LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT moet zich echt kapot schamen!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
janneman22

TNT moet zich echt kapot schamen!!!

Ongelezen bericht door janneman22 »

Helaas is afgelopen Donderdag de oma van mijn vriendin overleden, afgelopen vrijdag zijn de rouwkaarten in een speciale spoedenvelop voor rouwpost ruim op tijd afgeleverd op het postkantoor.

Het is nu maandagavond en niemand heeft tot nu toe iets ontvangen. En de crematie is vind Woensdagmiddag al plaats. Helaas kan je dus duidelijk niet meer op TNT rekenen en zullen wij nu alsnog iedereen achterna moeten bellen.

Of wij niet iets beters te doen hebt in deze tijden!

janneman22

Re: TNT moet zich echt kapot schamen!!!

+Update+

De rouwkaarten zijn dus gewoon vrijdag blijven liggen op het postkantoor. Ze gaan nu een onderzoek doen naar de desbetreffende loket medewerker en ik hoop dat diegene een flink veeg uit de pan gaat krijgen.

Een foutje is mogelijk maar dit is gewoon grof!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik vraag me af of dit deels komt door al die 'dreigende' ontslagen - naast al die (vervelende) radiospotjes voor nieuw personeel.

Ik zou als TNT medewerker ook niet echt gemotiveerd meer zijn, zoveel onzekerheid over je baan - terwijl ze nieuwe mensen proberen aan te nemen...

Voor een rouwkaart is dit natuurlijk zeer pijnlijk.
Gaat TNT nog voor een nette oplossing zorgen - of is het "foutje, bedankt"

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

De tijden van, vandaag gepost, morgen in de bus klopt al lang niet meer.

yvon1968

Ongelezen bericht door yvon1968 »

dat klopt vandaag op de post, morgen in de bus. Ik heb een maandag een aangetekende brief verzonden en is dus nog niet aangekomen.

janneman22

Ze gingen een "onderzoek" instellen en daar worden we morgen over terug gebeld. En gemotiveerd of niet, als je een beetje verantwoordelijkheids gevoel in je donder hebt dan kan en mag dit gewoon niet gebeuren.

Zal voortaan de enveloppen voorzien van knipperende led lampjes met geluid. Misschien dat ze het dan niet vergeten.

Gesloten