Ook wij zijn al vanaf begin juni 2010 bezig om een juiste jaarafrekening in de bus te krijgen, maar helaas nog steeds niet. Wel ruim 1300 m3 te veel rekenen en dan proberen tegen een lagere prijs te rectificeren. Daar neem ik geen genoegen mee, maar wel betalen. Dus niet, wij gaan naar een andere leverencier.
Essent levert, ja hoor, maar wel een wanprestatie.En niet een keer: telkens wordt je - tegen jouw telefoonkosten - te woord gestaan en vervolgens gebeurt
er helemaal niets, erger nog wij krijgen aanmaningen tot betalen, informatie over winterafsluiting etc. Gek hè, wij vragen Essent om een juiste afrekening met de
mededeling, dat deze per omgaande zal worden voldaan, maar helaas geen reactie:Geen beloofde afrekenin, geen email niets en dat al vijf maanden
Hopen op verbeteringt helpt niet; dan maar overstappen.
F. Bouwmeester
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] essent jaar afrekening
-
MAXIEM
Re: essent jaar afrekening
arlette32
Probeer het huidige probleem eens recht te breien via de hier volgende weg:
Probeer het huidige probleem eens recht te breien via de hier volgende weg:
Maxiem.Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar
[email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Essent medewerkers
-
forumessent
Re: essent jaar afrekening
Beste arlette32,
In uw bericht van 16 oktober op dit forum geeft u aan dat u het niet eens bent met uw jaarafrekening.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
In uw bericht van 16 oktober op dit forum geeft u aan dat u het niet eens bent met uw jaarafrekening.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker