Sunny Cars
Geplaatst: 12 okt 2010 01:38
Hallo,
Hoe zijn de ervaringen hier met Sunny Cars? Vorig jaar hebben wij een auto via hun gehuurd. Alles was prima in orde en we waren zeer tevreden.
Dit jaar wederom een auto via hun gehuurd. Dit maal wilden we echter ook één van onze vakantiegenoten laten rijden. Hij is pas 22 jaar, maar aangezien hij al zo'n 4 jaar vrachtwagenchauffeur is en daarnaast auto liefhebber is, is er geen betere op de wereld te vinden die ons veilig door het heuvelige italië kon leiden.
Volgens de voorwaarden van Sunny Cars is het prima mogelijk dat iemand van 22 jaar bestuurder wordt, mits er een kleine bijbetaling komt. Dat was voor ons geen probleem. De auto viel ook in de opgestelde categorieën van Sunny Cars waar dit voor gold.
Bij aankomst bij de verhuurmaatschappij bleken zij dit echter te weigeren. Hierop hebben wij direct sunny cars ingeschakeld om dit probleem op te lossen. Gezien wij een uur reizen van de verhuurlocatie af zaten en we toch even op en neer moesten, vroegen we of ze ons binnen 2 uur een reactie konden laten weten. Zodat we eventueel meteen alles konden regelen.
Na 2 uur echter nog steeds niet gehoord. Uiteindelijk uit eigen initiatief gebeld maar eens gebeld wat de status was. Daar bleek dus dat het hoofdkantoor van de verhuurder dicht was en zij geen contact konden leggen. Fijn dat ze ons op de hoogte hier van houden.......
S'avonds een gemiste oproep van "onbekend" gehad. Zou het sunny cars zijn? De volgende dag (zaterdag) naar Sunny Cars gebeld. Niet heel verwonderlijk kregen we een of ander zaterdag hulpje aan de lijn die geen idee had waar het over ging. We moesten maar gewoon lekker afwachten. Maandag meteen rond 9 uur zouden hun gaan bellen en ons het direct laten weten.
Toen was het maandag, rond een uur of 11. Nog steeds hadden we niets gehoord van Sunny Cars. Daarop ben ik maar wederom geïrriteerd gaan bellen naar Sunny Cars. Nadat ik behoorlijk geïrriteerd had gereageerd werd mij beloofd dat ze er meteen werk van gingen maken. Binnen een half uur had ik dan ook eindelijk eens een belletje van hun kant terug. Wat bleek? Het was inderdaad niet mogelijk. De verhuurder stond het niet toe. (Goh, dat wisten we nog niet).
Hierop wilde ik graag meteen een klacht indienen bij de klachten service. In de algemene voorwaarden van Sunny Cars stond namelijk beschreven dat het wel mogelijk was. Graag wilden wij meteen weten wat voor compromis ze ons konden bieden. Hierop werd ik simpel weg weggewuifd. De klachtenafdeling was hierover enkel per e-mail bereikbaar. Na aandringen kreeg ik nog steeds geen mogelijkheid om persoonlijk met 1 van de personen al daar te spreken. Het moest perse per e-mail. Onpersoonlijk? dat dacht ik ook.
Bij thuiskomst hebben we alles op een e-mail gezet. Hierop hebben ze netjes een kortingsbon aangeboden, waar wij helaas niets aan hebben. Gezien het feit dat wij continu naar hun hebben moeten bellen in plaats van dat ze ons iets lieten weten, vond ik het dan ook meer dan terecht om een vergoeding te vragen voor de gemaakte telefoonkosten. Zeker gezien het feit voor de vele lange wachtrijden.
Hierop werd mij gemeld dat ik een telefoonfactuur diende op te sturen van de gemaakte kosten. Nadat deze binnen was, heb ik dat dan ook meteen gedaan. Dit was medio augustus. Tot op heden heb ik, niet geheel verwonderlijk, geen antwoord gehad. Medio september heb ik nogmaals een e-mail gestuurd met de vraag waar de reactie bleef. Ook hierop heb ik tot op heden geen reactie gehad.
Over de communicatie met Sunny Cars ben ik dan ook niet te spreken. Tot op heden hebben we iedere keer zelf contact met hun moeten zoeken en hebben zij het nagelaten om ons te informeren.
