Klacht Corendon! - NOOIT MEER!
Geplaatst: 29 okt 2010 14:07
Op de heenreis, bleek een dag van te voren dat we een tussenlanding zouden hebben op Bodrum. Gezien wij twee uur later (22:05 uur) dan gepland (21:05 uur) aankwamen op vliegveld Istanbul Gokcen en de transfer van het vliegveld naar ons hotel ook nog eens een uur duurde kwamen wij pas om 23:05 uur aan op bestemming. Het zou netjes geweest zijn van Corendon om zijn passagiers enigszins tegemoet te komen in welke vorm dan ook. Gezien wij al vanaf 14:15 uur Nederlandse tijd in het vliegtuig zaten. Daarbij spraken de stewardessen aan boord van het vliegtuig geen Nederlands, noch Engels, en waren zij zeer onvriendelijk.
Kan gebeuren dachten wij, we maken er het beste van. De dag voor vertrek uit Istanbul lazen wij op het informatiebord in ons hotel dat wij al om 13:00 uur werden opgehaald door de bus die ons naar het vliegveld zou brengen.
Dit tot onze grote verbazing, aangezien wij met het boeken van de vakantie rekening hadden gehouden met een vluchttijd in de avonduren (19:55 Turkse tijd). Wij hadden op die dag ook nog een zakelijke afspraak gepland en hebben deze dus noodgedwongen moeten cancellen.
Vanwege de onduidelijkheid besloten wij onze hostess te bellen. Deze mevrouw, kan me haar naam niet goed herinneren, voornaam leek op Sabhat, nam zeer onaardig de telefoon op en vertelde dat wij zo vroeg werden opgehaald vanwege de verkeersdrukte in Istanbul.
Wij zouden gewoon op afgesproken tijd vliegen en geen tussenlanding hebben op Bodrum, zoals op de heenreis.
Goed, met deze informatie in ons hoofd werden we om 13:00 uur opgehaald bij ons hotel. Iedereen in de bus was met hetzelfde verhaaltje zoet gehouden, zo bleek later toen we aankwamen op het vliegveld. Hier was niemand van Corendon te bekennen en met een hoop gedoe, zijn we erachter gekomen dat er wel degelijk een tussenlanding zou zijn in Bodrum. Op het vliegveld was overigens niemand van Corendon te bekennen.
Samenvattend, om 13:00 Turkse tijd werden we opgehaald bij het hotel, om vervolgens om 23:00 Nederlandse tijd te landen op Schiphol!
Een tussenlanding op de heenweg kan gebeuren, maar op heen én terugreis een reis van 10 (!) uur lang? Zonder enig excuus, uitleg of iets dergelijks door de reisorganisatie?
NOOIT MEER CORENDON!
Kan gebeuren dachten wij, we maken er het beste van. De dag voor vertrek uit Istanbul lazen wij op het informatiebord in ons hotel dat wij al om 13:00 uur werden opgehaald door de bus die ons naar het vliegveld zou brengen.
Dit tot onze grote verbazing, aangezien wij met het boeken van de vakantie rekening hadden gehouden met een vluchttijd in de avonduren (19:55 Turkse tijd). Wij hadden op die dag ook nog een zakelijke afspraak gepland en hebben deze dus noodgedwongen moeten cancellen.
Vanwege de onduidelijkheid besloten wij onze hostess te bellen. Deze mevrouw, kan me haar naam niet goed herinneren, voornaam leek op Sabhat, nam zeer onaardig de telefoon op en vertelde dat wij zo vroeg werden opgehaald vanwege de verkeersdrukte in Istanbul.
Wij zouden gewoon op afgesproken tijd vliegen en geen tussenlanding hebben op Bodrum, zoals op de heenreis.
Goed, met deze informatie in ons hoofd werden we om 13:00 uur opgehaald bij ons hotel. Iedereen in de bus was met hetzelfde verhaaltje zoet gehouden, zo bleek later toen we aankwamen op het vliegveld. Hier was niemand van Corendon te bekennen en met een hoop gedoe, zijn we erachter gekomen dat er wel degelijk een tussenlanding zou zijn in Bodrum. Op het vliegveld was overigens niemand van Corendon te bekennen.
Samenvattend, om 13:00 Turkse tijd werden we opgehaald bij het hotel, om vervolgens om 23:00 Nederlandse tijd te landen op Schiphol!
Een tussenlanding op de heenweg kan gebeuren, maar op heen én terugreis een reis van 10 (!) uur lang? Zonder enig excuus, uitleg of iets dergelijks door de reisorganisatie?
NOOIT MEER CORENDON!