LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32
Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
YouP: "De details zal ik u besparen, maar het gaat om een maandenlang probleem dat onze zoon, een aardige student, met T-Mobile had. Een zaak waarin hij overigens volkomen gelijk had. Dat vond ik niet alleen, maar dat vond ook T-Mobile. Ze konden het probleem alleen niet zomaar oplossen. Waarom niet? Omdat ze het niet konden oplossen. Maar het was toch hun fout? Klopt, maar de helpdeskmevrouw kon hem niet oplossen. Terwijl dat in een handomdraai kon. Inderdaad, maar daarvoor had zij niet de bevoegdheid. Dat moest schriftelijk. Binnen zes weken kreeg onze zoon dan antwoord. Of hij dan iemand anders van T-Mobile kon spreken? Nee! Waarom niet? Omdat dat niet ging! En kon de mevrouw het door T-Mobile veroorzaakte probleem niet aan iemand voorleggen en dat die dan terug zou bellen?"
Vervolg van GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... topic.html ... in zee met T-mobile. Auw, dat overleeft niemand. Dan hangt je hoofd in een strop, terwijl je balanceert op een stoel met drie poten. Suïcidale product heet T-Mobile. Met niet alleen een overbelast netwerk, maar ook een bundel belminuten en sms’jes waarmee je gratiesj met andere Hyvertjes kunt connecten. LekKuR B3LLuh met je vadur! Nou, sterkte nog even. Met die enorme oplichters/lichtelaaiers/uitknijpers van T-Mobiel. Met hun helpdesk van het kaliber ‘ogenblik, we leggen u even op uw ruggetje’. Cabaretopa Youp van ‘t Hek heeft alvast de aanval geopend. Na Buckler loopt #HetHek zich warm om weer ouderwetsch te slopen (twitter: http://twitter.com/youpvanthek/status/27920774078 en column: http://weblogs.nrc.nl/youp/2010/10/23/k ... olumnisten). Opdat dit het laatste duwtje mag zijn naar een plek waar niemand meer bereik heeft.
Youp vraagt voor zijn a.s. show om voorbeelden waarbij de T-Mobile klanten"service" jou in de steek heeft gelaten.
STUUR ZE HEM !!! Per mail: [email protected]
Vervolg van GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... topic.html ... in zee met T-mobile. Auw, dat overleeft niemand. Dan hangt je hoofd in een strop, terwijl je balanceert op een stoel met drie poten. Suïcidale product heet T-Mobile. Met niet alleen een overbelast netwerk, maar ook een bundel belminuten en sms’jes waarmee je gratiesj met andere Hyvertjes kunt connecten. LekKuR B3LLuh met je vadur! Nou, sterkte nog even. Met die enorme oplichters/lichtelaaiers/uitknijpers van T-Mobiel. Met hun helpdesk van het kaliber ‘ogenblik, we leggen u even op uw ruggetje’. Cabaretopa Youp van ‘t Hek heeft alvast de aanval geopend. Na Buckler loopt #HetHek zich warm om weer ouderwetsch te slopen (twitter: http://twitter.com/youpvanthek/status/27920774078 en column: http://weblogs.nrc.nl/youp/2010/10/23/k ... olumnisten). Opdat dit het laatste duwtje mag zijn naar een plek waar niemand meer bereik heeft.
Youp vraagt voor zijn a.s. show om voorbeelden waarbij de T-Mobile klanten"service" jou in de steek heeft gelaten.
STUUR ZE HEM !!! Per mail: [email protected]
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
UPDATE: Buzzcapture heeft net een nieuw rapport uitgedraaid over dit weekend. De schade door de column van Youp in NRC heeft het aanmerkelijk verergerd. 'De reputatieschade loopt nu in de tonnen. Als wij ons beperken tot sociale media komen we op een bedrag tussen de 200.000 en 300.000 euro reputatieschade. Gezien het feit dat dit nieuws ook is opgepikt door nieuwssites en Radio 538 en hij aandacht aan de kwestie heeft besteed in zijn column in NRC Handelsblad, lijkt me dat de totale reputatieschade nog een stuk hoger uitvalt dan dat bedrag.'
http://www.marketingtribune.nl/nieuws/y ... n-een-ton/
Youp vraagt óók JOU voor zijn a.s. show om voorbeelden waarbij de T-Mobile klanten"service" jou in de steek heeft gelaten.
