Click & Buy aanmaningen
Geplaatst: 01 okt 2010 17:42
Ik heb een iphone en maak gebruik (via Itunes) van Click & Buy om apps te kunnen betalen. In het verleden heb ik een aantal keer 15 euro extra moeten betalen, omdat er geen geld op de rekening zou staan. Ik vond dit vreemd, want er staat altijd geld op de rekening en het gaat om bedragen tot maximaal 3 euro. Twee weken geleden was het weer raak; ik moest 2x 15 euro extra betalen, omdat het geld niet van mijn rekening geschreven kon worden. Ik weet, dat er een paar honderd op stond, dus het is klinkklare onzin.
Ik heb het geld laten storneren en het bedrag wat ik hen verschuldigd was handmatig overgemaakt. Ik heb hen telefonisch geprobeerd te contacten (20 ct per minuut), maar er werd (na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan) opgehangen Daarnaast heb ik hen gemaild via het contactformulier op de site en 3x via het mailadres waar zij mij vandaan mailde. Ik heb niets teruggehoord. Gisteren kreeg ik ineens een aanmaning en dreigementen. De deurwaarder was ingeseind.
Mijn vraag is nu;
1) hebben meer mensen problemen met hen en
2) wat kan ik doen. Ik weiger akkoord te gaan; en kan de bankafschriften tonen, dat er geld op de rekening stond.
Help! Ik ben furieus!
Ik heb het geld laten storneren en het bedrag wat ik hen verschuldigd was handmatig overgemaakt. Ik heb hen telefonisch geprobeerd te contacten (20 ct per minuut), maar er werd (na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan) opgehangen Daarnaast heb ik hen gemaild via het contactformulier op de site en 3x via het mailadres waar zij mij vandaan mailde. Ik heb niets teruggehoord. Gisteren kreeg ik ineens een aanmaning en dreigementen. De deurwaarder was ingeseind.
Mijn vraag is nu;
1) hebben meer mensen problemen met hen en
2) wat kan ik doen. Ik weiger akkoord te gaan; en kan de bankafschriften tonen, dat er geld op de rekening stond.
Help! Ik ben furieus!