Pagina 1 van 1

Ziggo klachtafhandeling?! (OPGELOST MET HULP VAN WEBTEAM)

Geplaatst: 07 okt 2010 19:53
door Wouter079
Hoeveel geduld moet ik nog hebben?
Vorig jaar werd ik gebeld om over te stappen. Meestal geef ik direct aan geen interesse te hebben. Had ik dat destijds ook maar gedaan.

Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ik moet beginnen met mijn verhaal. Ik kan wel zeggen dat ik mijn geduld nu echt op is. Na bijna een jaar gaat hopelijk de zaak naar Bos Incasso, want ik heb geen hoop meer een Ziggo medewerker mij kan helpen. Nu wil ik via dit forum toch een poging wagen om een oproep te doen naar hulp van het zogenoemde Web Team.

Om een indruk te geven van het verhaal ga ik een aantal reacties van een Ziggo-medewerker verder in de tekst toevoegen(n.a.v. na het contactformulier te hebben ingevuld op de site).

Eerst zal ik uitleggen dat ik in eind april dit jaar een klacht heb ingediend en dat deze afgehandeld zou zijn. De bewuste medewerker (ik heb de naam nog) zou alles voor me regelen. Hij BEGREEP me...Er moest eerst een betaling plaatsvinden en er moest een pakket retour worden gestuurd. Vervolgens zou er geld worden teruggeboekt van wat ik retour heb gestuurd. Zoals afgesproken heb ik een bedrag van ongeveer €160,- overgemaakt. Dit is ook wel teruggeboekt en ik zou weer op NUL 'term gebruikt door Ziggo-medewerker' staan. Helaas bleef er een bedrag openstaan, maar nu met 2,50 extra administratiekosten. STOP! Extra kosten over een openstaande betaling welke ik betaald heb en welke volledig is teruggeboekt?! Dit werd een 10 en daarna 30. Ik snap het niet! Vervolgens ben ik gaan nakijken wat er precies open zou staan. Het gaat om een bedrag van 31,35....2 maanden Eredivisie Live en een periode van 3 dagen. En mijn pakket zou gestart zijn op 29 maart 2010. Uhh Ik ben digitale televisie gebruiker vanaf 2006! EN ik heb maart en april al betaald. Puntje bij paaltje heb ik ontdekt dat (ondanks een automatische afschrijving en Digitaal Plus-pakket was wel goed betaald) er een bedrag van 14,95 niet is betaald. Deze heb ik na mijn ontdekking direct betaald. Ik heb alle diensten betaald waar ik gebruik van maak.

Grootste ergernis is dan ook dat er allerlei conclussie worden getrokken nadat ik een verzoek tot CONTACT via het CONTACTFORMULIER via de site heb gedaan.

Volgende reacties van dezelfde medewerker:
1-6-10
Graag wil ik u informeren dat ik helaas geen mail kan sturen naar mijn collega om met u contact hierover op te nemen. Echter is het zo dat mijn collega een opdracht had verstuurd om te veel betaalde terug te storten. Het is namelijk zo u kunt binnen 8 weken naar afschrijving het bedrag zelf door te bank terug laten storten. Zijn die 8 weken voorbij en u heeft het niet laten terug storten dan kunnen wij dit in orde maken voor u. Wij zijn verplicht om eerst die 8 weken af te wachten voordat wij een bedrag tot terug betalen gaan invoeren.
Begrijp ik en kan ik mee leven. Lees wel ik had het bedrag al een paar weken hiervoor overgemaakt zoals afgesproken met de Ziggo-medewerker van mijn klacht uit april.

14-7-10 (8 weken?! zijn we nu zeker weten gepasseerd. Wat zou de status zijn. Weet je wat. Ik vul een contactformulier in.
Graag wil ik u informeren dat het niet mogelijk is om ******(naam medewerker) terug te laten bellen. Echter is het te veel betaalde bedrag inmiddels al terug gestort. Indien er nog andere dingen zijn die volgens u niet kloppen, dan adviseer ik u om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.
Nee, dat hoeft niet. Ik heb in het formulier niet gezegd dat het over de betaling ging, maar u heeft inderdaad mijn vraag beantwoord. Geen reden tot contact. Tip: Gebruik niet het woordje AL! Wekt een bepaalde indruk, maar ik bewaar mijn geduld.