STUUR ZE HEM !!! Per mail: [email protected] Per tweet: http://twitter.com/youpvanthek/
http://www.marketingtribune.nl/nieuws/y ... n-een-ton/
Youp vraagt óók JOU voor zijn a.s. show om voorbeelden waarbij de T-Mobile klanten"service" jou in de steek heeft gelaten.
STUUR ZE HEM !!! Per mail: [email protected] Per tweet: http://twitter.com/youpvanthek/
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
@ tennis
Hier heb je onze ideeën voor nodig! En die moeten we hem toesturen op [email protected]
ma 25 okt 2010, 17:37
Twingly logoTwingly blog search
Jouw blog hier
Youp gaat klachten over T-Mobile bundelen
AMSTERDAM (AFN) - Cabaretier Youp van ?t Hek gaat op korte termijn een speciaal e-mailadres of website openen waar mensen hun slechte ervaringen met helpdesks van grote bedrijven kwijt kunnen. Hij wil deze bundelen op een website of in een boek. Dat heeft hij maandag gemeld.
De cabaretier berichtte vorige week op Twitter over langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met telecombedrijf T-Mobile. In NRC Handelsblad wijdde hij zaterdag een column aan het onderwerp. Naar eigen zeggen ontving Van ’t Hek sindsdien enkele duizenden reacties van mensen die zich in de problemen herkenden.
,,Ik heb een open zenuw geraakt’’, beaamt hij. ,,Het gaat niet alleen om T-Mobile, maar om alle grote bedrijven die hun klanten doorlopend met een kluitje in het riet sturen. De Ziggo’s, de UPC’s, de Vodafones. Het is een terreur waar de gewone mens niets tegen kan beginnen.’
Hier heb je onze ideeën voor nodig! En die moeten we hem toesturen op [email protected]
ma 25 okt 2010, 17:37
Twingly logoTwingly blog search
Jouw blog hier
Youp gaat klachten over T-Mobile bundelen
AMSTERDAM (AFN) - Cabaretier Youp van ?t Hek gaat op korte termijn een speciaal e-mailadres of website openen waar mensen hun slechte ervaringen met helpdesks van grote bedrijven kwijt kunnen. Hij wil deze bundelen op een website of in een boek. Dat heeft hij maandag gemeld.
De cabaretier berichtte vorige week op Twitter over langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met telecombedrijf T-Mobile. In NRC Handelsblad wijdde hij zaterdag een column aan het onderwerp. Naar eigen zeggen ontving Van ’t Hek sindsdien enkele duizenden reacties van mensen die zich in de problemen herkenden.
,,Ik heb een open zenuw geraakt’’, beaamt hij. ,,Het gaat niet alleen om T-Mobile, maar om alle grote bedrijven die hun klanten doorlopend met een kluitje in het riet sturen. De Ziggo’s, de UPC’s, de Vodafones. Het is een terreur waar de gewone mens niets tegen kan beginnen.’
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
Eindelijk iemand die het opneemt tegen deze arrogante bedrijven.
Mijn steun heeft hij, en ik zal mijn ervaringen ook meteen mailen.
MOOI
Mijn steun heeft hij, en ik zal mijn ervaringen ook meteen mailen.
MOOI
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
En zo komen de cabaretiers aan hun pointes !
Blijven jullie maar lekker mailen, en vergeet dan niet op oudejaar avond te kijken, want misschien is er ook iets van jullie bij!
Wat een geweldige reclame stunt!
Blijven jullie maar lekker mailen, en vergeet dan niet op oudejaar avond te kijken, want misschien is er ook iets van jullie bij!
