Service klantenservice en technisch dienst kpn
Geplaatst: 31 okt 2010 14:24
SERVICE KPN KLANTENSERVICE
Mijn moeder ( 80 jaar ), heeftd al sind woensdag 26 een oktober met en storing te maken op haar vaste lijn. Hiervoor is al meerdere keren de klantenservise en technische dienst van de KPN gebeld ( 20 keer) Op afstand is van alles geregeld en de telefoon verbindeing zou hersteld moeten zijn, niet dus. Uiteindelijk zou er een monteur komen op zaterdag tussen 8.00 uur en 10 uur. De monteur is niet verschenen en ook geen bericht van verhindering. Dus weer gebeld, of wij nog even geduld konden hebben als hij voor twaalf uur niet was geweest moesten wij terug bellen.
Geen monteur dus weer bellen nu zou er een komen tussen 16.00 uur en 18.00 uur. Wederom geen monteur. Zondag dus maar weer met de klantenservice gebeld. Rede was nu Ze beschikte niet over de juiste adres gegevens. Vreemd verhaal had zowel mijn zus, als ik iedere keer opgegeven. Vele telefoontjes later en met oplopende iritatie nog niet verder gekomen. Daar bij komt als er nu gebeld wordt de verbindingen wordt verbroken en je niet meer te woord gestaan wordt.
Een klacht indienen gaat niet moet je bij de zelfde klanten service doen per mail lukt ook niet wordt namelijk niet geaccepteerd.
Mijn moeder ( 80 jaar ), heeftd al sind woensdag 26 een oktober met en storing te maken op haar vaste lijn. Hiervoor is al meerdere keren de klantenservise en technische dienst van de KPN gebeld ( 20 keer) Op afstand is van alles geregeld en de telefoon verbindeing zou hersteld moeten zijn, niet dus. Uiteindelijk zou er een monteur komen op zaterdag tussen 8.00 uur en 10 uur. De monteur is niet verschenen en ook geen bericht van verhindering. Dus weer gebeld, of wij nog even geduld konden hebben als hij voor twaalf uur niet was geweest moesten wij terug bellen.
Geen monteur dus weer bellen nu zou er een komen tussen 16.00 uur en 18.00 uur. Wederom geen monteur. Zondag dus maar weer met de klantenservice gebeld. Rede was nu Ze beschikte niet over de juiste adres gegevens. Vreemd verhaal had zowel mijn zus, als ik iedere keer opgegeven. Vele telefoontjes later en met oplopende iritatie nog niet verder gekomen. Daar bij komt als er nu gebeld wordt de verbindingen wordt verbroken en je niet meer te woord gestaan wordt.
Een klacht indienen gaat niet moet je bij de zelfde klanten service doen per mail lukt ook niet wordt namelijk niet geaccepteerd.