HOPPA de facturen met extra kosten komen ineens op de mat! Ik bellen en niemand kan er wat aan doen. Vul ik weer een formulier in via de site terwijl ik beter had moeten weten. En je raad het nooit. Krijg ik dit van DEZELFDE vrouw!
Graag wil ik u informeren dat uit onze administratie is gebleken dat het bedrag niet door ons is terug geboekt. Wij boeken geen bedragen terug. Echter ben u daarzelf verantwoordelijk voor. Uw bank heeft het bedrag terug geboekt. Wij hebben het bedrag van de ontvanger en verzendkosten gecrediteerd. dit is met de factuur verrekent. Echter blijft er dan wel de analoge televisie kosten open staan. Deze diende toen betaald te worden.
Tevens wil ik u informeren dat uit onze administratie is gebleken dat uw producten afgesloten gaan worden. Uw betaling is nog niet binnen. Zodra uw betaling binnen is zal uw diensten weer aangesloten worden.
HAHAHA. Analoge televisie betaal ik niet op dit adres. AL jaren niet. Ik betaal als tweede bewoner op dit adres alleen het digitale gedeelte en eredivisie live. Ennuh?! Jullie boeken nooit iets terug. Verklaar je eerste mailtjes dan even nader.

BEL ME! als ik een contactformulier invul. Want de keren dat ik jullie kan bellen is het te druk en krijg ik het advies om later terug te bellen. En die computerdame op de site heeft ook nog nooit mijn vragen kunnen beantwoorden.

Binnenkort maar eens kijken wie er op het bezoekadres in Den Haag werken. Dagje vrij nemen dan maar. ZUCHT!! Gaat gewoon om een paar euro's en nu al zoveel energie naar NUL resultaat! Ben zo er zo klaar mee. En dan nog binnenkort verhuizen. Durf ik nog Ziggo als dienst te nemen op het nieuwe adres? Ik weet het niet.

Webteam? Please? Ik ben de kwaadste niet, maar ik ben zo toe aan een oplossing.

Mvg,
Wouter uit Zoetermeer

Re: Ziggo klachtafhandeling?! (OPGELOST MET HULP VAN WEBTEAM)

Geplaatst: 07 okt 2010 19:59
door aquino
Al weer een tevreden Ziggo klant :lol:

Re: Ziggo klachtafhandeling?! (OPGELOST MET HULP VAN WEBTEAM)

Geplaatst: 07 okt 2010 20:06
door Wouter079
Ik kook van binnen! Echt niet normaal! Machteloos :cry:

Re: Ziggo klachtafhandeling?! (OPGELOST MET HULP VAN WEBTEAM)

Geplaatst: 09 okt 2010 21:27
door Ziggo Webteam Jelle
Beste Wouter,

Ik heb je verhaal gelezen en wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij je postcode + huisnummer en een telefoonnummer waarop ik je kan bereiken middels pm willen sturen, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle

Re: Ziggo klachtafhandeling?! (OPGELOST MET HULP VAN WEBTEAM)

Geplaatst: 12 okt 2010 15:22
door Wouter079
Beste lezer,

Wat ben ik ontzettend blij op dit moment. Middels dit bericht wil ik graag Jelle van het Webteam ontzettend bedanken voor zijn medewerking. Naar aanleiding van zijn bericht heb ik mijn gegevens toegestuurd. Vervolgens ben ik direct gebeld door hem en heeft hij een oplossing gevonden. Ik vond het prettig om telefonisch mijn verhaal te vertellen en de indruk te krijgen dat er geluisterd werd. Ook was het fijn om te praten over een oplossing en niet naar de oorzaak. Ik heb in elk geval geen spijt gehad van mijn verzoek tot contact via dit forum.

Webteam nogmaals ontzettend bedankt! En hierdoor heb ik weer een beetje vertrouwen gekregen in de medewerkers van Ziggo BV.

Probleem opgelost! Onderwerp mag wat mij betreft gesloten worden.

Met vriendelijke groet, (namens een tevreden forumlid)

Wouter079