Wat een geweldige reclame stunt!
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
het T-Mobile aan de kaak stellen gaat lekker door...
http://ottogrevink.blogspot.com/2010/10 ... actie.html
Alle geld dat ze de laatste jaren over de rug van hun klanten hebben verdiend door hun dienstverlening tot nihil te reduceren zijn ze in 1 keer verloren. Mooi zo.
Het wordt tijd dat het vet betaalde management zelf eens aan de klantenservicetelefoon gaat zitten.
http://ottogrevink.blogspot.com/2010/10 ... actie.html
Alle geld dat ze de laatste jaren over de rug van hun klanten hebben verdiend door hun dienstverlening tot nihil te reduceren zijn ze in 1 keer verloren. Mooi zo.
Het wordt tijd dat het vet betaalde management zelf eens aan de klantenservicetelefoon gaat zitten.
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
Kun je een leuk tv programma van maken....Ik zeg T-Mobile op schreef: Het wordt tijd dat het vet betaalde management zelf eens aan de klantenservicetelefoon gaat zitten.
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
Zou T-mobile hierdoor nu hetzelfde lot in Nederland ondergaan als Buckler in 1989 / 1990??
Ben benieuwd....
Ben benieuwd....
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
Er zijn wel meerdere bedrijven dan alleen T-Mobile die klachten veroorzaken en het niet altijd goed kunnen oplossen. Van de duizenden telefoons die worden verkocht, met of zonder T-Mobile als provider, zullen er ook vast wel mensen zijn die erg tevreden zijn over T-Mobile. Dit word wel heel erg breed uitgemeten in de media hoor. Net als Radar of Kassa bijvoorbeeld, 1 klacht en heel Nederland staat op zijn kop.
Als ik zeg dat ik Youp van 't Hek een slechte komiek vind dan hoeft de rest van Nederland dit toch ook niet te vinden? De 1 vind het mooi, de ander niet. Net als T-Mobile, de 1 vind het goed, de ander niet. Laten we dan naast de negatieve berichten hier ook positieve berichten plaatsen. Kunnen we de procenten uitrekenen, dan praten we verder.
Je hoort bijna nooit iemand zeggen, 'wat ik nu heb meegemaakt: ik ging naar de winkel en wilde mijn abonnement verlengen, dit ging gewoon zonder problemen en ik mocht mijn telefoon gelijk meenemen, daarna nog geen klachten ondervonden! Prima bedrijf!' .
Niemand hoor je daarover! Alleen maar klachten, klachten klachten en klachten!
Als ik zeg dat ik Youp van 't Hek een slechte komiek vind dan hoeft de rest van Nederland dit toch ook niet te vinden? De 1 vind het mooi, de ander niet. Net als T-Mobile, de 1 vind het goed, de ander niet. Laten we dan naast de negatieve berichten hier ook positieve berichten plaatsen. Kunnen we de procenten uitrekenen, dan praten we verder.
Je hoort bijna nooit iemand zeggen, 'wat ik nu heb meegemaakt: ik ging naar de winkel en wilde mijn abonnement verlengen, dit ging gewoon zonder problemen en ik mocht mijn telefoon gelijk meenemen, daarna nog geen klachten ondervonden! Prima bedrijf!' .
Niemand hoor je daarover! Alleen maar klachten, klachten klachten en klachten!
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
Dan zijn wij al met zijn tweeën!Als ik zeg dat ik Youp van 't Hek een slechte komiek vind dan hoeft de rest van Nederland dit toch ook niet te vinden?
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
alle verhalen over klantenservice helpdesk flaters naar [email protected] , het adres voor de helpdeskanekdotes. Geen zeikverhalen. Vrolijke voorvallen waar iets mee kan. Er moet gelachen worden, zegt Youpc
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
ik heb t-mobile sim-only en my family, ik bel gigantisch veel en mijn rekening is nog nooit boven de 18,70 geweest.
