hulp nodig bij Ziggo..
Geplaatst: 19 okt 2010 14:10
hoi hoi
ik heb op in april bijna alles op gezegt bij ziggo
interactive tv,alles in 1 paket en telefoon nr mee genomen naar xs4all..
ik heb ook de bevestiging gehad dat per 6 juni alles op gezegt was,..
vanaf toen begonnn de problemen,eind van de maand haalde ze nog het bedrag van me rekening maand er na ook etc etc, ik heb steeds gebeld en steeds werdt er gezegt"wordt geregeld" heb tig klachten via mail verstuurd krijg je geen antwoord op!nu heb ik vorige maand gebeld dat ik binnen 2 weken me geld terug wil( gaat nu wel al om een bedrag van bijna 265 euro wat ze hebben geint wat niet van hun is,.
toen vertelde ze me nee hoor gewoon storneren rest krijgt u snel terug,.. dus gedaan
kreeg ik incasso bos achter me kont aan niet te bereiken via telefoon etc etc, ik ziggo gebeld ze zeggen steeds ja dit duurt te lang u krijgt het binnen 5 dagen terug
nou zag ik tot mijn verbazing dat het wel op de ziggo site verwerkt is maar niet op me rekening dus ik belde ze op en ze roepen nu steeds ja order staat vast we kunnen niet uit betalen hij staat al van af begin af aan vast,
dus ik krijg me geld niet?? nee niet zolang die vast staat!
onder tussen wordt het bedrag hoger ze schrijven steeds weer af(65.45) per maand..
terwijl ze alleen maar 16.45 voor tv horen te krijgen,.
vandaag belde ik weer ik zou door verbonden worden dan zou het direct geregeld zijn,maar foon werdt er op gegooit..
niks geregeld dus ik bel terug krijg ik te horen nee hoor kan je niet door verbinden u heeft maar te wachten
hoe moet ik dit op lossen wordt er zo moe van,.. duurt al veel te lang
ik weet wel kom voor de rest NOOIT weer bij ziggo!!!!
sommige zijn zo associaal aan de telefoon
terwijl enige wat ik wil is me geld terug!!!!!!
Groetjes Froukje
ik heb op in april bijna alles op gezegt bij ziggo
interactive tv,alles in 1 paket en telefoon nr mee genomen naar xs4all..
ik heb ook de bevestiging gehad dat per 6 juni alles op gezegt was,..
vanaf toen begonnn de problemen,eind van de maand haalde ze nog het bedrag van me rekening maand er na ook etc etc, ik heb steeds gebeld en steeds werdt er gezegt"wordt geregeld" heb tig klachten via mail verstuurd krijg je geen antwoord op!nu heb ik vorige maand gebeld dat ik binnen 2 weken me geld terug wil( gaat nu wel al om een bedrag van bijna 265 euro wat ze hebben geint wat niet van hun is,.
toen vertelde ze me nee hoor gewoon storneren rest krijgt u snel terug,.. dus gedaan
kreeg ik incasso bos achter me kont aan niet te bereiken via telefoon etc etc, ik ziggo gebeld ze zeggen steeds ja dit duurt te lang u krijgt het binnen 5 dagen terug
nou zag ik tot mijn verbazing dat het wel op de ziggo site verwerkt is maar niet op me rekening dus ik belde ze op en ze roepen nu steeds ja order staat vast we kunnen niet uit betalen hij staat al van af begin af aan vast,
dus ik krijg me geld niet?? nee niet zolang die vast staat!
onder tussen wordt het bedrag hoger ze schrijven steeds weer af(65.45) per maand..
terwijl ze alleen maar 16.45 voor tv horen te krijgen,.
vandaag belde ik weer ik zou door verbonden worden dan zou het direct geregeld zijn,maar foon werdt er op gegooit..
niks geregeld dus ik bel terug krijg ik te horen nee hoor kan je niet door verbinden u heeft maar te wachten
hoe moet ik dit op lossen wordt er zo moe van,.. duurt al veel te lang
ik weet wel kom voor de rest NOOIT weer bij ziggo!!!!
sommige zijn zo associaal aan de telefoon
terwijl enige wat ik wil is me geld terug!!!!!!
Groetjes Froukje