Waardeloze klantenservice van Telfort
Geplaatst: 01 nov 2010 21:02
In april ben ik, na aanhoudende ontevredenheid over Telfort, van Telfort overgestapt naar T-Mobile. Daarna heeft Telfort het gepresteerd om tot 2 keer toe (t/m juni 2010!) onrechtmatig abonnementskosten van mijn rekening af te schrijven via automatische incasso. Ik heb de klantenservice gebeld en mij werd verteld dat binnen een maand deze teveel betaalde kosten gecrediteerd zouden worden. Dit gebeurde echter niet. Uit woede heb ik beide afschrijvingen laten storneren en heb ik wederom contact gezocht met de klantenservice. Mij werd verteld dat er iets fout was gegaan binnen Telfort en dat het teveel betaalde abonnementsgeld gecrediteerd zou worden op mijn rekening. Tevens bood Telfort hiervoor haar excuses aan. Deze toezegging is schriftelijk bevestigd door een medewerker van de klantenservice. Er is echter nooit geld gecrediteerd op mijn rekening!
Vervolgens heb ik Telfort meerdere malen verzocht om een gespecificeerde eindafrekening aan mij op te sturen zodat ik het nog wel verschuldigde bedrag aan Telfort kan overmaken. Ik had door mijn storneringen niet alleen de onrechtmatige abonnementskosten gestorneerd maar tevens een klein bedrag aan gebruikskosten t/m 9 april. Ik heb nooit meer enige reactie van de klantenservice van Telfort mogen ontvangen. Ik heb zelfs meerdere malen aangetekende brieven verzonden aan de klantenservice, ook hier wordt niet op gereageerd.
Totdat ik op 16 juni 2010 een brief kreeg van GGN Incasso waarin werd gesteld dat Telfort mijn dossier had doorgezet naar hen. Binnen vijf dagen moest ik het geld overmaken of bezwaar maken. Ik heb binnen de gestelde termijn bezwaar gemaakt. Het is nu inmiddels bijna vijf maanden later en ik heb nog steeds geen enkele reactie van Telfort ontvangen op mijn bezwaar. Het is toch ongelooflijk dat mijn dossier wordt doorgezet naar een incassobureau terwijl Telfort zelf onrechtmatig abonnementsgeld van mijn rekening afschrijft!
Ik heb een aantal keer contact gezocht met GGN. De medewerkers van GGN vertellen mij dat zij niets voor mij kunnen doen omdat Telfort, zelfs naar herhaaldelijk rappel, niet reageert op mijn stukken. De mails die ik naar de klantenservice van Telfort zend, worden simpel beantwoordt en er wordt mij verteld dat mijn dossier is doorgezet naar GGN en dat ze niets meer voor mij kunnen betekenen. Kortom ik word al vier maanden lang van het welbekende kastje naar de muur gestuurd.
Door de lakse houding en de waardeloze service van de zogenaamde klantenservice van Telfort worden de problemen voor mij steeds groter. Telfort heeft grove fouten gemaakt, erkend deze fouten maar weigert deze fouten op te lossen!
Vervolgens heb ik Telfort meerdere malen verzocht om een gespecificeerde eindafrekening aan mij op te sturen zodat ik het nog wel verschuldigde bedrag aan Telfort kan overmaken. Ik had door mijn storneringen niet alleen de onrechtmatige abonnementskosten gestorneerd maar tevens een klein bedrag aan gebruikskosten t/m 9 april. Ik heb nooit meer enige reactie van de klantenservice van Telfort mogen ontvangen. Ik heb zelfs meerdere malen aangetekende brieven verzonden aan de klantenservice, ook hier wordt niet op gereageerd.
Totdat ik op 16 juni 2010 een brief kreeg van GGN Incasso waarin werd gesteld dat Telfort mijn dossier had doorgezet naar hen. Binnen vijf dagen moest ik het geld overmaken of bezwaar maken. Ik heb binnen de gestelde termijn bezwaar gemaakt. Het is nu inmiddels bijna vijf maanden later en ik heb nog steeds geen enkele reactie van Telfort ontvangen op mijn bezwaar. Het is toch ongelooflijk dat mijn dossier wordt doorgezet naar een incassobureau terwijl Telfort zelf onrechtmatig abonnementsgeld van mijn rekening afschrijft!
Ik heb een aantal keer contact gezocht met GGN. De medewerkers van GGN vertellen mij dat zij niets voor mij kunnen doen omdat Telfort, zelfs naar herhaaldelijk rappel, niet reageert op mijn stukken. De mails die ik naar de klantenservice van Telfort zend, worden simpel beantwoordt en er wordt mij verteld dat mijn dossier is doorgezet naar GGN en dat ze niets meer voor mij kunnen betekenen. Kortom ik word al vier maanden lang van het welbekende kastje naar de muur gestuurd.
Door de lakse houding en de waardeloze service van de zogenaamde klantenservice van Telfort worden de problemen voor mij steeds groter. Telfort heeft grove fouten gemaakt, erkend deze fouten maar weigert deze fouten op te lossen!