Had je al verteld Luc, dat excuus niet aangeboden wordt aan je. Je hebt teveel lopen aanklooien en lopen schofferen. Het enige wat jou kan stoppen is om erover heen te gaan.
Ik ben gewend om mijn excuses aan te bieden indien nodig, voel me daar zeker niet te zwak voor.....echter in dit geval heb je gewoon pech Luc......al zet je me op de pijnbank of voor een vuurpeleton. Nooit!
Dat schijnt veranderd te zijn in het nieuwe forum en terecht....maar mag ik je erop wijzen dat ik nooit reclame maakte. Alleen een andere oplossing aandroeg, die anders is dan jullie graag zien.
Nou ik ben blij dat je in ieder geval indirect toegeeft dat het betreffende bericht niet van mij afkomstig was. Daarmee zijn jouw berichten nog stompzinniger dan ze al waren.
Gaarne het verzoek binnen dit forum feiten, raadgevingen en (eigen) bevindingen
naar voren te brengen en geen gezwets. Daar zitten gedupeerden
die al diep in de rats zitten niet op te wachten. Er wordt vaak
afgeweken van al wat zinnig is.
Jullie hebben groot gelijk.....daarom hou ik van mijn kant op....als laatste wil ik wel kwijt dat ik Luc van de week heb uitgenodigd bij mij aan te komen. Hij gaat niet in op de uitnodiging.
Hai Meisje......in de computerhandel? Behalve dat ik wel eens wat zo koop aan computerzooi, hardware en software, doe ik daar niets in.
Hoezo? Ben en blijf een hypotheek/financieelplanner, niets meer en minder.
Waarom zou jij als je bij mij komt weggaan met een hypotheek?
Je krijgt niets wat je niet nodig hebt. Als je uberhaupt weg zou gaan met een hypotheek is dat omdat dat veel en veel interessanter zou zijn als de situatie waarin jij nu zit.....