In November gaat Simpel van start met de aangekondigde netwerkwisseling, dit houdt in dat een ieder die nu via het KPN netwerk belt over gaat naat het T-Mobile netwerk
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Overigens wordt je daar totaal niet over ingelicht, ik zag het toevallig op de website, en dan ook nog eens heel klein in de rechter bovenhoek, daar staat het wooordje "netwerkwisseling", als je daar op klikt dan krijg je het hele / halve verhaal te zien.
Waarschijnlijk gaat dit voor veel abonnees grote problemen opleveren v.w.b.t de bereikbaarheid, en met name binnenshuis, zelf woon ik in het postcode gebied 5361, en daar is het slecht gesteld met de dekking van het T-Mobile netwerk.
Nu vraag ik mij af of dit een reden is om het abonnement op te kunnen zeggen, mijn gevoel zegt van wel, maar of dat inderdaad ook zo is weet ik niet, ik had al een mail gestuurd maar Simpel rept met geen woord over de mogelijkheid tot opzegging, gewoon een standaard antwoord dat je nooit op kunt zeggen voordat voor het einde van de contractdatum.
Over het door mij gemelde dekkingsprobleem wordt ook met geen woord gerept.
Destijds heb ik het contract bij Simpel speciaal afgesloten omdat ik dan via het KPN netwerk kon bellen, en een goed bereik zou hebben, ook in huis, KPN en Vodafone zijn de enige twee providers die in het postcodegebied 5361 een goed bereik garanderen, voor de rest is het allemaal bagger.
Mijn eigen abonnement is aan het einde van zijn contractduur gekomen, dus opzeggen is voor mij geen probleem, maar mijn twee kinderen hebben ook een Simpel abonnement, en die moeten nog een tijdje, dus mijn vraag is, kunnen ze hier vanaf ?