wie heeft ook deze ervaring met ziggo
Geplaatst: 15 okt 2010 16:57
Een tijdje geleden kreeg ik een verkoper van ziggo aan de telefoon die mij vertelde dat mijn internet/kabeltelevisie pakket (waar ik tevreden mee ben en ook zo wil laten) die ik van hun afneem goedkoper kon krijgen en dan gelijk gratis digitale televisie.Nu ik zei hem dat ik eerst informatie hierover wilde hebben via een folder en was heel terughoudend,ik zei hem ook dat ik mijn telefonie bij KPN wilde houden Hij vertelde me dat dat zo bleef maar alle informatie zou in een bevestigingsbrief binnen 5 werkdagen naar mij toegestuurd zou worden (dat werden er 7),Als ik het er mee eens was hoefde ik niet te reageren en anders moest ik contact opnemen,hij kwam best drammerig over.Toen ik ophing ging ik twijfelen en kijken op hun site maar hoe ik ook zocht ik zag geen abonnement met alleen tv en internet,dus ik zag de bui al hangen.
En ja hoor in de bevestigingsbrief die kwam stond ook telefonie met een nieuw telefoonnummer,dus ik gelijk bellen het duurde een half uur eerdat ik ze aan de lijn had en deze meneer zei dat hij mijn klacht zou doorgeven en de telefonie zou annuleren. Voor de zekerheid heb ik nog een brief en ook via het contactformulier van hun site telefonie geannuleerd. Nu dat leek mij echt wel voldoende, nu niet dus want ik kreeg vandaag een installatiepakket voor telefonie in de brievenbus.Dus ik wilde het pakket retourneren Maar toen ik bij het poskantoor kwam om het pakket te retourneren vertelde de mevrouw aan de balie dat als ik geen antwoordnummer had dit mij dan ongeveer 15 euro ging kosten en dat ik dat dan moet proberen bij Ziggo terug te krijgen.Ik weer bellen naar Ziggo maar naar een half uur kwam ik er nog niet door en heb ze nu weer via het contactformulier van de site een mailtje gestuurd met de vraag het pakket op te laten halen of een antwoordt nummer te sturen .Wat als ik geen antwoordt krijg wat moet ik dan met het telefonie-pakket er zit weer een bevestigingsbrief bij die ik moet ondertekenen en opsturen.Dat ben ik dus niet van plan.Ondertussen heb ik contact gezocht met KPN met de vraag of Ziggo mijn abonnement bij hun kunnen overnemen zonder dat ik ervoor getekend heb,ze zeggen van niet en zouden hierover een aantekening maken,dus ik hoop dan maar dat het bij hun wel klopt. Ondertussen ben ik ook al wat geld aan belkosten kwijt 10 cent per minuut dus tel maar op en geen steek verder en die zou ik ook graag terug willen kan ik dat eisen,want het is hun fout,ik vind dat ik door de eerste ziggo medewerker (verkoper) ben voor gelogen.Als hij eerlijk had geweest over het abonnement,dus dat er ook telefonie bij zat dan had ik nooit gezegd dat ik dan de informatiebrief zou afwachten.
En ja hoor in de bevestigingsbrief die kwam stond ook telefonie met een nieuw telefoonnummer,dus ik gelijk bellen het duurde een half uur eerdat ik ze aan de lijn had en deze meneer zei dat hij mijn klacht zou doorgeven en de telefonie zou annuleren. Voor de zekerheid heb ik nog een brief en ook via het contactformulier van hun site telefonie geannuleerd. Nu dat leek mij echt wel voldoende, nu niet dus want ik kreeg vandaag een installatiepakket voor telefonie in de brievenbus.Dus ik wilde het pakket retourneren Maar toen ik bij het poskantoor kwam om het pakket te retourneren vertelde de mevrouw aan de balie dat als ik geen antwoordnummer had dit mij dan ongeveer 15 euro ging kosten en dat ik dat dan moet proberen bij Ziggo terug te krijgen.Ik weer bellen naar Ziggo maar naar een half uur kwam ik er nog niet door en heb ze nu weer via het contactformulier van de site een mailtje gestuurd met de vraag het pakket op te laten halen of een antwoordt nummer te sturen .Wat als ik geen antwoordt krijg wat moet ik dan met het telefonie-pakket er zit weer een bevestigingsbrief bij die ik moet ondertekenen en opsturen.Dat ben ik dus niet van plan.Ondertussen heb ik contact gezocht met KPN met de vraag of Ziggo mijn abonnement bij hun kunnen overnemen zonder dat ik ervoor getekend heb,ze zeggen van niet en zouden hierover een aantekening maken,dus ik hoop dan maar dat het bij hun wel klopt. Ondertussen ben ik ook al wat geld aan belkosten kwijt 10 cent per minuut dus tel maar op en geen steek verder en die zou ik ook graag terug willen kan ik dat eisen,want het is hun fout,ik vind dat ik door de eerste ziggo medewerker (verkoper) ben voor gelogen.Als hij eerlijk had geweest over het abonnement,dus dat er ook telefonie bij zat dan had ik nooit gezegd dat ik dan de informatiebrief zou afwachten.