UPC geen reactie op klachtenbrief
Geplaatst: 01 nov 2010 21:35
Diverse keren een klacht per mail doorgegeven. Hierop is toegezegd dat er contact met mij zou worden opgenomen. Er is wel gebeld, echter met mijn huisgenoot. Die heeft duidelijk aangegeven nogmaals te bellen als ik thuis ben. Dit is beloofd door de medewerker. Wat krijg ik? ... een mail met: uw klacht is afgehandeld.
En zo weer terug bij af dus.
Toen de 4 klachten gebundeld in een brief. Deze brief is weken terug verstuurd. Geen reactie van UPC.
Wat een arrogante houding van zo'n organisatie.
Waarom niet normaal reageren, doen wat er beloofd is.
Klinkt dit bekent? wie o wie heeft hier ook ervaring mee gehad en weet de ultieme oplossing???
En zo weer terug bij af dus.
Toen de 4 klachten gebundeld in een brief. Deze brief is weken terug verstuurd. Geen reactie van UPC.
Wat een arrogante houding van zo'n organisatie.
Waarom niet normaal reageren, doen wat er beloofd is.
Klinkt dit bekent? wie o wie heeft hier ook ervaring mee gehad en weet de ultieme oplossing???