Pagina 1 van 3

Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 04 okt 2010 18:05
door RuudvanEl
Op 8 juli 2010 een bestelling gedaan (megamatser.nl).
Kreeg keurig netje hiervan een bevestiging.
Van: [email protected] []
> Verzonden: donderdag 8 juli 2010 21:21
> Aan:
> Onderwerp: Bevestiging van uw bestelling bij Onetimedeal B.V.
> ************************************************************
> * Uw order is aanvaard.

Tot op heden nog niets geleverd gekregen. Verschillende keren gemaild met als antwoord dat dit product moeilijk leverbaar is.
VAN: Klantenservice Onetimedeal B.V. [mailto:[email protected]]
> VERZONDEN: maandag 23 augustus 2010 16:23
> AAN: Ruud van El
> ONDERWERP: RE: Bevestiging van uw bestelling bij Onetimedeal B.V.
> Beste,
>
> Ik denk dat uw geld terugstorten de beste oplossing is.
>
> Dit product is zeer moeilijk leverbaar.
>
> Graag uw bankrekeningnummer en ordernummer mailen.

Mijn bankrekening nr gegeven op 9 sept jl maar tot op heden noch taal noch teken.

Met vriendelijke groeten

R van EL

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 08 okt 2010 19:01
door Likeicare
Heel erg slecht!
Heb op 16 augustus een Sony PS3 besteld op 1 van hun websites (aanbiedingsknaller) Aanvankelijk keurig bericht en dat ie snel zou worden geleverd. De 20ste zou ie verstuurd zijn maar niks ontvangen. Eerst alleen maar vage beloftes en verhalen over leveringsmoeilijkheden.
Na een paar weken overeengekomen met hun dat ze het aankoopbedag terug zouden storten...maar tot op heden nog niets ontvangen.
Alleen maar vage excusus en dat ze het snel over zullen maken. Maar het is inmiddels al 3 maanden geleden... :evil:
Ga binnenkort aangifte van oplichting doen bij de politie.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 08 okt 2010 19:43
door MAXIEM
RuudvanEl

Hier blijkt maar weer eens, dat het heel erg belangrijk is om mijn aandachtspunten van tevoren door te nemen:

Wellicht is het handig om hier nog even mijn checkpunten neer te zetten, waarmee je een indicatie krijgt of een shop betrouwbaar danwel minder betrouwbaar is.

Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:

Deze aandachtspunten zijn:

-de shop moet een bezoekadres (BW7/46c) hebben;
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
-het moment van betalen (het vooraf moeten betalen, heeft niet mijn voorkeur);
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-de shop is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg);
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op checkwebwinkel.nl en kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt op opgelicht.nl en/of op klachtenoplossing.nl.

Toelichting bij bezoekadres: op de site van de internetshop moet een bezoekadres staan (BW7/46c). Een vermelding van een gewoon adres op de site is dus wettelijk niet voldoende. Een gewoon adres kan immers een postadres en/of een vestigingsadres zijn en dat is juridisch gezien wat anders dan een bezoekadres.

Als bovenstaande punten in orde zijn, dan is de kans groter dat je te doen hebt met een betrouwbare webshop.

Note: Indien het prijsverschil tussen de gewone winkel en de internetshop meer dan 30% is, dan kun je maar beter een blokje omlopen.

Maxiem.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 12 okt 2010 11:59
door fermi
Heb zelf ook een bestelling geplaatst op 5 september 2010 tot op heden geen artikel geleverd gekregen, en ook na meerdere contacten ( via telefoon/email ) blijven ze in gebreke en leveren ze ronduit een wanprestatie.
Mijn verzoek tot ontbinding van de verkoop en retournering van geld wordt ook niet op gereageerd.

Ik overweeg nu gerechtelijke stappen

Onetimedeal B.V. alias de aanbiedingsknaller.nl
(en wie weet hoeveel websites nog meer?)