Zijn er meer mensen die problemen hebben (gehad) met Sunny Cars?
Hoe zijn de ervaringen hier met Sunny Cars? Vorig jaar hebben wij een auto via hun gehuurd. Alles was prima in orde en we waren zeer tevreden.
Dit jaar wederom een auto via hun gehuurd. Dit maal wilden we echter ook één van onze vakantiegenoten laten rijden. Hij is pas 22 jaar, maar aangezien hij al zo'n 4 jaar vrachtwagenchauffeur is en daarnaast auto liefhebber is, is er geen betere op de wereld te vinden die ons veilig door het heuvelige italië kon leiden.
Volgens de voorwaarden van Sunny Cars is het prima mogelijk dat iemand van 22 jaar bestuurder wordt, mits er een kleine bijbetaling komt. Dat was voor ons geen probleem. De auto viel ook in de opgestelde categorieën van Sunny Cars waar dit voor gold.
Bij aankomst bij de verhuurmaatschappij bleken zij dit echter te weigeren. Hierop hebben wij direct sunny cars ingeschakeld om dit probleem op te lossen. Gezien wij een uur reizen van de verhuurlocatie af zaten en we toch even op en neer moesten, vroegen we of ze ons binnen 2 uur een reactie konden laten weten. Zodat we eventueel meteen alles konden regelen.
Na 2 uur echter nog steeds niet gehoord. Uiteindelijk uit eigen initiatief gebeld maar eens gebeld wat de status was. Daar bleek dus dat het hoofdkantoor van de verhuurder dicht was en zij geen contact konden leggen. Fijn dat ze ons op de hoogte hier van houden.......
S'avonds een gemiste oproep van "onbekend" gehad. Zou het sunny cars zijn? De volgende dag (zaterdag) naar Sunny Cars gebeld. Niet heel verwonderlijk kregen we een of ander zaterdag hulpje aan de lijn die geen idee had waar het over ging. We moesten maar gewoon lekker afwachten. Maandag meteen rond 9 uur zouden hun gaan bellen en ons het direct laten weten.
Toen was het maandag, rond een uur of 11. Nog steeds hadden we niets gehoord van Sunny Cars. Daarop ben ik maar wederom geïrriteerd gaan bellen naar Sunny Cars. Nadat ik behoorlijk geïrriteerd had gereageerd werd mij beloofd dat ze er meteen werk van gingen maken. Binnen een half uur had ik dan ook eindelijk eens een belletje van hun kant terug. Wat bleek? Het was inderdaad niet mogelijk. De verhuurder stond het niet toe. (Goh, dat wisten we nog niet).
Hierop wilde ik graag meteen een klacht indienen bij de klachten service. In de algemene voorwaarden van Sunny Cars stond namelijk beschreven dat het wel mogelijk was. Graag wilden wij meteen weten wat voor compromis ze ons konden bieden. Hierop werd ik simpel weg weggewuifd. De klachtenafdeling was hierover enkel per e-mail bereikbaar. Na aandringen kreeg ik nog steeds geen mogelijkheid om persoonlijk met 1 van de personen al daar te spreken. Het moest perse per e-mail. Onpersoonlijk? dat dacht ik ook.
Bij thuiskomst hebben we alles op een e-mail gezet. Hierop hebben ze netjes een kortingsbon aangeboden, waar wij helaas niets aan hebben. Gezien het feit dat wij continu naar hun hebben moeten bellen in plaats van dat ze ons iets lieten weten, vond ik het dan ook meer dan terecht om een vergoeding te vragen voor de gemaakte telefoonkosten. Zeker gezien het feit voor de vele lange wachtrijden.
Hierop werd mij gemeld dat ik een telefoonfactuur diende op te sturen van de gemaakte kosten. Nadat deze binnen was, heb ik dat dan ook meteen gedaan. Dit was medio augustus. Tot op heden heb ik, niet geheel verwonderlijk, geen antwoord gehad. Medio september heb ik nogmaals een e-mail gestuurd met de vraag waar de reactie bleef. Ook hierop heb ik tot op heden geen reactie gehad.
Over de communicatie met Sunny Cars ben ik dan ook niet te spreken. Tot op heden hebben we iedere keer zelf contact met hun moeten zoeken en hebben zij het nagelaten om ons te informeren.
Zijn er meer mensen die problemen hebben (gehad) met Sunny Cars?