doorlopende reis/annuleringsverzekering
Geplaatst: 06 okt 2010 20:06
Al jarenlang heb ik een doorlopende reis/annuleringsverzekering bij i.a.k. Voor het eerst heb ik een claim ingediend en over de afhandeling ben ik het totaal niet eens.
In augustus ben ik met mijn nicht op vakantie gegaan naar Amerika.Op de 2e dag kreeg zij een zwaar auto-ongeluk,waar zij 4 botbreuken(waaronder 2 in haar rug) aan overhield,dus haar,maar ook mijn vakantie was meteen over.Na haar ziekenhuis opname heeft zij bij onze familie op bed gelegen totdat ze toestemming kreeg om terug naar huis te mogen vliegen.We zijn wel uitstekend geholpen door de alarm centrale.Nu heeft zij haar claim ingediend bij haar reis/annuleringsverz. bij i.n.g. en zij krijgt buiten (haar andere onkosten) voor ticket en het verblijf 1354e terug,terwijl ik voor dezelfde claim 454e terug krijg en die zijn voor de 9 dagen dat wij eerder zijn teruggekomen,voor de niet genoten reis-dagen,zeggen ze.Ik heb hun gevraagd of dat ze dachten, dat ik die andere 3 weken toen ik aan het bed van mijn nicht zat wel genoten heb van mijn vakantie? Zo ver van huis en dan zo'n traumatische ervaring meemaken.Maar ik had volgens de medewerker aan de telefoon geen "garantie annulering".Nou had ik daar nog nooit van gehoord en bij het afsluiten hebben ze mij daar ook nooit iets over gezegd. Maar mijn nicht heeft ook geen garantie annulering en die krijgt het wel uitbetaald.Dus in dit geval scheelt dezelfde claim,dezelfde reis/ann.verzekering,alleen 2 verschillende maatschappijen,900 euro!!!!
In augustus ben ik met mijn nicht op vakantie gegaan naar Amerika.Op de 2e dag kreeg zij een zwaar auto-ongeluk,waar zij 4 botbreuken(waaronder 2 in haar rug) aan overhield,dus haar,maar ook mijn vakantie was meteen over.Na haar ziekenhuis opname heeft zij bij onze familie op bed gelegen totdat ze toestemming kreeg om terug naar huis te mogen vliegen.We zijn wel uitstekend geholpen door de alarm centrale.Nu heeft zij haar claim ingediend bij haar reis/annuleringsverz. bij i.n.g. en zij krijgt buiten (haar andere onkosten) voor ticket en het verblijf 1354e terug,terwijl ik voor dezelfde claim 454e terug krijg en die zijn voor de 9 dagen dat wij eerder zijn teruggekomen,voor de niet genoten reis-dagen,zeggen ze.Ik heb hun gevraagd of dat ze dachten, dat ik die andere 3 weken toen ik aan het bed van mijn nicht zat wel genoten heb van mijn vakantie? Zo ver van huis en dan zo'n traumatische ervaring meemaken.Maar ik had volgens de medewerker aan de telefoon geen "garantie annulering".Nou had ik daar nog nooit van gehoord en bij het afsluiten hebben ze mij daar ook nooit iets over gezegd. Maar mijn nicht heeft ook geen garantie annulering en die krijgt het wel uitbetaald.Dus in dit geval scheelt dezelfde claim,dezelfde reis/ann.verzekering,alleen 2 verschillende maatschappijen,900 euro!!!!