Problemen met Vodafone mobiel internet
Geplaatst: 07 okt 2010 16:14
Ik heb een redelijk lastig probleem;
Ik heb mobiel internet van Vodafone en heb de afgelopen 2 uur dat ik online was totaal ruim 300 sms berichten gehad zonder afzender.
Deze sms berichten bevatten de volgende tekst "ΩBDCåΦd££&ø£òΦd££f£èò"
Ik heb hier gisteren over gebeld en kreeg te horen dat dit gisteravond opgelost was.
Gisteravond heb ik gebeld maar toen werd de verbinding verbroken.
Vandaag heb ik weer gebeld en kreeg ik na 5x doorverbinden een mevrouw die mij aangaf dat dit nog wel even ging duren. Toen ik haar mededeelde dat ik hier totaal niet gelukkig mee was noemde ze mij grapjas en zette mij 10 min. in de wacht.
Toen ze weer terug was weigerde ze mij haar naam te geven en/of door te verbinden met een leidinggevende en verbrak na aandringen van mij zonder iets te zeggen de verbinding!
Ik heb vervolgens weer gebeld en mijn ongenoegen geuit (voor de sms berichten constant in mijn scherm en de behandeling) en gevraagd of ik mijn abonnement op kon zeggen.
Volgens deze meneer was het probleem morgen opgelost en moest ik Vodafone de tijd geven om iets op te lossen.
Op mijn antwoord dat ik graag op wil zeggen als dit probleem morgen niet is opgelost werd negatief geantwoord.
Wie weet of ik sterk sta als ik mijn abonnement morgen wil opzeggen als ik nog steeds zoveel smsjes krijg na morgen?
Ik heb mobiel internet van Vodafone en heb de afgelopen 2 uur dat ik online was totaal ruim 300 sms berichten gehad zonder afzender.
Deze sms berichten bevatten de volgende tekst "ΩBDCåΦd££&ø£òΦd££f£èò"
Ik heb hier gisteren over gebeld en kreeg te horen dat dit gisteravond opgelost was.
Gisteravond heb ik gebeld maar toen werd de verbinding verbroken.
Vandaag heb ik weer gebeld en kreeg ik na 5x doorverbinden een mevrouw die mij aangaf dat dit nog wel even ging duren. Toen ik haar mededeelde dat ik hier totaal niet gelukkig mee was noemde ze mij grapjas en zette mij 10 min. in de wacht.
Toen ze weer terug was weigerde ze mij haar naam te geven en/of door te verbinden met een leidinggevende en verbrak na aandringen van mij zonder iets te zeggen de verbinding!
Ik heb vervolgens weer gebeld en mijn ongenoegen geuit (voor de sms berichten constant in mijn scherm en de behandeling) en gevraagd of ik mijn abonnement op kon zeggen.
Volgens deze meneer was het probleem morgen opgelost en moest ik Vodafone de tijd geven om iets op te lossen.
Op mijn antwoord dat ik graag op wil zeggen als dit probleem morgen niet is opgelost werd negatief geantwoord.
Wie weet of ik sterk sta als ik mijn abonnement morgen wil opzeggen als ik nog steeds zoveel smsjes krijg na morgen?