LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarborgsom betalen

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
riadames

waarborgsom betalen

Ongelezen bericht door riadames »

Hallo,Wij hebben een midweek geboekt bij Roompot vakanties voor 10 t/m 14 januari 2011.
Zojuist heb ik de bevestiging gekregen met daarin uiteraard het bedrag dat wij moeten betalen. Op zich geen probleem maar ik moet nu ook al gelijk de waarborgsom van € 65,-- betalen. Dit vind ik een beetje vreemd en een beetje vroeg om dat nu al te betalen. Volgens mij is het meestal de gewoonte om dit bij aankomst te doen d.m.v. een creditkaart want ik weet ook niet hoe lang het duurt voor wij dit weer terug krijgen.
Vertrouwende op een spoedig antwoord van uw kant.
vr.gr. R. Dames

inekevanvliet

Re: waarborgsom betalen

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

dat betaal je tegelijkertijd
na 1 week na dat je daar bent geweest is het al terug gestort
was in bad bentheim grandioos daar

armiva

Ongelezen bericht door armiva »

Wij hebben nooit problemen om het terug te krijgen. Meestal na een week is het geld er weer bijgeschreven.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Dit staat in de algemene voorwaarden:
Betaling

r. De Recreant dient de betalingen in euro's te verrichten, tenzij anders is overeengekomen, met inachtneming van de afgesproken termijnen.

s. 50% van de reissom vermeerderd met de Administratiekosten waaronder een eventuele voorkeurstoeslag.en/of verzekeringskosten, dient voldaan te zijn binnen 15 dagen na reservering.

Het restant van de Totaalprijs vermeerderd met de waarborgsom dient uiterlijk 8 weken vóór de dag van aankomst voldaan te zijn.

De tijdens het verblijf gemaakte kosten dienen vóór vertrek te zijn afgerekend.

Jelle26

Ongelezen bericht door Jelle26 »

riadames schreef:Hallo,Wij hebben een midweek geboekt bij Roompot vakanties voor 10 t/m 14 januari 2011.
Zojuist heb ik de bevestiging gekregen met daarin uiteraard het bedrag dat wij moeten betalen. Op zich geen probleem maar ik moet nu ook al gelijk de waarborgsom van € 65,-- betalen. Dit vind ik een beetje vreemd en een beetje vroeg om dat nu al te betalen. Volgens mij is het meestal de gewoonte om dit bij aankomst te doen d.m.v. een creditkaart want ik weet ook niet hoe lang het duurt voor wij dit weer terug krijgen.
Vertrouwende op een spoedig antwoord van uw kant.
vr.gr. R. Dames
Goedenavond ik wil u vakantie sfeer niet verpesten maar ik raad deze locatie echt af!
Lees mijn verhaal maar dan zegt dat genoeg wij zijn er vorige week net geweest!
Zonde voor het geld!!!

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jelle26 schreef:
Goedenavond ik wil u vakantie sfeer niet verpesten maar ik raad deze locatie echt af!
Lees mijn verhaal maar dan zegt dat genoeg wij zijn er vorige week net geweest!
Zonde voor het geld!!!
Roompot heeft diverse parken.

Jelle26

Ongelezen bericht door Jelle26 »

Check zoover.nl Veel van die parken hebben zeer slechte ervaringen!!!

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Jelle26 schreef:Check zoover.nl Veel van die parken hebben zeer slechte ervaringen!!!
Nou, dan heb je heel snel een nieuwe bril nodig of terug naar school:

van de bijna 30 Roompot lokaties wordt er zegge en schrijve één als onvoldoende beoordeeld....

Ben bang dat je door je frustraties niet meer helder kan denken...
En voor je met de meerst gebruikte goedkope flutopmerking komt:
Ik werk niet voor Roompot, gebruik slechts mijn GBV.

BartSBB

Ongelezen bericht door BartSBB »

dhc schreef:
Jelle26 schreef:Check zoover.nl Veel van die parken hebben zeer slechte ervaringen!!!
Nou, dan heb je heel snel een nieuwe bril nodig of terug naar school:

van de bijna 30 Roompot lokaties wordt er zegge en schrijve één als onvoldoende beoordeeld.....
Bovendien zijn er maar 2 parken (incl. die ene onvoldoende) die onder de 7 scoren. Verder zie ik een heleboel dikke achten. Dus nee, de Roompot is echt niet per definitie slecht!

Gesloten