2 Abonnementen bij T-Mobile door fraude
Geplaatst: 18 okt 2010 21:23
Hallo
Eerst abonnement eidigde in april 2010, ik heb bij belcompany begin maart 2010 via webshop van belcompany de sony ericsson xperia X2 besteld met relax verl 35 = wnw plus
Nu heb ik een brief gehad van belcompany dat het toestel er niet meer komt en dat ik zo overal een ander toestel kan uit zoeken
Echter naar T-Mobile klantserivce gebeld te hebben, kan dat helemaal niet
Zij zeggen het niet in het systeem te kunnen vinden en dat mij abonnement gewoon is verlengt met mij oude toestel
Ik heb niks verlengt met mij oude toestel, maar wel met de sony ericsson xperia x2
2 de abonnement
T-Mobile wilde een aan giftebrief zien van de politie
zelfs de naar aan giftebrief te hebben gezien wil T-Mobile de 2 de abonnement niet beeindigen, er woord totaal geen gebruik van gemaakt, wat is hier aan te doen ?
Klantenserivce klacht ingediend, we waren klaar, ik had vergeet op te hangen
Hoor ik de dame praten tegen haar collega, ik had hier net een meneer aan de telefoon er was fraude met 1 abonnement en een verlenging was niet goed en hij bleef er maar over door gaan
zegt collega ja hij gewoon zijn rekeningen betalen en niet zeuren
ja zegt de dame hij betaald zijn rekening van zijn abonnementen netjes
zegt de collega volgens mij wil hij gewoon gezelschap
zegt de dame ja ik denk het ook wat een idioot he
vervolgens ik boos, waar zijn jullie mee bezig!!, ik bel hier heen dat ik problemen heb met mij abonnement en niet voor gezelschap ik betaal ook nog voor de klantservice!!
Ik ga hier een klacht over indienen en het gesprek is opgenemen!!
zegt de dame ja hallo, ik heb op gehangen
Ik heb geen vertrouwen in de klantservice van T-Mobile
Eerst abonnement eidigde in april 2010, ik heb bij belcompany begin maart 2010 via webshop van belcompany de sony ericsson xperia X2 besteld met relax verl 35 = wnw plus
Nu heb ik een brief gehad van belcompany dat het toestel er niet meer komt en dat ik zo overal een ander toestel kan uit zoeken
Echter naar T-Mobile klantserivce gebeld te hebben, kan dat helemaal niet
Zij zeggen het niet in het systeem te kunnen vinden en dat mij abonnement gewoon is verlengt met mij oude toestel
Ik heb niks verlengt met mij oude toestel, maar wel met de sony ericsson xperia x2
2 de abonnement
T-Mobile wilde een aan giftebrief zien van de politie
zelfs de naar aan giftebrief te hebben gezien wil T-Mobile de 2 de abonnement niet beeindigen, er woord totaal geen gebruik van gemaakt, wat is hier aan te doen ?
Klantenserivce klacht ingediend, we waren klaar, ik had vergeet op te hangen
Hoor ik de dame praten tegen haar collega, ik had hier net een meneer aan de telefoon er was fraude met 1 abonnement en een verlenging was niet goed en hij bleef er maar over door gaan
zegt collega ja hij gewoon zijn rekeningen betalen en niet zeuren
ja zegt de dame hij betaald zijn rekening van zijn abonnementen netjes
zegt de collega volgens mij wil hij gewoon gezelschap
zegt de dame ja ik denk het ook wat een idioot he
vervolgens ik boos, waar zijn jullie mee bezig!!, ik bel hier heen dat ik problemen heb met mij abonnement en niet voor gezelschap ik betaal ook nog voor de klantservice!!
Ik ga hier een klacht over indienen en het gesprek is opgenemen!!
zegt de dame ja hallo, ik heb op gehangen
Ik heb geen vertrouwen in de klantservice van T-Mobile