LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Click and Bye via I-Phone

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Stampertje6nl

Click and Bye via I-Phone

Ongelezen bericht door Stampertje6nl »

Is dit normaal??
Als je per ongeluk te laat ben om € 0,79 te betalen om dan gelijk 15 euro administratiekosten te laten betalen, anders blijf je geblokkeerd????

Dit overkwam mij dus, of ik maar liefst 30 euro wil betalen voor administratiekosten. Ik vind dit werkelijk meer dan schandalig

Zie het verhaal hieronder.

Dit kan toch niet, wat moet ik hier mee? en zijn er meer mensen met deze ervaring

Ik had wat aan gekocht voor 0,79 en voor 2,99

Helaas is gelijktijdig iets anders afgeschreven van mijn bankrekening waardoor de bedragen voor click and bye werd teruggehaald door de bank.
Toen ik daar achter kwam heb ik alsnog deze kleine bedragen overgemaakt via onze andere bankrekening maar helaas heeft het waarschijnlijk elkaar gekruist.
Ik kreeg een mailtje dat ik zowel voor die 0,79 als zowel voor die 2,99 30 euro moet betalen en dat mijn account is geblokkeerd.

Nu heb ik niets tegen blokkeren als er iets niet betaald is, maar door overmacht iemand 30 euro te laten betalen gaat wel erg ver vind ik.
Daar komt nog bij dat deze bedragen wel betaald zijn alleen iets te laat waarschijnlijk.
Zonder een waarschuwing dat er iets niet goed gaat wordt je gelijk in de kosten gejaagd.
Hopelijk begrijpen jullie dat het absoluut geen onwil is, maar puur een samenloop van omstandigheden en halen jullie die blokkade er af.

Overigens zijn jullie via het 0900 nummer niet te bereiken en werkt ook de linken in jullie e-mail niet om contact te krijgen, waardoor er weer een hoop tijd over heen gaat.

Met vriendelijke groeten

H.P. Stam

Het openstaande bedrag m.b.t. de transactie Rekeninguitdraai 02.10.2010 IN-XXXXXXXX-X van 02.10.2010 ter hoogte van € 0,79 kon niet worden afgeschreven. Wij hebben u daarom tijdelijk toegang tot de service van ClickandBuy ontzegd.

Afschrijvingen die door uw bank worden geweigerd of teruggeboekt, veroorzaken bank- en administratiekosten waarvan wij € 15 aan u doorberekenen.

Als u direct de openstaande factuur wilt voldoen, klikt u hier.
Zijn er nog onbeantwoorde vragen?

Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u online onder FAQ.

Bij verdere vragen kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. We helpen u graag bij een verzoek om inlichtingen.

Met vriendelijke groeten,
Uw ClickandBuy Service Team

ClickandBuy International Ltd. • Lincoln House • 137/143 Hammersmith Road • London W14 0QL
Geregistreerd in Engeland en Wales met het nummer: 5661160

ClickandBuy International Ltd. is in het Verenigd Koninkrijk erkend door de Financial Services Authority, en is onderworpen aan de reglementen van deze Britse toezichthoudende instantie. FSA-registratienummer: 454127.

Geachte heer Stam,

Het openstaande bedrag m.b.t. de transactie Rekeninguitdraai 04.10.2010 IN-XXXXXXXX-X van 04.10.2010 ter hoogte van € 2,99 kon niet worden afgeschreven. Wij hebben u daarom tijdelijk toegang tot de service van ClickandBuy ontzegd.

Afschrijvingen die door uw bank worden geweigerd of teruggeboekt, veroorzaken bank- en administratiekosten waarvan wij € 15 aan u doorberekenen.

Als u direct de openstaande factuur wilt voldoen, klikt u hier.
Zijn er nog onbeantwoorde vragen?

Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u online onder FAQ.

Bij verdere vragen kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. We helpen u graag bij een verzoek om inlichtingen.

Met vriendelijke groeten,
Uw ClickandBuy Service Team

ClickandBuy International Ltd. • Lincoln House • 137/143 Hammersmith Road • London W14 0QL
Geregistreerd in Engeland en Wales met het nummer: 5661160

ClickandBuy International Ltd. is in het Verenigd Koninkrijk erkend door de Financial Services Authority, en is onderworpen aan de reglementen van deze Britse toezichthoudende instantie. FSA-registratienummer: 454127.

sun1980

Re: Click and Bye via I-Phone

Ongelezen bericht door sun1980 »

ik had dit ook je moet even contact opnemen met ccnl eu opnemen die hebben mij er ook mee geholpen had ook grote problemen met hun dat ik 50 euro moest betalen na een app van 1 had gedown load

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Een tip log in op je iTunes account en ga naar betaal gegevens.

Vink bij creditcards de optie geen aan en koop vanaf nu een iTunes kaart, scheelt een hoop problemen.

Het is geen verwijt maar een tip, kost niks.

Appie1976

Ongelezen bericht door Appie1976 »

Ja dit is echt niet normaal meer dat apple hier mee samen werkt, het zijn zware oplichters...
na het aanschaffen van een iPhone heb ik me aangemeld bij itunes en dan kom je vanzelf terecht bij Click and buy om je daar uiteindelijk te registreren en de gekochte apps te betalen, ik had besloten om 5 euro op mijn account te plaatsen zodat ik daarmee de gekochte apps kon betalen, echter werd er
voor de gekochte apps geld afgeschreven van mijn rekening waardoor ik mijn 5 euro terug heb geboekt want die is natuurlijk niet meer nodig als het wordt afgeschreven, na dat ik mijn 5 euro terug heb gestort kreeg ik een email met het bericht dat ik 15 euro achterstand had, en tegelijk mijn account stop gezet waar door ik dus geen apps meer ken halen(zelfs apps die gratis zijn).

heb iemand tips wat ik nu ken doen
mvg
appie

Stampertje6nl

Ongelezen bericht door Stampertje6nl »

Het enige wat je kan doen is betalen en nooit geen zaken meer met ze doen.
Zie bericht hiervoor over die kaart.
Jammer dat kassa daar geen aandacht aan besteed.
Ik heb inmiddels mijn 30 euro maar betaald, want binnen 2 weken wordt er al gedreigd met een incassobureau.
Zelden zulke oplichters en onpersoonlijke mensen meegemaakt.
Bellen met ze gaat ook niet want dan krijg je iemand in gebroken Nederlands die niet te verstaan is en hun linken in hun mails werken ook al niet.
Je wordt echt opgelicht door die lui.

Gesloten