Gegevens die ik kon achterhalen over onetimedeal:

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 14 okt 2010 21:49
door RodeBo
Ik heb enkele weken geleden een varta lader + batterijen besteld, betaald en met twee dagen ontvangen. De lader bleek defect. Na mailcontact conform het antwoord teruggestuurd. Een nieuwe zou meteen worden verzonden. Na twee weken een mailtje gezonden, waarop gemeld werd dat het apparaat niet door hen was ontvangen. Nadat weer mailtje was gezonden met de verzendbewijsgegevens werd geantwoord dat het telefoonnummer niet klopte. Toen ik zelf TNT raadpleegde bleek dat zij het apparaat de volgende dag hadden ontvangen. Dat weer gemaild en stopte de snelle reactie. Weer een aantal mailtjes verzonden, waarin iedere keer de toezegging kwam dat het apparaat zou worden verzonden of zelfs al was verzonden. Ook op het verzoek het aankoopbedrag te retourneren werd niet gehonoreerd. Ik blijf voorlopig op alle mogelijke manieren het apparaat of het bedrag te verkrijgen. Dit bedrijf (b)lijkt niet aan garantie te doen en schriftelijke toezeggingen worden niet waargemaakt. Zelfs bij leveranties van betrekkelijk lage geldswaarde. Niet mee in zee gaan! Dit bedrijf levert onder verschillende namen op internet. o.m Aanbiedingsknaller

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 19 okt 2010 10:21
door Pieco61
Heb in Maart een barbeque besteld en betaald, maar nooit iets ontvangen. Veel mailcontact gehad, met veel loze beloftes over terugbetaling en dat het geld is overgemaakt. Tot op heden 19-10-2010 geen geld ontvangen. Het wordt hoog tijd dat de praktijken van dit bedrijf worden gestopt!
17-11-2010:
Toch nog een goed bericht. Heb dankzij bemoeienis van dHr. Pulles van de site JouwAanbieding.nl op 26 october eindelijk mijn geld teruggekregen. Inmiddels is OnetimeDeal van voornoemde site verwijderd als gevolg van de toenemende stroom klachten!! Dit soort figuren zou veel eerder opgepakt moeten kunnen worden! Overigens veel hulde aan de heer Pulles van JouwAanbieding.nl. Met zijn ingreep toont hij aan dat het hem er veel aan gelegen is de site betrouwbaar te houden. Wat dat aangaat kan men bij de site van Klachtenoplossing nog wel wat leren!!! Daar wordt zonder overleg met klagers en/of gedupeerden een klacht door de leverancier op "opgelost" gezet. Op een klacht hierover per E-mail wordt door KlachtenOplossing niet gereageerd. Dat zegt dunkt me ook al genoeg over nut en functie van voornoemde site.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 01 nov 2010 14:10
door Jorien-89
Mijn vriend heeft op 17 oktober parfum besteld via Onetimedeal. Netjes een orderbevestiging gehad. Later de orderstatus nagekeken op de website van Onetimedeal. Hier stond dat op 22 oktober het pakket verzonden zou zijn. Tot op de dag van vandaag niks ontvangen,maar echter wel betaald.
Ben toen toch maar op internet gaan zoeken naar de service van Onetimedeal en schrok hier toch wel van! Veel klachten over bestellingen die wel zijn betaald maar niet zijn geleverd. Mijn vriend heeft toen een mail gestuurd maar had hierin het ordernummer niet vermeld. Kregen gelijk een mail terug met de vraag ook het ordernummer te vermelden.
Hierna niks meer vernomen van Onetimedeal. Heb vandaag gebeld tussen 10 en 12 uur maar steeds in gesprek. Hoezo onbereikbaar?
Ook al een mail gestuurd waarin gevraagd wordt óf het bedrag terug te storten óf het pakket te versturen. Hier ook geen reactie op gehad.

Mijn ervaring met onetimedeal? Ronduit slecht!

Groeten Jorien

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 01 nov 2010 14:19
door MAXIEM
Jorien-89

Het ziet er naar uit, dat je het slachtoffer bent van internetoplichting.

Maxiem.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 01 nov 2010 20:37
door RodeBo
onetimedeal, megamatser, aanbiedingsknaller of [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Ik ben al weken bezig een artikel (van geringe waarde) geleverd te krijgen. Ik krijg bijna dagelijks antwoordmailbericht dat het wordt verzonden, wordt nagetrokken, wordt geleverd, alles met excuses, maar het blijkt een grote oplichter te zijn. Omdat het van mij een defect geleverd apparaat betrof is het een kwestie van garantie en niet direct oplichting. Ik adviseer andere gedupeerden in ieder geval ook een mailtje naar het politiekorps van het vestigingsadres te zenden, zodat dit bij de aangiften van anderen gevoegd kan worden. Ik ga zelf door met mail en post zenden tot ik mijn batterijlader WEL geleverd krijg. Puur uit principe. Ik had ook voor dit artikel eerst beter op internet dit `bedrijf` moeten checken.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 02 nov 2010 13:30
door lmmnma1
Nu ook slechte ervaring opgedaan; net zoals velen eind oktober 2 flessen Eternity besteld, recent nog een electrische tandenborstel. Keurig een bevestiging en daarna viel het stil. Wel aangeven op de site dat het artikel verzonden is maar niets leveren. Schade € 100,-. STOPPEN MET BESTELLEN BIJ DIT BEDRIJF

