Wehkamp en garantie
Geplaatst: 20 okt 2010 13:28
Mijn dochter heeft enige tijd geleden een Beko-wasdroger gekocht bij Wehkamp en heeft daarbij 5 jaar garantie gekregen/afgesloten. Nu is al voor de derde keer het verwarmingselement van de droger stuk.
Op mijn opmerking dat het nu tijd wordt om over te gaan naar volledige vervanging van het apparaat, krijg ik te horen dat ik m.b.t. de reparatie maar contact op moet nemen met de producent.
Volgens mij heb ik het apparaat bij Wehkamp gekocht en ook bij Wehkamp de garantie afgesloten en betekent dat dat ik de zaken met Wehkamp moet regelen en dat zij vervolgens contact opnemen met de levenrancier/producent van het apparaat. Of zit ik hier helemaal fout?
Hoe kan ik hie het snelst tot een oplossing komen?
John
Op mijn opmerking dat het nu tijd wordt om over te gaan naar volledige vervanging van het apparaat, krijg ik te horen dat ik m.b.t. de reparatie maar contact op moet nemen met de producent.
Volgens mij heb ik het apparaat bij Wehkamp gekocht en ook bij Wehkamp de garantie afgesloten en betekent dat dat ik de zaken met Wehkamp moet regelen en dat zij vervolgens contact opnemen met de levenrancier/producent van het apparaat. Of zit ik hier helemaal fout?
Hoe kan ik hie het snelst tot een oplossing komen?
John