LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online abonnement actie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
stari

Online abonnement actie

Ongelezen bericht door stari »

Online beloofd je gratis over te zetten. Helaas dat vergeten ze. Twee maanden door betalen bij de oude provider!
Vervolgens vergeten ze je oude telefoonnummer mee te nemen dus ben je onbereikbaar!

Je krijgt een gratis cadeau bij het aanmelden. Tot op heden niets ontvangen. Ze verwijzen je naar bol.com deze je verwijzen je weer naar Online en zo ben ik weken bezig.

Dus als je nog eens wilt overstappen naar online .....VEEL PLEZIER!

blackwidow

Re: Online abonnement actie

Ongelezen bericht door blackwidow »

Ben ook overgestapt naar online en nergens geen probleem gehad, kado keurig thuis gekregen, en al eens een nieuw modem omdat die andere het niet deed.
Alleen zat er bij de KPN iets niet goed, maar ook dat is keurig netjes opgelost door Online, door middel van een monteur.

mvg blackwidow

stari

Ongelezen bericht door stari »

Nog steeds niks mensen de ****** verwijzen me naar bol.com en die naar online.
Dus bij beiden ben ik straks weg. Het wordt een Joep van het Hek gezeik bij deze firma.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Wat was je oude provider. De overstap service, waarbij ze je oude abo opzeggen, geld niet voor alle providers. Had je hiervoor kabel? Want die valt buiten de overstapservice. Als dit niet op de site van bol.com, waar je neem ik aan besteld hebt, vermeld wordt, moet je ook hier klagen.

Gesloten