| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi - telefoon 5 maand niet kunnen gebruiken.
Hi - telefoon 5 maand niet kunnen gebruiken.
Ik heb sinds augustus 2009 een abonnement bij Hi lopen.
Ik was er zeer tevreden mee totdat op 05-06 mijn telefoon stuk ging, en vervolgens mijn telefoon is opgestuurd ter reparatie. Heel correct een leentoestel mee gekregen. Tot zover niks geks aan dit verhaal, maar nu is het toestel elke keer dat het "gemaakt" was, steeds opnieuw opgestuurd omdat die nog steeds defect was.
Nu is er eindelijk een nieuw toestel toegezegd nadat er eerst weer wordt opgebeld om te vertellen dat de telefoon is weer gerepareerd zou worden.
Maar tot deze tijd, 05-06 t/m 12-10 betaal ik wel extra voor mijn abonnement. Nu probeer ik via de Klantenservice email van Hi ze te bereiken.
Nu krijg ik eerst 2 vermoedelijke part-timers die me eerst verzoeken de reparatie-nummers en steeds mijn emails door koppelen omdat ze er niks mee kunnen.
En email wordt beantwoord binnen 25 werkdagen, dus dit speelt al een langere tijd, wat ook absurd is, de eerste mail is op 25-9 verstuurd. Dus ik mag blij zijn als ik binnen een termijn van 52 dagen een antwoord krijg.
Mijn vraag is:
Is het mogelijk, of wettelijk verplicht dat Hi mij geld toezegt i.v.m. dat ik wel voor een product betaal, maar niet heb kunnen gebruiken? Aangezien ik wel vijf maanden zonder het toestel heb gezeten.
Ik was er zeer tevreden mee totdat op 05-06 mijn telefoon stuk ging, en vervolgens mijn telefoon is opgestuurd ter reparatie. Heel correct een leentoestel mee gekregen. Tot zover niks geks aan dit verhaal, maar nu is het toestel elke keer dat het "gemaakt" was, steeds opnieuw opgestuurd omdat die nog steeds defect was.
Nu is er eindelijk een nieuw toestel toegezegd nadat er eerst weer wordt opgebeld om te vertellen dat de telefoon is weer gerepareerd zou worden.
Maar tot deze tijd, 05-06 t/m 12-10 betaal ik wel extra voor mijn abonnement. Nu probeer ik via de Klantenservice email van Hi ze te bereiken.
Nu krijg ik eerst 2 vermoedelijke part-timers die me eerst verzoeken de reparatie-nummers en steeds mijn emails door koppelen omdat ze er niks mee kunnen.
En email wordt beantwoord binnen 25 werkdagen, dus dit speelt al een langere tijd, wat ook absurd is, de eerste mail is op 25-9 verstuurd. Dus ik mag blij zijn als ik binnen een termijn van 52 dagen een antwoord krijg.
Mijn vraag is:
Is het mogelijk, of wettelijk verplicht dat Hi mij geld toezegt i.v.m. dat ik wel voor een product betaal, maar niet heb kunnen gebruiken? Aangezien ik wel vijf maanden zonder het toestel heb gezeten.
-
stofzuigertje
Re: Hi - telefoon 5 maand niet kunnen gebruiken.
Een Simlock vrije koop je al vanaf €15,- dus die had U ook als reserve kunnen gebruiken of heeft U geen oude?
Ik heb een leentoestel aangeboden gekregen, maar dat is niet vergelijkbaar met het toestel wat ik bij mijn abonnement had.stofzuigertje schreef:Een Simlock vrije koop je al vanaf €15,- dus die had U ook als reserve kunnen gebruiken of heeft U geen oude?
En waarom zou ik een andere telefoon moeten kopen, terwijl de hi repairservice er al ruim 5 maanden over doet om mijn telefoon te repareren.
Ik betaal zelfs nog voor een verzekering van Hi/KPN.
En ik had de Hi klantenservice gebeld, eens, en dan wordt er gezegd dat er na 3 keer opsturen een nieuw toestel word gegeven. Maar zodra je dit meld in de winkel gaat het niet op.Tevens kost het bellen naar de klantenservice gewoon geld, terwijl op de website word gezegd dat bellen naar 1200 gratis is.
Het werkt allemaal langs elkaar heen binnen het bedrijf.
-
HTCHenk007
Is het toestel elke keer voor hetzelfde defect opgestuurd? Zo ja dan zijn ze na 3 maal opsturen en er nog steeds geen oplossing is verplicht om een nieuwe aan te bieden.
MVG,
Henk
MVG,
Henk