Dixons niet zo goed als het bijkt
Geplaatst: 08 okt 2010 17:42
Op maandag 4 oktober heb ik via Internet een laser printer van het merk HP besteld bij Dixons, bij hun op de site staat als er voor 22:00 uur besteld word, dan word de bestelling de volgende dag bezorgd, daar ik op dinsdag niet thuis was heb ik aangegeven dat de bestelling op woensdag geleverd kon worden.
Woensdag een vrije dag genomen en gewacht op de printer, maar er kwam geen printer, ik heb toen Dixons gebeld en gevraagd hoe dit nu kon, krijg ik van een medewerker te horen, TNT kan nog tot 21:00 leveren, terwijl bij hun staat dat de uitlevering tot 18:00 uur is, maar goed ik maar weer wachten, voor donderdag heb ik iemand moeten regelen die in de morgen bij mij thuis was, helaas nog geen printer, dan maar eens naar TNT bellen, daar krijg ik te horen dat de printer bij hun vermist is.
Dus weer gebeld naar Dixons, kreeg ik weer iemand anders aan de lijn en moest het hele verhaal weer vertellen, deze medewerker heeft kontact gehad met TNT, en het bleek dat het pakket werkelijk vermist was, dus werd bij TNT een zoekactie ondernomen om het pakket te vinden, de medewerker vermelde ook nog, als TNT het pakket vind sturen zij dit naar Dixons terug, ik heb toen tegen de medewerker gezegd dat hij dan maar een nieuw printer moest opsturen, maar dat gaat zo maar niet krijg ik als antwoord, moest eerst een formulier invullen dat de printer bij TNT vermist was, dit heb ik ook gedaan, (als of ik de schuldige was dat de printer vermist is) vandaag op 8 oktober krijg ik een mail en als bijsluiting een PDF en die moest ik invullen en samen met een kopij van het legitimatiebewijs opsturen, daar kon ik aangeven of ik een nieuwe printer wilde of dat ik het aankoopbedrag terug wilde.
Dit is toch te gek voor woorden, Dixons stuurt iets op bij TNT raakt het zoek, en ik kan een hoop invullen om mijn geld of een nieuw printer te krijgen.
Ik heb Dixons op de hoogte gebracht dat ik een mail naar Radar zou sturen.
Het is toch te gek dat de consument de dupe wordt als er wat weg komt bij TNT
Ik heb toch een overeenkomst met Dixsons, en die had dit moeten oplossen.
GR.
H. Jansen
Woensdag een vrije dag genomen en gewacht op de printer, maar er kwam geen printer, ik heb toen Dixons gebeld en gevraagd hoe dit nu kon, krijg ik van een medewerker te horen, TNT kan nog tot 21:00 leveren, terwijl bij hun staat dat de uitlevering tot 18:00 uur is, maar goed ik maar weer wachten, voor donderdag heb ik iemand moeten regelen die in de morgen bij mij thuis was, helaas nog geen printer, dan maar eens naar TNT bellen, daar krijg ik te horen dat de printer bij hun vermist is.
Dus weer gebeld naar Dixons, kreeg ik weer iemand anders aan de lijn en moest het hele verhaal weer vertellen, deze medewerker heeft kontact gehad met TNT, en het bleek dat het pakket werkelijk vermist was, dus werd bij TNT een zoekactie ondernomen om het pakket te vinden, de medewerker vermelde ook nog, als TNT het pakket vind sturen zij dit naar Dixons terug, ik heb toen tegen de medewerker gezegd dat hij dan maar een nieuw printer moest opsturen, maar dat gaat zo maar niet krijg ik als antwoord, moest eerst een formulier invullen dat de printer bij TNT vermist was, dit heb ik ook gedaan, (als of ik de schuldige was dat de printer vermist is) vandaag op 8 oktober krijg ik een mail en als bijsluiting een PDF en die moest ik invullen en samen met een kopij van het legitimatiebewijs opsturen, daar kon ik aangeven of ik een nieuwe printer wilde of dat ik het aankoopbedrag terug wilde.
Dit is toch te gek voor woorden, Dixons stuurt iets op bij TNT raakt het zoek, en ik kan een hoop invullen om mijn geld of een nieuw printer te krijgen.
Ik heb Dixons op de hoogte gebracht dat ik een mail naar Radar zou sturen.
Het is toch te gek dat de consument de dupe wordt als er wat weg komt bij TNT
Ik heb toch een overeenkomst met Dixsons, en die had dit moeten oplossen.
GR.
H. Jansen