UPC slechte klantenservice
Geplaatst: 07 okt 2010 13:46
Ergens 1,5 jaar terug. (ja sorry net lid van Radar). Toen zat ik nog bij UPC. Er wordt dubbel van mn rekening gehaald en ik bellen. Ze gingen het effe oplossen. Volgende dag geen tv meer. Ik weer bellen (kost veel geld naar UPC bellen). En ze zou dan alles eruit halen en opnieuw erin zetten. Had ik weer geen filmnet en eredivisie. Dus ik weer bellen, want ik betaalde er wel voor. Ging allemaal niet goed.
Uiteindelijk na 10 keer bellen en 1 of 2 maanden rommelen met de tv kreeg ik een supervisor aan de lijn en die heeft inderdaad alles geregeld. Die is alles gaan na rekenen en heeft alles handmatig verwerkt en ik heb alles verrekend gekregen. Dat was ook bijna 200 euro ofzo. Dus lekker voorschieten allemaal.
Ik kan je vertellen ik ben zo boos geworden op die mensen daar, want ze excuseren niet en begrijpen je niet en je wordt helemaal gek van ze. Onprofessioneel bedrijf.
Uiteindelijk als je problemen hebt en je hebt 10 keer gebeld dan kunnen ze het wel oplossen.
Mijn vrouw had ook iets met UPC alweer wat langer terug. Zij heeft nog wat open rekeningen staan bij ze, maar dat komt omdat ze haar abonnement heeft overgedragen op haar vader, maar ze bleven van haar rekeningnummer afhalen. Vaak gebeld. Nooit opgelost.
Uiteindelijk na 10 keer bellen en 1 of 2 maanden rommelen met de tv kreeg ik een supervisor aan de lijn en die heeft inderdaad alles geregeld. Die is alles gaan na rekenen en heeft alles handmatig verwerkt en ik heb alles verrekend gekregen. Dat was ook bijna 200 euro ofzo. Dus lekker voorschieten allemaal.
Ik kan je vertellen ik ben zo boos geworden op die mensen daar, want ze excuseren niet en begrijpen je niet en je wordt helemaal gek van ze. Onprofessioneel bedrijf.
Uiteindelijk als je problemen hebt en je hebt 10 keer gebeld dan kunnen ze het wel oplossen.
Mijn vrouw had ook iets met UPC alweer wat langer terug. Zij heeft nog wat open rekeningen staan bij ze, maar dat komt omdat ze haar abonnement heeft overgedragen op haar vader, maar ze bleven van haar rekeningnummer afhalen. Vaak gebeld. Nooit opgelost.