It's maakt er een zooitje van
Geplaatst: 19 okt 2010 13:55
Wij hebben regelmatig goederen bij de It's gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad. Tot wij een computer kochten en deze moest worden geïnstalleerd.
Alles, in goed vertrouwen, via hun eigen installatieservice van Planet Service.
Goed, de betreffende monteur kwam al uren te laat en had die dag haast, want het was vrijdag en hij wilde die avond met zijn vrienden uit. Onze oude apparatuur werd zonder dat er naar gekeken werd van het bureau afgerukt en toen was de monteur (een afgestudeerd ICT-er) compleet de weg kwijt. Hij wilde weten waar de modem kon worden aangesloten. Toen wij hem vertelden dat dit boven was en niet beneden, werd hij eigenwijs en ging toch naar de telefoonaansluiting beneden. Niets werkte dus. Het enige wat wél werkte waren de vele problemen die deze monteur maakte.
De KPN klantenservice werd gebeld. Natuurlijk kende de monteur de modem want hij had er thuis zelf ook één. Dat de lampjes van breedbeeld en internet niet gingen branden vond hij vreemd. Voor ons was dit een teken dat het helemal niet goed was.
Maar je vertrouwt zo'n monteur. Toch?
Hij gaf ons de verzekering dat zeker na 2 uur de lampjes moesten gaan branden en dat wij dan overal in huis draadloos internet zouden kunnen krijgen. Mocht dit niet lukken dan konden we altijd nog KPN klantenservice bellen. Hij ging vervolgens weg en liet ons met de hele handel zitten. Vooruit betaald: 325 euro.
Toen na bijna 3 uur de lampjes nog niet branden en wij KPN klantenservice wilden bellen hadden we ook geen telefoon meer. Niets functioneerde meer. Dan maar bellen met mijn 06 nummer. Kosten 20 euro. Wie betaalt dit?
Om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk heeft een monteur van KPN alles in orde moeten maken omdat de ICT-er van It's de hele boel aardig had ontstoord.
Maar of we een compensatie krijgen van die 325 euro die wij al betaald hebben? Dat denk je toch niet............ Het is ineens wel heel erg stil bij de It's.
Of ze ons als klant zullen missen..... Wij komen er in ieder geval niet meer.
Alles, in goed vertrouwen, via hun eigen installatieservice van Planet Service.
Goed, de betreffende monteur kwam al uren te laat en had die dag haast, want het was vrijdag en hij wilde die avond met zijn vrienden uit. Onze oude apparatuur werd zonder dat er naar gekeken werd van het bureau afgerukt en toen was de monteur (een afgestudeerd ICT-er) compleet de weg kwijt. Hij wilde weten waar de modem kon worden aangesloten. Toen wij hem vertelden dat dit boven was en niet beneden, werd hij eigenwijs en ging toch naar de telefoonaansluiting beneden. Niets werkte dus. Het enige wat wél werkte waren de vele problemen die deze monteur maakte.
De KPN klantenservice werd gebeld. Natuurlijk kende de monteur de modem want hij had er thuis zelf ook één. Dat de lampjes van breedbeeld en internet niet gingen branden vond hij vreemd. Voor ons was dit een teken dat het helemal niet goed was.
Maar je vertrouwt zo'n monteur. Toch?
Hij gaf ons de verzekering dat zeker na 2 uur de lampjes moesten gaan branden en dat wij dan overal in huis draadloos internet zouden kunnen krijgen. Mocht dit niet lukken dan konden we altijd nog KPN klantenservice bellen. Hij ging vervolgens weg en liet ons met de hele handel zitten. Vooruit betaald: 325 euro.
Toen na bijna 3 uur de lampjes nog niet branden en wij KPN klantenservice wilden bellen hadden we ook geen telefoon meer. Niets functioneerde meer. Dan maar bellen met mijn 06 nummer. Kosten 20 euro. Wie betaalt dit?
Om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk heeft een monteur van KPN alles in orde moeten maken omdat de ICT-er van It's de hele boel aardig had ontstoord.
Maar of we een compensatie krijgen van die 325 euro die wij al betaald hebben? Dat denk je toch niet............ Het is ineens wel heel erg stil bij de It's.
Of ze ons als klant zullen missen..... Wij komen er in ieder geval niet meer.