T-mobile abonnement te snel omgezet, beltegoed kwijt
Geplaatst: 27 okt 2010 14:32
Op 19-10-2010 heb ik telefonisch mijn relax 150 Sim only abonnement opgezegd (opzegtermijn 1 maand). Gelijktijdig heb ik Prepaid aangevraagd.
Mij is verteld dat het abonnement per 19-11-2010 zou worden afgesloten en dat Prepaid op dezelfde datum zou ingaan. Mijn beltegoed (ca. 290 minuten) van mijn abonnement kon ik voor de overgangsdatum nog gebruiken. Hiervan heb ik een schriftelijke bevestigingsbrief ontvangen per post.
Het blijkt echter dat mijn abonnement op de dag dat ik opbelde (19-10-2010) al is omgezet naar Prepaid. Mijn oude beltegoed van ca. 290 minuten is daarmee ook vervallen! Dit is tegen de afspraak die telefonisch is gemaakt en per brief is bevestigd.
Mijn verzoek is ter compensatie een beltegoed overeenkomend met de 290 minuten van mijn oude abonnement te krijgen op mijn Prepaid beltegoed.
N.B. Het is niet mijn bedoeling om mijn oude abonnement weer terug te krijgen!!
Ik heb geprobeerd dit te mailen maar een (geldig) emailadres van T-mobile kan ik niet meer vinden op hun website, en ook geen webmailformulier!
Mij is verteld dat het abonnement per 19-11-2010 zou worden afgesloten en dat Prepaid op dezelfde datum zou ingaan. Mijn beltegoed (ca. 290 minuten) van mijn abonnement kon ik voor de overgangsdatum nog gebruiken. Hiervan heb ik een schriftelijke bevestigingsbrief ontvangen per post.
Het blijkt echter dat mijn abonnement op de dag dat ik opbelde (19-10-2010) al is omgezet naar Prepaid. Mijn oude beltegoed van ca. 290 minuten is daarmee ook vervallen! Dit is tegen de afspraak die telefonisch is gemaakt en per brief is bevestigd.
Mijn verzoek is ter compensatie een beltegoed overeenkomend met de 290 minuten van mijn oude abonnement te krijgen op mijn Prepaid beltegoed.
N.B. Het is niet mijn bedoeling om mijn oude abonnement weer terug te krijgen!!
Ik heb geprobeerd dit te mailen maar een (geldig) emailadres van T-mobile kan ik niet meer vinden op hun website, en ook geen webmailformulier!