Dank voor de moeite en je samenwerking Hugo. Mag ik trouwens wel even opmerken dat ik het verwonderlijk vind, dat wanneer er via Radar een dergelijke post wordt geplaatst er wel actie wordt ondernomen en wanneer je een mail stuurt via de website, dat hier geen actie op ondernomen wordt!
Zo ontving ik na mijn mail gisteren, het volgende antwoord:
Geachte mevrouw Wong,
Op 20-10-2010 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze vraag kunnen wij u het volgende informeren.
Telfort zal de standaard procedure hanteren. Dit betekent dat op het moment dat Telfort de betaling heeft ontvangen en verwerkt duurt het twee tot vier werkdagen voordat u weer internet heeft.
Wij adviseren u om gebruik te gaan maken via Mijn Telfort. Via de link
https://internet.telfort.nl/mijntelfort ... oggen.html kunt u uw betalingsoverzicht inzien. U kunt op deze manier controleren of u een betalingsachterstand heeft of niet.
Indien u uw gebruikersnaam met wachtwoord niet meer heeft, horen wij dit graag van u. Wij zullen u deze gegevens dan per post toesturen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Afdeling Klantenservice internet
Zou het niet ontzettend veel 'negatieve publiciteit' schelen voor Telfort, wanneer dergelijke zaken als dit, meteen opgepakt worden door de klantenservice?
Het is natuurlijk jammer om hiervoor de publiciteit in te treden, vooral voor jullie, terwijl ik oprecht vind, dat ik vriendelijk ben geholpen door je.
Goed, gewoon een idee voor de ideeƫnbus!
Mijn dank is groot en een fijne dag toegewenst!
Kiki