LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegoed kwijt na verlengen Abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Janehoed

Tegoed kwijt na verlengen Abonnement

Ongelezen bericht door Janehoed »

Ik heb een week geleden mijn sim-only abonnement online verlengd bij Vodafone. Blijkt dat het tegoed van het vorige abonnement vervalt. Bij de klantenservice kon niet een medewerker mij vertellen waar dit op de site of in de Algemene voorwaarden staat. Men geeft aan dat dit bij iedere provider zo is en algemeen bekend. Mijn nieuwe abonnement is nu geannuleerd en men heeft een verzoek liggen het oude abonnement te heractiveren hopenlijk met het " oude" tegoed. Wat zijn de ervaringen van mede forumleden?

Kulp

Re: Tegoed kwijt na verlengen Abonnement

Ongelezen bericht door Kulp »

Laat je vooral niet afschepen door de klantenservice. Dit zijn vaak uitzendkrachten die totaal geen verstand van zaken hebben. De opmerking dat alle providers dit zouden doen en dat dit algemeen bekend zou zijn, is natuurlijk volslagen flauwekul. Het mag alleen als dit:

[*] In de wet staat.
[*] In je contract staat.
[*] In de algemene voorwaarden staat.

Pure onzin dus, van Vodafone. Zij hebben er maar voor te zorgen dat je oude tegoed wordt overgezet naar je nieuwe abonnement. In elk geval moeten ze jou een passende oplossing bieden.

Gesloten