LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] haarscheurtjes in composiet aanrechtblad

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
glaan

haarscheurtjes in composiet aanrechtblad

Ongelezen bericht door glaan »

Wie kan ons helpen me het volgende: wij hebben een compsiet aanrechtblad van 1 jaar oud. Na een paar maanden ontdekten we een paar haarscheurtjes van ongeveer 0,5 cm. Inmiddels zijn we enkele maanden verder en zitter er tientallen in. We doen zeer voorzichtig, nooit hete pannen of zware voorwerpen er op, etc. De fabrikant is er bij geweest en die zegt dat het voor dit materiaal normaal is. Klopt dat?

Marktkenner

Re: haarscheurtjes in composiet aanrechtblad

Ongelezen bericht door Marktkenner »

Beste Glaan,
om e.e.a. goed te kunnen beoordelen hebben we iets mee info nodig.
wat voor kleur (naam) heeft je blad, waar heb je het gekocht, hoe heet de fabrikant van het blad en/of het materiaal? hoe dik is het masieve materiaal? 12 of 20mm?
er zijn composietkleuren waarbij haarscheurtjes (al klinkt dit wat negatief,terwijl dit niet direct ook zo is) normaal zijn. maar ere zijn er ook waarbij ik me het niet kan voorstellen. elke kleur en fabrikant heeft zo een beetje zijn eigen eigenschappen. Gezien je omschrijving zou ik me niet teveel zorgen maken. Composiet is beresterk en kan heel wat verduren...

glaan

Re: haarscheurtjes in composiet aanrechtblad

Ongelezen bericht door glaan »

Beste Marktkenner

excuses voor de late reactie maar hier komen de gegevens: het blad is gekocht bij Paul Roescher in Apeldoorn en is volgens de factuur: kleur Coloniale. Compostone werkblad opgedikt tot 43mm met vaste kern. De fabriek is Royal Stone. Kunt u hier uw mening over geven?
Vriendelijk dank vast

Gesloten