1 telefoongesprek voor nodig gehad, niet eens een echt vriendelijke meid aan de telefoon, maargoed, als wat ze zegt klopt en ze voegt het allemaal goed toe ben ik supertevreden.
met vriendelijke groet,
Een zeer tevreden t-mobile klant.
1 telefoongesprek voor nodig gehad, niet eens een echt vriendelijke meid aan de telefoon, maargoed, als wat ze zegt klopt en ze voegt het allemaal goed toe ben ik supertevreden.
met vriendelijke groet,
Een zeer tevreden t-mobile klant.
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
@ wakker
ik geloof je helemaal. ook ik heb wel eens een medewerker aan de lijn gehad die meteen deed wat ze beloofd. Maar ook talloze keren een half uur á 35+14 ct/min. = 14,70 euro in de wachtmuzak gestaan, en dan iemand die maar wat aan kletste. En beloofde emailtjes die nooit aankwamen. En rekeningen die niet klopten, zoals bij t-mobile-Online waar de maand augustus aan iedereen een eurocent teveel is gerekend voor de gesprekken. Terugbetaling pas na 2 maanden... Enzovoort.
Maar uiteraard zijn de t-mobile medewerkers óók allemaal tevreden, want er zijn twee keer zoveel helpdeskhulpen...
ik geloof je helemaal. ook ik heb wel eens een medewerker aan de lijn gehad die meteen deed wat ze beloofd. Maar ook talloze keren een half uur á 35+14 ct/min. = 14,70 euro in de wachtmuzak gestaan, en dan iemand die maar wat aan kletste. En beloofde emailtjes die nooit aankwamen. En rekeningen die niet klopten, zoals bij t-mobile-Online waar de maand augustus aan iedereen een eurocent teveel is gerekend voor de gesprekken. Terugbetaling pas na 2 maanden... Enzovoort.
Maar uiteraard zijn de t-mobile medewerkers óók allemaal tevreden, want er zijn twee keer zoveel helpdeskhulpen...
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
tennis schreef:Dan zijn wij al met zijn tweeën!Als ik zeg dat ik Youp van 't Hek een slechte komiek vind dan hoeft de rest van Nederland dit toch ook niet te vinden?
Tennis is duidelijk geen fan van Youpie, hij/zij is wel een fan van T-Mobile
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
Henri42 schreef:tennis schreef:Dan zijn wij al met zijn tweeën!Als ik zeg dat ik Youp van 't Hek een slechte komiek vind dan hoeft de rest van Nederland dit toch ook niet te vinden?
Tennis is duidelijk geen fan van Youpie, hij/zij is wel een fan van T-Mobile
Dan moet ik jou toch teleurstellen, want ik heb Vodafone.
En wat komieken betreft, hoef ik niet naar de televisie te kijken, ze zijn er zelfs hier!
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
[quote="dan zijn wij al met zijn tweeën! [/quote]
Dan moet ik jou toch teleurstellen, want ik heb Vodafone.
En wat komieken betreft, hoef ik niet naar de televisie te kijken, ze zijn er zelfs hier! [/quote]
Als je Vodafone hebt zou ik zeker even twitteren met Youp, een bedrijf a la T -Mobile, Tennis je veel ?
Dan moet ik jou toch teleurstellen, want ik heb Vodafone.
En wat komieken betreft, hoef ik niet naar de televisie te kijken, ze zijn er zelfs hier! [/quote]
Als je Vodafone hebt zou ik zeker even twitteren met Youp, een bedrijf a la T -Mobile, Tennis je veel ?
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
Henri42 schreef:[quote="dan zijn wij al met zijn tweeën!
Als je Vodafone hebt zou ik zeker even twitteren met Youp, een bedrijf a la T -Mobile, Tennis je veel ?
Geen werk meer met de campings, dat je nu hier begint te stangen!
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
ik vind het eigenlijk een leuke vraag van henri42tennis schreef:
Geen werk meer met de campings, dat je nu hier begint te stangen!
Laatst gewijzigd door tiptoo op 27 okt 2010 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice
Ik zie er maar 1 die stangt