Monitor defect
Geplaatst: 14 okt 2010 17:50
Mijn monitor wie ik in April van dit jaar gekocht hebt is afgelopen maand kapot gegaan.
Het betreft een Illyama b2712HDS waar standaard 3 jaar garantie op zit.
Heb naar Illyama gebeld en alles verliep prima. Heb gevraagd tot reparatie en daarmee gingen ze akkoord.
Hij werd bij mij thuis opgehaald, prima service. Nu kreeg ik alleen de mededeling dat de onderdelen wie vervangen moeten worden er niet zijn. Nu geven ze als tegen voorstel omruiling.
Dit was ook een optie in het begin. Alleen krijg je dan een gereviseerde monitor waarvan ze niet konden garanderen dat deze kras vrij is, waar ik niet op zit te wachten.
Ik heb aangegeven per mail dat ik omruil alleen wil als er een nieuwe kras vrije monitor wordt geleverd.
Hoe is dit eigenlijk in de wet geregeld? Heb ik recht op een nieuwe monitor?
Het betreft een Illyama b2712HDS waar standaard 3 jaar garantie op zit.
Heb naar Illyama gebeld en alles verliep prima. Heb gevraagd tot reparatie en daarmee gingen ze akkoord.
Hij werd bij mij thuis opgehaald, prima service. Nu kreeg ik alleen de mededeling dat de onderdelen wie vervangen moeten worden er niet zijn. Nu geven ze als tegen voorstel omruiling.
Dit was ook een optie in het begin. Alleen krijg je dan een gereviseerde monitor waarvan ze niet konden garanderen dat deze kras vrij is, waar ik niet op zit te wachten.
Ik heb aangegeven per mail dat ik omruil alleen wil als er een nieuwe kras vrije monitor wordt geleverd.
Hoe is dit eigenlijk in de wet geregeld? Heb ik recht op een nieuwe monitor?