Pagina 1 van 1
D reizen lost vluchttijd verandering goed op
Geplaatst: 18 okt 2010 11:42
door Dekkies
Top geregeld D reizen, dank jullie wel
Re: D reizen lost vluchttijd verandering goed op
Geplaatst: 18 okt 2010 11:47
door meniles
Een heel warrig verhaal dat voor mij te warrig was om te begrijpen, maar heb maar 1 opmerking: misschien is het niet zo handig om op een openbaar forum je bevestigings code van een vlucht te plaatsen....
Re: D reizen lost vluchttijd verandering goed op
Geplaatst: 18 okt 2010 11:58
door henk51
Inderdaad een beetje warrig.
Ik neem aan dat je zelf van iedere boekingspagina een printje gemaakt hebt,en ook van de laatste pagina waar alles gespecificeerd staat voor definitief verzenden?
Zoja stuur dan copieen op als bewijs, zo nee wordt het een zwak verhaal.
Voordat je definitief verstuurd wordt er meestal gevraagd kloppen de gegevens?
Onze wintersport is dank zij D reizen een 1 1/2dag korter.
Die discussie is al vele tientallen keren naar voren gekomen en behandeld gebruik zoek functie eens. Meestal zijn 1e en laatste dag verloren reisdagen en een vertrektijd kan ook nog eens vlak voor vertrek wijzigen .
gr Henk
Re: D reizen lost vluchttijd verandering goed op
Geplaatst: 18 okt 2010 12:05
door Dekkies
Hoi Henk, De gegevens klopten voordat wij op O.k. drukten,
het is een maf en warrig verhaal maar echt zo gegaan.
Tijdens de verwerking zijn de tijden veranderd, Helaas geen proefprintje gemaakt,gewoon ****
Re: D reizen lost vluchttijd verandering goed op
Geplaatst: 18 okt 2010 12:27
door Henri42
D-Reizen, weer eenn merkwaardig maar waar verhaal.
Indien de charter vlucht vol zit wordt je overgeboekt, staat in de voorwaarden van D Reizen
Re: D reizen lost vluchttijd verandering goed op
Geplaatst: 18 okt 2010 13:11
door wjgmspeedy
Dat van die eerste en laatste reisdag geldt enkel voor pakketreizen en chartervluchten. En volgens de openingspost gaat het hier om een lijnvlucht.
Re: D reizen lost vluchttijd verandering goed op
Geplaatst: 18 okt 2010 13:16
door klsd-reizen
Uit uw reactie begrijpen wij dat u een vervelende ervaring hebt gehad bij het boeken van een vlucht bij onze organisatie. Helaas kunnen wij momenteel uw reisgegevens niet achterhalen. Graag komen wij met u in contact zodat wij uw boeking opnieuw kunnen bekijken. Wij verzoeken u vriendelijk hiervoor contact op te nemen met onze afdeling klantenservice op 023-5542599.
D-reizen Webcare.