Pagina 1 van 1

Waardeloze service van GSMWeb

Geplaatst: 27 okt 2010 23:19
door Nick08
Ik wil iedereen waarschuwen voor de waardeloze service van GSMWeb. Mijn verhaal: in september via GSMWeb een Blackberry met nieuw abonnement aangeschaft. Na 2-3 weken kom ik tot de conclusie dat de software in deze BB niet lekker loopt: vastlopers, erg traag, etc. Zelfs zelf upgraden naar de nieuwste firmware (nog niet in Nederland beschikbaar) biedt geen oplossing. Dus toestel terug gestuurd en met 4 weken vervangen voor een nieuw toestel. Maar met dezelfde software, dus met dezelfde problemen.
Vervolgens mail ik met GSMWeb en krijg ik van ene Bernie de schriftelijke toezegging dat ik de BB kan omruilen voor een ander type. Tot dan denk ik dat het goed gaat. Totdat ik het toestel terug stuur om om te ruilen. Na 5 weken krijg ik een mailtje dat het toestel wederom vervangen is en mail ik terug met het verzoek of ze wel even willen controleren dat ik het andere type toegestuurd krijg. Ik krijg direct een mailtje van een Wesley van den Berg terug dat dat niet zo maar gaat. Ik antwoord dat dit reeds afgesproken is en stuur de betreffende correspondentie (waarin dit toegezegd staat) mee.
Krijg ik als antwoord: 'Ik zie dat dit is toegezegd, maar dit is niet van toepassing. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd'. PARDON?!? We hebben eerst iets schriftelijk afgesproken en vervolgens is dit niet meer van toepassing???

Ze blijven nu voet bij stuk houden. Ik heb middels aangetekende brief verzocht om binnen twee weken het toestel alsnog om te ruilen of een reactie te geven. U raadt het al: NUL reactie.

Ik zit nu dus met een los toestel (zonder accu, adapter, doos, etc. want die had netjes mee terug gestuurd) waar ik én niks aan heb én waarvan ik nu al weet dat ik dezelfde software problemen ga krijgen. Voor mij NOOIT meer GSMWeb en ik wil iedereen die GSMWeb overweegt waarschuwen voor de waardeloze service die ze bieden!

Re: Waardeloze service van GSMWeb

Geplaatst: 29 okt 2010 22:53
door Frank444
Het gaat in de telecomwereld om sales, niet om service. Ze kunnen dit volhouden omdat geen enkele dealer of provider service lijkt te leveren.

Volgende keer toch maar naar de winkel. Kun je nog herrie in het pand maken.
Succes.