Acer Advantage Problemen
Geplaatst: 02 nov 2010 12:01
In juli 2008 een Acer Laptop gekocht. (Op papier was deze laptop overigens grafisch beter en sneller dan Laptops met een eenvoudige grafische chipset, maar dat viel in de praktijk erg tegen. En nu de Laptop definitief defect is, en we tijdelijk een oude super eenvoudige Laptop gebruiken voor dezelfde programma's, blijkt dit oudje veel beter te werken dan de nieuwere duurdere Acer met zogenaamd snellere grafische chipset.)
Eigenlijk neem ik nooit extra garantie, maar de BCC medewerker weigerde mij korting te geven als ik de Laptop zonder de extra garantie zou nemen, dus toch maar Acer Advantage erbij genomen.
Toen afgelopen augustus bleek dat de Laptop defect was dacht ik nog dat de opgedrongen garantie nu uiteindelijk toch een geluk was. Tot ik vanaf begin september 2010 ging proberen de garantie te claimen....
Inmiddels een keer of 5 a 6 zo'n 20 minuten gebeld met Acer over de Acer Advantage garantie. Steeds wil men weer andere nummers en wachtwoorden et cetera en zegt men dat er iets mis is met de registratie en steeds wordt het weer binnen 5 tot 14 dagen opgelost. Omdat het 0900 nummer vaak zo erg kraakt dat de medewerkers nauwelijks te verstaan zijn laatst een klacht ingediend via een ander telefoonnummer van Acer en toen leek alles netjes opgelost te worden. Overigens bleek toen pas dat men een kopie van de aankoopbon miste (waarom wist men dat eerder niet??), maar na mailen van de bon zou binnen 5 werkdagen alles definitief geregeld zijn en kon ik de laptop opsturen. Naïef als ik ben geloofde ik dat.... Vandaag belde ik opnieuw om te vragen hoe ik de laptop voor garantie kon indienen, maar opnieuw blijkt er iets mis met de registratie van de garantie!
Ik heb na 5 a 6 telefoontjes al anderhalf uur verspilt aan de registratie toestanden van Acer en ik ben nog geen steek verder. De registratie is nog steeds niet gelukt en ik moet weer een aantal werkdagen wachten. Ik ben dus precies zover als toen ik begin september begon met bellen met Acer....
Wat nu? Hoe kan ik Acer dwingen de garantie uit te voeren?
(dat ik garantie heb geven ze overigens wel steeds toe, dus dat is het probleem niet)
Eigenlijk neem ik nooit extra garantie, maar de BCC medewerker weigerde mij korting te geven als ik de Laptop zonder de extra garantie zou nemen, dus toch maar Acer Advantage erbij genomen.
Toen afgelopen augustus bleek dat de Laptop defect was dacht ik nog dat de opgedrongen garantie nu uiteindelijk toch een geluk was. Tot ik vanaf begin september 2010 ging proberen de garantie te claimen....
Inmiddels een keer of 5 a 6 zo'n 20 minuten gebeld met Acer over de Acer Advantage garantie. Steeds wil men weer andere nummers en wachtwoorden et cetera en zegt men dat er iets mis is met de registratie en steeds wordt het weer binnen 5 tot 14 dagen opgelost. Omdat het 0900 nummer vaak zo erg kraakt dat de medewerkers nauwelijks te verstaan zijn laatst een klacht ingediend via een ander telefoonnummer van Acer en toen leek alles netjes opgelost te worden. Overigens bleek toen pas dat men een kopie van de aankoopbon miste (waarom wist men dat eerder niet??), maar na mailen van de bon zou binnen 5 werkdagen alles definitief geregeld zijn en kon ik de laptop opsturen. Naïef als ik ben geloofde ik dat.... Vandaag belde ik opnieuw om te vragen hoe ik de laptop voor garantie kon indienen, maar opnieuw blijkt er iets mis met de registratie van de garantie!
Ik heb na 5 a 6 telefoontjes al anderhalf uur verspilt aan de registratie toestanden van Acer en ik ben nog geen steek verder. De registratie is nog steeds niet gelukt en ik moet weer een aantal werkdagen wachten. Ik ben dus precies zover als toen ik begin september begon met bellen met Acer....
Wat nu? Hoe kan ik Acer dwingen de garantie uit te voeren?
(dat ik garantie heb geven ze overigens wel steeds toe, dus dat is het probleem niet)