geldigheid beltegoed
Geplaatst: 15 okt 2010 21:09
Hallo,
Mogen aanbieders van pre-paid beltegoed zomaar de regels veranderen zonder daarvan de bellers op de hoogte te bregen?
Mijn moeder zat eerst bij Telfort, toen kon ze haar beltegoed behouden door minimaal 1x per jaar te bellen of smsen. Die regel is later veranderd naar 1x per 6 maanden. Echter dat wist mijn moeder niet. En om haar beltegoed te behouden moest ze € 10,- euro opwaarderen. Ze had nog best wat beltegoed er op staan maar dus ook nog weer € 10,- extra. Ze gebruikt haar mobiel alleen in noodgevallen en ze is geen held op internet.
Later heeft Telfort het weer veranderd, echter deze ronde was het te laat toen ze er achter kwam. Weg geld weg Telfort. Toen werd het Hi.
Ook die had eerst de ene regel,die veranderde en weer het gedoe met extra op moeten waarderen. En vandaag kwamen we er achter dat Hi dit jaar de regel weer heeft aangepast, nu moet je minimaal 1x per 6 maanden OPWAARDEREN!! En mij moeder heeft januari dit jaar voor het laatst haar mobiel opgewaardeerd en gebruikt. En deze keer heeft ze weer super pech. Want ook deze keer is het weg geld en weg Hi. Want nu is het zo ver dat opwaarderen niet meer helpt om haar beltegoed en toestel weer actief te krijgen.
Mijn moeder gebruikt echt maar heel weinig haar mobiel alleen voor noodgevallen. Dus iedere 6 maanden opwaarderen met minimaal € 10,- is geen optie.
Nu vraag ik me af, mogen aanbieders zomaar die regels veranderen zonder hun bellers op de hoogte te stellen??
Een smsje of mailtje zou voldoende zijn.
Mogen aanbieders van pre-paid beltegoed zomaar de regels veranderen zonder daarvan de bellers op de hoogte te bregen?
Mijn moeder zat eerst bij Telfort, toen kon ze haar beltegoed behouden door minimaal 1x per jaar te bellen of smsen. Die regel is later veranderd naar 1x per 6 maanden. Echter dat wist mijn moeder niet. En om haar beltegoed te behouden moest ze € 10,- euro opwaarderen. Ze had nog best wat beltegoed er op staan maar dus ook nog weer € 10,- extra. Ze gebruikt haar mobiel alleen in noodgevallen en ze is geen held op internet.
Later heeft Telfort het weer veranderd, echter deze ronde was het te laat toen ze er achter kwam. Weg geld weg Telfort. Toen werd het Hi.
Ook die had eerst de ene regel,die veranderde en weer het gedoe met extra op moeten waarderen. En vandaag kwamen we er achter dat Hi dit jaar de regel weer heeft aangepast, nu moet je minimaal 1x per 6 maanden OPWAARDEREN!! En mij moeder heeft januari dit jaar voor het laatst haar mobiel opgewaardeerd en gebruikt. En deze keer heeft ze weer super pech. Want ook deze keer is het weg geld en weg Hi. Want nu is het zo ver dat opwaarderen niet meer helpt om haar beltegoed en toestel weer actief te krijgen.
Mijn moeder gebruikt echt maar heel weinig haar mobiel alleen voor noodgevallen. Dus iedere 6 maanden opwaarderen met minimaal € 10,- is geen optie.
Nu vraag ik me af, mogen aanbieders zomaar die regels veranderen zonder hun bellers op de hoogte te stellen??
Een smsje of mailtje zou voldoende zijn.