mediamarkt arnhem,erg slechte service,weg 500 euro
Geplaatst: 21 okt 2010 12:00
Vorige week naar de mediamarkt geweest om een notebook aan te schaffen.Daar aangekomen zag ik een ipad liggen en heb een medewerker om informatie gevraagd of dit iets was voor mij..Uitgelegd dat ik er graag mee wil kunnen internetten,filmpjes kijken ,foto's plaatsen enz.Volgens de medewerker kon je met een ipad meer dan een notebook dus was de keus snel gemaakt.De ipad was volgens hem klaar voor gebruik en kon je er thuis meteen mee aan de slag.Geweldig!
Thuis aangekomen meteen uitproberen.Hij was dus NIET klaar voor gebruik.Eerst vraagt de ipad om een aansluiting met een pc.Gelukkig hadden we er één.Vervolgens moet je je persoonlijke gegevens invoeren en je creditcard nummers!!!!!!!!!!!!!Ook hadden we een creditcard.Ik vraag me af wat we hadden moeten doen als we geen van beiden hadden gehad.(misschien naar de buren?)Hierna deed hij het.Eventjes op het internet geweest en hij deed het.2 avonden later had ik vrij en ben de ipad eens goed gaan uitproberen.Wat schets mijn verbazing,FILMPJES afspelen gaat niet daar heb je een speciaal programma voor nodig.Op google gezocht hoe dit moest,blijkt dit niet te kunnen!!!!!!
Je kan ook niet 2 programma's tegelijk draaien,kan geen usb stick aan en geen camera,al met al teleurstellend.Ik vraag me af wat hij nou meer kan dan een notebook?
De volgende morgen de mediamarkt gebeld en uitgelegd waarom ik hem wilde ruilen want wat me was voorgespiegeld over dit artikel klopte niet.Blijkt dat je hem NIET KUNT RUILEN!!!!!!!!Volgens de medewerker staat dit op de bon.Een beetje overrompeld hang ik op en pak de bon erbij maar er staat echt op RUILEN BINNEN 14 DAGEN!!!!!Opnieuw gebeld maar er kon niet geruild worden.Op de vraag waarom mij dit niet was verteld toen ik hem wilde kopen was het antwoord dat dit misschien vergeten was.Gevraagd om de teamleider te spreken omdat ik het hier niet bij wilde laten zitten .Opnieuw het hele verhaal uitgelegd aan de teamleider:
-belangrijke verkeerde informatie gekregen over de ipad
-Niet verteld dat ik hem niet kon ruilen
-De kassabon geeft aan ruilen binnen 14 dagen.
Volgens de teamleider stond er in de algemene voorwaarden van de mediamarkt(die kun je via internet opzoeken of in de winkel zelf nalezen)dat dit product niet geruild kon worden!!!!!Hij hield voet bij stuk,er wordt niet geruild!!!!!!!!!!!!
Fijne service.Misschien heb ik inderdaad de fout gemaakt om de algemene voorwaarden niet te lezen( wie doet dat wel?)maar ik vind dat van hun kant door verkeerde voorlichting te geven en achterhouden van informatie,bewust of onbewust,zij mij best tegemoet hadden kunnen komen.Ik heb een ipad van 500 euro die ik nu op marktplaats zet en alsnog een notebook kan gaan kopen.
MAAR NAAR DE MEDIAMARKT NOOIT MEER!!!!!!!!!!!
M. Veenbrink
Thuis aangekomen meteen uitproberen.Hij was dus NIET klaar voor gebruik.Eerst vraagt de ipad om een aansluiting met een pc.Gelukkig hadden we er één.Vervolgens moet je je persoonlijke gegevens invoeren en je creditcard nummers!!!!!!!!!!!!!Ook hadden we een creditcard.Ik vraag me af wat we hadden moeten doen als we geen van beiden hadden gehad.(misschien naar de buren?)Hierna deed hij het.Eventjes op het internet geweest en hij deed het.2 avonden later had ik vrij en ben de ipad eens goed gaan uitproberen.Wat schets mijn verbazing,FILMPJES afspelen gaat niet daar heb je een speciaal programma voor nodig.Op google gezocht hoe dit moest,blijkt dit niet te kunnen!!!!!!
Je kan ook niet 2 programma's tegelijk draaien,kan geen usb stick aan en geen camera,al met al teleurstellend.Ik vraag me af wat hij nou meer kan dan een notebook?
De volgende morgen de mediamarkt gebeld en uitgelegd waarom ik hem wilde ruilen want wat me was voorgespiegeld over dit artikel klopte niet.Blijkt dat je hem NIET KUNT RUILEN!!!!!!!!Volgens de medewerker staat dit op de bon.Een beetje overrompeld hang ik op en pak de bon erbij maar er staat echt op RUILEN BINNEN 14 DAGEN!!!!!Opnieuw gebeld maar er kon niet geruild worden.Op de vraag waarom mij dit niet was verteld toen ik hem wilde kopen was het antwoord dat dit misschien vergeten was.Gevraagd om de teamleider te spreken omdat ik het hier niet bij wilde laten zitten .Opnieuw het hele verhaal uitgelegd aan de teamleider:
-belangrijke verkeerde informatie gekregen over de ipad
-Niet verteld dat ik hem niet kon ruilen
-De kassabon geeft aan ruilen binnen 14 dagen.
Volgens de teamleider stond er in de algemene voorwaarden van de mediamarkt(die kun je via internet opzoeken of in de winkel zelf nalezen)dat dit product niet geruild kon worden!!!!!Hij hield voet bij stuk,er wordt niet geruild!!!!!!!!!!!!
Fijne service.Misschien heb ik inderdaad de fout gemaakt om de algemene voorwaarden niet te lezen( wie doet dat wel?)maar ik vind dat van hun kant door verkeerde voorlichting te geven en achterhouden van informatie,bewust of onbewust,zij mij best tegemoet hadden kunnen komen.Ik heb een ipad van 500 euro die ik nu op marktplaats zet en alsnog een notebook kan gaan kopen.
MAAR NAAR DE MEDIAMARKT NOOIT MEER!!!!!!!!!!!
M. Veenbrink