Pagina 1 van 1

Bellen met proveider

Geplaatst: 18 okt 2010 20:37
door robbert61
Waarom lukt het niet iedere keer om gewoon contact te krijgen met bellen. :oops:
Het vreemde is dat het dan wel lukt met een mobiel dan heb je gewoon contact. :)
Dus je word via je proveiders bedonderd om iedere keer zogenaamd niet contact krijgen en wel moetn betalen voor iedere keer te horen te krijgen telefoon buiten bereik. :cry:
Gewoon belazerij. :oops:
Leverd iederekeer dadelijk zeker een minuut op daar om waarschuwen ze al dat het dadelijk € 100,00
tot € 120,00 duurder gaat worden al dat bellen.
:oops:
Maak daar ook maar eens een uit zending over.
Groetjes

Re: Bellen met proveider

Geplaatst: 18 okt 2010 21:50
door SirPeter
Maar wist u dat dan niet? Providers zijn alleen mobiel bereikbaar. Doen ze expres om meer geld te krijgen.

Re: Bellen met proveider

Geplaatst: 18 okt 2010 22:23
door robbert61
Ik bedoel dus naar gewone telefoon nummers, en voor al die geen die dus ook met een proveider bellen.
Dus met internet naar internet, dat gaat steeds dus mis.
En als je dan je mobiettje pakt en beld heb je gelijk wel contact.

Re: Bellen met proveider

Geplaatst: 19 okt 2010 00:56
door SirPeter
Ah ok :)
Dus bellen van provider x naar provider x gaat niet goed via internetbellen?
Als dat het geval is dan is er of een probleem met de modem of probleem zit hem in de netwerk van de provider. Voor modem een fabriekreset geven en bij geen resultaat helaas bellen naar provider om dit aan te geven.

Re: Bellen met proveider

Geplaatst: 19 okt 2010 09:57
door Henri42
Indien je een :vaste :telefoon hebt kun je er goedkoper mee bellen, overigens verdienen de providers veel geld met al de wachtende in de wachtstand :)

Re: Bellen met proveider

Geplaatst: 19 okt 2010 10:04
door jlthkoch
Tmobile is zelfs in staat om je als Prepaid-klant meer te laten betalen als je de klantenservice belt via een niet-Tmobile of vaste telefoon.........
Vanaf een andere mobiele of vaste telefoon
Als je een abonnement hebt: 06 - 2400 1200 (standaard beltarief*)
Als je PrePaid hebt: 06 - 2400 1200 (€ 0,25 per minuut*)
Vanuit het buitenland: +316 - 2400 1200
Ik heb het aan ze doorgegeven, maar volgens hen is de info correct! Dit was hun reactie:
Alle klanten van T-Mobile betalen voor het bellen naar de Klantenservice. Abonee's van T-Mobile betalen deze kosten over de abonnementskosten. PrePaid gebruikers betalen deze kosten echter vooraf, tijdens het telefoongesprek.
De techniek staat voor niets tegenwoordig.........

Re: Bellen met proveider

Geplaatst: 19 okt 2010 14:22
door robbert61
Beste sir Peter.
Het wil dikwijls dus niet in een keer lukken gewoon naar een ander nummer.
Maar als je dan je mobiel pakt lukt het wel in een keer.
Soms na 3 keer lukt het in eens wel.
Dus volgens mijn houden ze dat soort gesprekken tegen en verdienen ze daar gewoon aan.
Om te zeggen dat het iederekeer niet kan.

Het gaat helemaal niet om, om naar de proveider zelf te bellen het gewoon om een normaal telefoon gesprek met iemand anders.

Re: Bellen met proveider

Geplaatst: 20 okt 2010 11:45
door Henri42
Mijn providers zijn UPC en Vodafone, bij UPC heb je behoorlijke wachttijden,bij Vodafone kun je gratis bellen :)