Pagina 1 van 1

KPN licht gebruikers op bij verbruik Dongel

Geplaatst: 14 okt 2010 16:34
door Woest13
Kpn licht de mensen op bij het verbuik van de Dongel. Niet alleen wordt elk verbruik naar boven afgerond met 300K. Ook klopt het verbruik dat de Dongel aangeeft niet met de verbruiksgegevens waarop KPN factureert. Een abonnement met verbruikslimiet valt daardoor een stuk hoger uit, terwijl de Dongel aangeeft dat je verbruik binnen de limiet is gebleven. KPN is op de hoogte van deze software fout in de Dongel, maar weigert de klanten hiervoor te compenseren. Zij verschuilen zich achter het feit dat er geen rechten ontleend kunnen worden aan de verbruiksgegevens die de Dongel aangeeft. Tegenwoordig kun je je abonnement voor hetzelfde geld omzetten naar een abonnement zonder verbruikslimiet, maar hier lopen ze uiteraard niet mee te koop..

Re: KPN licht gebruikers op bij verbruik Dongel

Geplaatst: 14 okt 2010 22:09
door dussssss
Wij zijn ook opgelicht door KPN met hun dongel meerdere malen email verstuurd maar nooit geen antwoord gekregen. We wilde specificatie van het verbruik, we zijn nu 6 maanden verder nog steeds niet ontvangen. Tot dat we brief kregen van incassobureau. Die wilde al de gestuurde emails graag ook zodat zij dit door konden sturen naar KPN, geen excuus dat mails niet zijn beantwoord maar alleen dat onze klacht ongegrond is en we alsnog moeten betalen. Wat is hier aan te doen? We zouden email adres verkeerd hebben getypt en dat ze het daarom niet hebben gekregen en dus niet konden beantwoorden. Vreemd want ik kreeg wel een bevestigingsmail van kpn dat mijn email goed was ontvangen en dat ik binnen 1 werkdag reactie zou krijgen.

Re: KPN licht gebruikers op bij verbruik Dongel

Geplaatst: 25 nov 2010 13:24
door BrigitteM
Beste mensen
Ook ik heb een mega hoge rekening van de kpn dongel, zo'n € 1000 bijna voor anderhalve maand!!!!!!!!!!
Nu ligt het bij Vesting Finance en moet ik inmiddels €1778, betalen.
Wat een oplichters die kpn, ik heb meerdere malen gebeld en gemaild maar er word geen oplossing aangeboden, vesting finance daar word je niet eens normaal te woord gestaan die zeggen dood leuk wat je verbruikt moet je betalen.
Wie heeft hier ook last van en heeft tips voor mij.
Heb ook al de papieren opgevraagd bij kpn van mn verbruik per min perdag.

Re: KPN licht gebruikers op bij verbruik Dongel

Geplaatst: 27 nov 2010 12:10
door timbronsgeest
BrigitteM schreef:Beste mensen
Ook ik heb een mega hoge rekening van de kpn dongel, zo'n € 1000 bijna voor anderhalve maand!!!!!!!!!!
Nu ligt het bij Vesting Finance en moet ik inmiddels €1778, betalen.
Wat een oplichters die kpn, ik heb meerdere malen gebeld en gemaild maar er word geen oplossing aangeboden, vesting finance daar word je niet eens normaal te woord gestaan die zeggen dood leuk wat je verbruikt moet je betalen.
Wie heeft hier ook last van en heeft tips voor mij.
Heb ook al de papieren opgevraagd bij kpn van mn verbruik per min perdag.
Inderdaad met vesting finance kan je geen goed woord spreken, zelfs zo erg dat ze kosten gaan rekenen die ze niet eens mogen rekenen voor een incasso,
daarbij komt dat als je dat zegt ze ineens gaan terug krabbelen en dan met bedragen komen dat je denkt waar basseer je dat op.

ook hebben ze zelfs weken lang de post naar verkeerde huis gestuurd :S
Raar incasso bedrijf dat vesting finance.

Re: KPN licht gebruikers op bij verbruik Dongel

Geplaatst: 30 nov 2010 12:34
door BrigitteM
Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken loop een beetje vast en kpn stuurt de gegevens maar niet!!!
Ik kan nooit zoveel op internet hebben gezeten heb een eigen zaak dus daar ben ik de hele dag de dongel had ik voor thuis op mn laptop genomen dacht das mooi en betaalbaar dus niet.
En in mn papieren staat nergens dat het maar tot 400.000 mb is

Re: KPN licht gebruikers op bij verbruik Dongel

Geplaatst: 01 dec 2010 09:58
door Knipoogje
@ Brigitte, zelf loop ik bij een conflict de primafoon binnen, ik blijf netjes tegen het personeel, doe daar mijn beklag, veelal kunnen hun rechtstreeks in je gegevens kijken, en als je gewoon netjes blijft tegen het personeel, dan mag je gewoon bellen vanuit de primafoon, en veelal weet het personeel naar welke afdeling je moet vragen.

Nadeel is, sinds de KPN merkt dat meerdere mensen de primafoon binnen lopen, om het daar op te lossen, het personeel ook een stuk stugger word.
Gewoon stug volhouden, uiteindelijk helpen ze je wel.

Re: KPN licht gebruikers op bij verbruik Dongel

Geplaatst: 14 feb 2011 11:24
door ce1957
Mensen, mensen,

Wanneer iedereen die gebruik maakt van KPN Ziggo UPC Tele2 hun abonnementen opzegt en ff geen gebruik maakt van de middelen die ze aanbieden, dan gaan dingen gebeuren die je nooit voor mogelijk zou houden.
Dan wordt ook politiek Den Haag wakker, let maar op. Mijn abo heb ik reeds opgezegd bij de KPN. :idea:

Re: KPN licht gebruikers op bij verbruik Dongel

Geplaatst: 17 feb 2011 15:07
door delavitre
In juli vorig jaar 9 min en 30 sec gedongeld in Australie. Verder een ramp om ook maar enig contact te krijgen met behulp van de Dongel.
Bij thuiskomst kosten ruim 750 euro. Commentaar KPN: We adviseren om de Dongel niet in het buitenland te gebruiken !! Geheel in tegenstellingen tot de reclamecampagne. Niet betaald dus. Het ene dreigement na het andere. Incassobureau (laatste Lindall) en dreigen met de deurwaarder. Men reageert niet op argumentatie. Ik bespaar jullie het hele verhaal. Gewoon niet betalen.
Je hoeft alleen te betalen voor geleverde diensten en die moeten dan wel van goede kwaliteit zijn. Dat is bij een Dongel, meestal niet het geval.