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 05 nov 2010 12:16
door powernout
Ik zie dat mensen reactie krijgen op emails die ze sturen naar onetimedeal. Dat is meer dan ik krijg.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 05 nov 2010 15:56
door Niko_B
Ik heb even wat gegoogled naar dit bedrijf. Ik kom een paar opmerkelijke dingen tegen.
Bij de Kvk staat het adres op [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].In het zelfde pand zit een bedrijf IGCN.
Op sbs6 voordeel staat onetimedeal te boek met het Kvk nummer 30152799. Laat dit nou het zelfde Kvk nummer zijn als die van IGCN.

Als ik zoek op aanbiedingsknallers.nl bij de Kvk krijg ik een firma genaamd Dorpstaete Beheer B.V.
Hierbij staat vermeld de website igcn.nl.
Het kan dus zijn dat deze firma achter onetimedeal zit of dat er misbruik word gemaakt van IGCN.

Verder zijn er verschillende adressen van Onetimedeal.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Wat voor B.V. dit is kom ik niet achter omdat er verder niets over te vinden is.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 05 nov 2010 21:39
door Niko_B
Vervolg op mijn vorige bericht.
De site Aanbiedingsknaller.nl staat op naam van IGCN B.V.
Bij de registratie van Onetimedeal.com staat het telefoonnummer van IGCN B.V.
Dit bedrijf is dus duidelijk niet te vertrouwen.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 06 nov 2010 12:25
door mmerkest
Ik heb op 21 september een eau de toilette van Dolce & Gabana besteld bij Parfumbestel.nl. Deze website is overgegaan naar Onetimedeal. Uiteraard niets geleverd door Onetimedeal, ondanks vele telefoontjes en mailtjes van mijn kant en loze beloftes van een zekere [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en zijn collega's bij Onetimedeal. Eind oktober aan [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] maar dringend verzocht het betaalde bedrag van € 44,95 naar me terug te storten. Dat zou dezelfde dag nog gebeuren. Natuurlijk niets ontvangen. Kan nog steeds niet bevatten dat ik er in gestonken ben bij deze beroepsoplichters. Het zal mij benieuwen of ik het geld ooit nog terugzie.

Aan alle nietsvermoedende toekomstige slachtoffers van deze criminelen: Trap er niet in!

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 06 nov 2010 12:34
door MAXIEM
mmerkest

Advies: aangifte wegens oplichting doen en/of een beroep doen op jouw rechtbijstandverzekeraar en/of een incassobureau inschakelen.

Maxiem.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 06 nov 2010 13:07
door Litha
Ik heb dezelfde slechte ervaringen met Onetimedeal. Veel beloftes en toezeggingen die nooit worden nagekomen. Vrijdag a.s. verloopt de wettelijke termijn van 30 dagen waarbinnen zij mijn geld moeten terugstorten. Gebeurt dit niet dan ga ik aangifte doen en mijn rechtsbijstand inschakelen.

Een aantal gedupeerden hebben zich (net als ik) gemeld op de website opgelichtopinternet.nl. Onder het motto 'samen sta je sterker' hoop ik dat er sneller en beter actie kan worden ondernomen. Ik raad iedereen dan ook aan om even een kijkje te nemen op deze website en te bekijken of je je ook wilt aanmelden. De rechtstreekse link naar het topic over Onetimedeal is:

http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 86558742/0

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 06 nov 2010 13:45
door MAXIEM
Litha

Je verwijst naar: http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 86558742/0

Eerlijk gezegd krijg ik er geen goed gevoel van, als ik deze site bezoek. Je kunt alleen maar bij de inhoudelijke informatie als je je eerst geregistreerd hebt. Ik vind het een zeer slechte zaak, dat je als gast niet de inhoudelijke informatie kunt openen.

