Tomado of princess Friteuse 1 pot nat
Geplaatst: 06 okt 2010 18:50
Onlangs zagen wij een aanbieding voor een friteuse merk Tomado 014051, het was goedkoop wat ook bij het uitpakken al opviel. Enfin kids happy apparaat gevuld en de knop op aan. Maar ja wat we ook deden, het groene lampje noch het rode ging aan, het apparaat verwarmde niet kortom defect. De kwaliteit en uitvoering kwam zeer sterk chinees over waarbij ik me sterk afvraag of het product wel aan alle EU keurmerken voldoet.
Toch maar een ander product, via BLokker een Princess, en ja hoor bij het uitpakken begint de twijfel al te rijzen. het verwarmings element en behuizing komen uit dezelfde chinese farbriek.. Enfin toch gevuld. maar ook nu geen led indicatie dat het apparaat ook maar iets doet , een tweede teleurstelling binnen 1 week. Wel werd er nog in de winkel gezegd dat je mogelijk even eerst moest resetten( de oververhittings reset) alvorens het zou werken.
Kortom ik tref in 1 week twee producten van twee merken die zeker en wel uit 1 en dezelfde chinese fabriek komen, maar waarvan ik bijna zeker durf te beweren dat de er een ontwerp fout in zit. Maar ja hoe gaat dat de zending zit al op de boot als dit wordt vast gesteld en misschien valt 20% uit, dus hup verkopen die handel, en wat uitvalt gewoon omruilen in de winkel, die geef je gewoon een beetje extra korting. zo gaat het in dit soort "snelle" handel.
Zeker is dat de defecte producten niet worden gecontroleerd op wat er fout is!
Mijns inziens moeten dergelijke procten veel strenger worde gecontroleerd op Kwaliteits en EU keur merken.
Motto is goedkoop is duurkoop, en de producenten maakt het geheel niets uit of de klant ongemak of problemen heeft met apparaten. zolang het maar binnen de toleranties van de winstmarges valt.......
Klant is de koning. SCHIJN Bedriegt
Toch maar een ander product, via BLokker een Princess, en ja hoor bij het uitpakken begint de twijfel al te rijzen. het verwarmings element en behuizing komen uit dezelfde chinese farbriek.. Enfin toch gevuld. maar ook nu geen led indicatie dat het apparaat ook maar iets doet , een tweede teleurstelling binnen 1 week. Wel werd er nog in de winkel gezegd dat je mogelijk even eerst moest resetten( de oververhittings reset) alvorens het zou werken.
Kortom ik tref in 1 week twee producten van twee merken die zeker en wel uit 1 en dezelfde chinese fabriek komen, maar waarvan ik bijna zeker durf te beweren dat de er een ontwerp fout in zit. Maar ja hoe gaat dat de zending zit al op de boot als dit wordt vast gesteld en misschien valt 20% uit, dus hup verkopen die handel, en wat uitvalt gewoon omruilen in de winkel, die geef je gewoon een beetje extra korting. zo gaat het in dit soort "snelle" handel.
Zeker is dat de defecte producten niet worden gecontroleerd op wat er fout is!
Mijns inziens moeten dergelijke procten veel strenger worde gecontroleerd op Kwaliteits en EU keur merken.
Motto is goedkoop is duurkoop, en de producenten maakt het geheel niets uit of de klant ongemak of problemen heeft met apparaten. zolang het maar binnen de toleranties van de winstmarges valt.......
Klant is de koning. SCHIJN Bedriegt