KPN verdraaid waarheden
Geplaatst: 11 okt 2010 21:19
KPN licht mij als het ware op.
Ik heb een abbonement bij hun lopen. Nou heb ik elke avond tussen 19:00 en 22:30, een hoge ping (reactietijd van internet).
Ik ging dus bellen en vroeg wat dit te betekenen was omdat ik er nu pas 4 weken last van heb.
Volgens hen lag het aan mij en ze gaven me een aantal tips. Geen hielp.
Dus ik ging weer bellen en ze zeiden dat mijn apparatuur misschien niet deugde, dus ik heb voor 200 euro nieuwe apparatuur gekocht. Hielp ook niet.
Ik vond het al raar dat het probleem bij mij lag, omdat ik alleen last heb tijdens avond(piek) uren. Dus smiddags is mijn apparatuur wel goed. Nee, het was echt mijn schuld.
Na nog een telefoontje zeiden ze dat ze niets meer voor me konden betekenen. Ik vroeg nog, zo dit is dus nu mijn probleem, Ja dat klopt meneer.
Het was echt onmogelijk dat er een probleem bij hun was.
Ontzettend boos als ik was belde ik terug en kreeg een andere medewerker aan de lijn. Hij vertelde mij dat er misschien teveel mensen tegelijk op hun datacentrum aankoppelen.
Lekker is dat, kpn verkoopt dus meer ruimte dan ze eigenlijk aan kunnen en geeft dan ook nog eens mij de schuld als klant.
Ik heb 200 euro aan apparatuur en rond de 75 euro aan telefoonkosten gemaakt omdat kpn zijn spulletjes niet op orde heeft.
Ik vind dit echt schandalig en wil hiermee dus mensen waarschuwen.
P.S.
Ping is de reactietijd tussen de server en je computer. Hoe lager hoe beter, als deze erg hoog is, is het vrijwel onmogelijk om films te kijken of te gamen.
Ik heb een operatie gehad en zit nu al 2-3 maanden thuis en daar komen er nog een paar bij. Als enige afleiding is het echt zeer irriterend als dit soort dingen gebeuren. Je betaalt hier niet voor.
Ik heb een abbonement bij hun lopen. Nou heb ik elke avond tussen 19:00 en 22:30, een hoge ping (reactietijd van internet).
Ik ging dus bellen en vroeg wat dit te betekenen was omdat ik er nu pas 4 weken last van heb.
Volgens hen lag het aan mij en ze gaven me een aantal tips. Geen hielp.
Dus ik ging weer bellen en ze zeiden dat mijn apparatuur misschien niet deugde, dus ik heb voor 200 euro nieuwe apparatuur gekocht. Hielp ook niet.
Ik vond het al raar dat het probleem bij mij lag, omdat ik alleen last heb tijdens avond(piek) uren. Dus smiddags is mijn apparatuur wel goed. Nee, het was echt mijn schuld.
Na nog een telefoontje zeiden ze dat ze niets meer voor me konden betekenen. Ik vroeg nog, zo dit is dus nu mijn probleem, Ja dat klopt meneer.
Het was echt onmogelijk dat er een probleem bij hun was.
Ontzettend boos als ik was belde ik terug en kreeg een andere medewerker aan de lijn. Hij vertelde mij dat er misschien teveel mensen tegelijk op hun datacentrum aankoppelen.
Lekker is dat, kpn verkoopt dus meer ruimte dan ze eigenlijk aan kunnen en geeft dan ook nog eens mij de schuld als klant.
Ik heb 200 euro aan apparatuur en rond de 75 euro aan telefoonkosten gemaakt omdat kpn zijn spulletjes niet op orde heeft.
Ik vind dit echt schandalig en wil hiermee dus mensen waarschuwen.
P.S.
Ping is de reactietijd tussen de server en je computer. Hoe lager hoe beter, als deze erg hoog is, is het vrijwel onmogelijk om films te kijken of te gamen.
Ik heb een operatie gehad en zit nu al 2-3 maanden thuis en daar komen er nog een paar bij. Als enige afleiding is het echt zeer irriterend als dit soort dingen gebeuren. Je betaalt hier niet voor.