Geen aansluiting door KPN
Geplaatst: 15 okt 2010 16:59
We hebben een analoge telefoonaansluiting nodig voor het alarmsysteem.
Aansluiting aangevraagd bij KPN d.d. 23-09-2010.
Vervolgens via KPN een bevestiging ontvangen dat ze de aansluiting d.d. 07-10-10 tussen 08.00 uur en 13.00 uur zullen realiseren. We hebben vervolgens die hele dag op iemand van KPN gewacht maar niemand is verschenen. De volgende dag gebeld met KPN en we zouden worden terug gebeld. Dus helaas niet, en nu een mail gestuurd.
Ook hier geen reactie op. Alles bij elkaar hebben we nu 3 x gebeld en 3x een mail gestuurd zonder enig effect of reactie van KPN. Vervolgens een klacht ingediend via mail en het antwoordt hierop na 3 dagen:
Geachte heer ........,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent over de oplevering van uw telefoonlijn.
Mijn excuses dat u deze ervaring heeft gehad met KPN. Ik heb de betreffende afdeling op de hoogte gebracht, zodat KPN zijn service kan verbeteren.
Informatie ook op kpn.com
Voor vragen en antwoorden kunt u ook altijd terecht op kpn.com, zoekterm 'zakelijke service’.
Met vriendelijke groet,
--------------
Hier komen wij dus ook niet verder mee, nog steeds geen analoge lijn.
Aansluiting aangevraagd bij KPN d.d. 23-09-2010.
Vervolgens via KPN een bevestiging ontvangen dat ze de aansluiting d.d. 07-10-10 tussen 08.00 uur en 13.00 uur zullen realiseren. We hebben vervolgens die hele dag op iemand van KPN gewacht maar niemand is verschenen. De volgende dag gebeld met KPN en we zouden worden terug gebeld. Dus helaas niet, en nu een mail gestuurd.
Ook hier geen reactie op. Alles bij elkaar hebben we nu 3 x gebeld en 3x een mail gestuurd zonder enig effect of reactie van KPN. Vervolgens een klacht ingediend via mail en het antwoordt hierop na 3 dagen:
Geachte heer ........,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent over de oplevering van uw telefoonlijn.
Mijn excuses dat u deze ervaring heeft gehad met KPN. Ik heb de betreffende afdeling op de hoogte gebracht, zodat KPN zijn service kan verbeteren.
Informatie ook op kpn.com
Voor vragen en antwoorden kunt u ook altijd terecht op kpn.com, zoekterm 'zakelijke service’.
Met vriendelijke groet,
--------------
Hier komen wij dus ook niet verder mee, nog steeds geen analoge lijn.