sepay
Geplaatst: 20 okt 2010 16:17
Eind september kreeg ik een nieuwe pinautomaat. Drie jaar bij pinlinq geweest, verder geen problemen gehad. Nu van Sepay.....
De nieuwe heeft het twee dagen gedaan. Vervolgens kreeg ik keer op keer een andere, ze deden het allemaal niet. Nummer 7!!!!!!!! deed het tenslotte. van een daarvan is het vervoer misgegaan, en duurde het nog 5 werkdagen langer. Ze zijn per brief niet bereikbaar, maar ik heb ze een aangetekende brief gestuurd met een eindtermijn. Gelukkig(?) deed nummer 7 het binnen de termijn die ik heb gesteld. Ik denk dat het goedkope rotzooi is, wat bij aankomst in Nederland wel getest wordt, maar het vervoer niet overleeft. Excuses krijg ik niet, of een telefoontje dat de nieuwe pin op zich laat wachten. Een beetje ondernemer stuurt dan een brief naar zijn klant. Ik wil weten tot hoe lang mijn contract duurt en zwart op wit dat ik een maand niet hoef te betalen, dit zou per email gebeuren..... Misschien werken ze daar met computers die in dezelfde fabriek zijn gemaakt als de pinautomaten.....
Ik vind het wel raar, 7 pinautomaten. Elke keer is hun oplossing een nieuwe sturen ipv een monteur. Omdat ze geen verstand van zaken hebben volgens mij!!
Ik heb hun rekeningnummer geblokkeerd, en als ik iets wil betalen maak ik dat in ieder geval voortaan zelf wel over. Ik heb drie (!!!!!) weken geen pinautomaat gehad. Ik heb een manueel praktijk en geen winkel, dat is mijn geluk. Anders was dit waarschijnlijk een behoorlijke financiële klap geweest voor mij.
De nieuwe heeft het twee dagen gedaan. Vervolgens kreeg ik keer op keer een andere, ze deden het allemaal niet. Nummer 7!!!!!!!! deed het tenslotte. van een daarvan is het vervoer misgegaan, en duurde het nog 5 werkdagen langer. Ze zijn per brief niet bereikbaar, maar ik heb ze een aangetekende brief gestuurd met een eindtermijn. Gelukkig(?) deed nummer 7 het binnen de termijn die ik heb gesteld. Ik denk dat het goedkope rotzooi is, wat bij aankomst in Nederland wel getest wordt, maar het vervoer niet overleeft. Excuses krijg ik niet, of een telefoontje dat de nieuwe pin op zich laat wachten. Een beetje ondernemer stuurt dan een brief naar zijn klant. Ik wil weten tot hoe lang mijn contract duurt en zwart op wit dat ik een maand niet hoef te betalen, dit zou per email gebeuren..... Misschien werken ze daar met computers die in dezelfde fabriek zijn gemaakt als de pinautomaten.....
Ik vind het wel raar, 7 pinautomaten. Elke keer is hun oplossing een nieuwe sturen ipv een monteur. Omdat ze geen verstand van zaken hebben volgens mij!!
Ik heb hun rekeningnummer geblokkeerd, en als ik iets wil betalen maak ik dat in ieder geval voortaan zelf wel over. Ik heb drie (!!!!!) weken geen pinautomaat gehad. Ik heb een manueel praktijk en geen winkel, dat is mijn geluk. Anders was dit waarschijnlijk een behoorlijke financiële klap geweest voor mij.