim kaart er niet in had moeten stoppen, maar dat ik KPN moest bellen en vragen of ze me tegenmoet konden komen in deze.
De dame van de klantenservice van KPN was zeer vriendelijk, ze vertelde me dat ze kon zien dat dit mijn eerste abonnement ooit was, en dat het internetgebruik keurig netjes was, en dat dit duidelijk geen opzet was - en ze zouden dit bedrag helemaal kwijtschelden. Het enige probleem was dat het nu wel afgeschreven zou worden, maar dat ik het binnen 15 dagen terug zou krijgen. Mijn opluchting was zo groot dat ik haar uitbundig bedankte - en zij informeerde nog bezorgd of ik hierdoor niet in financiele problem zou komen.
Ik dacht nog, wat zeuren mensen toch over KPN? Wat een service!
Na 5 weken nog geen geld terug ontvangen, dus ik bel de klantenservice om te vragen wat er aan de hand was. Een super vriendelijke meneer aan de lijn, die me vertelde dat ze achter liepen wegens gigantische drukte, maar dat ik eind September mijn geld terug zou krijgen - mevrouw, alles staat keurig in onze computer.
Maandag 27 September gaat de telefoon, een mevrouw van KPN die me vertelt dat ik de helft van het bedrag ga terugkrijgen. Ik vertel haar dat mij is toegezegd dat het bedrag helemaal vergoed zou worden, twee maal zelfs, door de kilantenservice. De toon verandert meteen, ik krijg pinnig te horen dat ik zachter moet praten (ik ben slechthorend, versta haar amper) en blij moet zijn met de helft.
Ik vertel dat ik haar amper kan horen, mevrouw, praat u eerst maar eens zachter. Ik vertel haar dat ik niet accoord ga met de helft, omdat mij het hele bedrag is toegezegd. De toon wordt zeer onvriendelijk, en ze zegt dat ik nu accoord kan gaan met de helft of anders helemaal niets krijg.
Nou ben ik niet zo snel boos te krijgen, maar deze medewerkster had me in de tussentijd zo op de kast dat ik mezelf amper herkende, zo over mijn toeren was ik.
Als KPN klantenservice mij in eerste instantie had verteld dat ik de helft vergoed zou krijgen, was ik daar blij mee geweest, nota bene!
Loze beloftes, mij 5 weken laten wachten, nogmaals loze beloftes, en vervolgens hier op terug komen en me nog bedreigen ook.
KPN? Ik ga er zo snel mogelijk weg. Ik ga ook mijn vaste telefonie weghalen bij KPN, en wil er niets meer mee te maken hebben.
Eind dit jaar gaat XS4ll - een aanrader - digitale TV aanbieden, en dan neem ik all in one en kan weg bij KPN.