Maxiem.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 07 nov 2010 13:01
door Niko_B
Op http://www.klachtenoplossing.nl/onetimedeal/had ik het volgende bericht geplaatst. Hierbij het bericht en de reacties van onetimedeal.

“Beste Niko B.

Leuk dat u zegt doe, maar aangifte, maar zet er dan ook uw ordernummer bij of postcode.
Want zo kunnen wij hier helemaal niks mee.

Horen graag van u.”

Dit is de reactie op mijn suggestie om aangifte te doen.
Het taalgebruik van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] komt op mij over als dat van een kind.
Ik hoop dat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] niet meer slachtoffers maakt met zijn oplichtingspraktijken.
__________________________________________________________________________________
Webcare onetimedeal reageerde op november 7th, 2010 at 09:53

Beste Nico,

jammer te lezen dat u teksten aanpast die gemaild worden en hiermee de zaken verdraaid. Als u nu ook in uw reactie uw postcode zet of uw ordernummer, kunnen wij u ook helpen. U heeft het over mijn collega dat hij een klein kind is, maar hoe wilt u dat wij u kunnen helpen als u dingen schrijft en verder geen gegevens achter laat. Is dat dan wel volwassen en hoe is het dan te controleren voor ons. Mailt uw gegevens naar [email protected] en wij lossen het op. Zo wordt het moeilijk wat mijn collega ook al heeft aangeven.
__________________________________________________________________________________
Niko_B reageerde op november 7th, 2010 at 12:42

Dit is de letterlijke mail die ik van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] kreeg.
Dus zeg niet dat ik dingen verdraai.

Verder ben ik gelukkig geen klant van u.
Ik wil alleen behulpzaam zijn voor de gedupeerden.
__________________________________________________________________________________
Webcare onetimedeal reageerde op november 7th, 2010 at 12:45

Beste Niko,

Als u behulpzaam wilt zijn moet u dingen schrijven die kloppen.
Wij helpen alle mensen die een probleem hebben.

U ook, maar goed u blijkt geen klant te zijn…vraag me af met welke belangen u wel bezig bent.
Concurent van onze site?
__________________________________________________________________________________
Niko_B reageerde op november 7th, 2010 at 12:52

In principe heb ik geen belang.
Maar ik help graag mensen die worden opgelicht.
Nu zegt u weer dat ik dingen schrijf die niet kloppen maar hier is geen sprake van.
Dat weet u zelf ook.
U wilt alleen doorgaan met onschuldige mensen oplichten.
__________________________________________________________________________________
Webcare onetimedeal reageerde op november 7th, 2010 at 12:56

Wij stoppen met te reageren naar u.
Wij lichten niemand op, dat zijn uw woorden.

U heeft schijnbaar wel een belang, maar wij zullen ons morgen tot de redactie van dit forum richten om te achterhalen wie u bent en waar nodig actie tegen u gaan ondernemen.

Wij vemoeden namelijk zeer dat u wel en concurent bent daar dit namelijk nergens meer over gaat.
__________________________________________________________________________________

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 08 nov 2010 23:09
door Eric de Jonge
Bij mij net zo. geen reactie op e-mail en de orderstatus verandert nooit. Ik hoop dat het groots wordt aangepakt.

Re: Wat is uw ervaring met OnetimeDeal B.V.

Geplaatst: 10 nov 2010 11:41
door Rik89
Ik ben ook bang dat ik de dupe ben geworden van internet-oplichting. 15-10-2010 een bestelling gedaan, en tot op heden is er nog niets geleverd. Bij de bestelstatus staat nog niet dat het product is verzonden, maar ik heb wel via de mail ‘bevestigd’ gekregen, dat het product twee weken geleden binnen zou komen.

Ondertussen meerdere mailtjes gestuurd, waarvan er maar één is beantwoord. Gister heb ik onetimedeal telefonisch benaderd. Er zou een ‘communicatie-foutje zijn tussen het magazijn en de administratie’.

Ik ben ontzettend benieuwd of er nog wat gaat gebeuren, of dat ik het product nog geleverd krijg, of niet. Stiekem heb ik nog steeds een klein beetje hoop. Maar ik weet niet voor hoe lang nog.

Groeten,

Rik