Slechte service kwamtum problemen met bank Agidir
Geplaatst: 02 nov 2010 15:53
Ik heb een Bank type agadir (chaise longue bruine lederlook 3-zitsbank) gekocht bij kwantum.
Nu heb ik een aantal problemen met deze bank ten eerste is het onmogelijk recht te zitten omdat de zijkant van de kussen ingezakt is en er is een kuil ontstaan in de leuning omdat ik er met mijn elleboog doorheen gezakt ben.
Ik heb een klacht ingediend bij de kwantum en 2 weken later kwam er een meubelmaker om te kijken wat het probleem is.
Hij ging op de bank zitten en en zei ik voel niet dat je scheef zit. terwijl het kussen toch echt zichtbaar minimaal 2 cm verzakt is (en ik weeg maar 55 kilo dus neem aan dat mijn gewicht niet het probleem kan zijn)
Nadat de meubelmaker de kussen beter had bekeken was zijn conclusie dat er alleen veerring in het midden van het kussen zit en als je gewoon goed in het midden gaat zitten er geen problemen zijn. Dat was nu eenmaal het model en was verder niks aan te doen (ja wat verwacht je ook voor dat geld zei hij)
Hij kwam met 2 oplossingen
oplossing 1 was nieuwe kussen laten maken op eigen kosten.
En oplossing 2 was stukje schuimrubber onder het kussen leggen zodat hij weer recht staat
De meubelmaker heeft ook op werkbon geschreven dat ik een hernia had en daardoor beter een aangepaste bank had kunnen kopen.
Ik heb geen hernia maar heb aangegeven dat ik erge rug pijn kreeg, omdat ik schreef zit op de bank
De kuil in mijn leuning was mijn eigen schuld want je mag op een leuning alleen je hele onderarm op leggen en er niet op leunen. Maar ook dit wilde ze wel maken op mijn eigen kosten.
Enige wat ik hier nog aan toe te voegen heb .. koop geen bank bij de kwantum en verwacht geen service van de kwantum.
Want volgens eigen hun eigen meubelmakers, staat de lage prijs gewoon voor slechte kwaliteit.
Hebben meer mensen deze bank en gelijke klachten???
Nu heb ik een aantal problemen met deze bank ten eerste is het onmogelijk recht te zitten omdat de zijkant van de kussen ingezakt is en er is een kuil ontstaan in de leuning omdat ik er met mijn elleboog doorheen gezakt ben.
Ik heb een klacht ingediend bij de kwantum en 2 weken later kwam er een meubelmaker om te kijken wat het probleem is.
Hij ging op de bank zitten en en zei ik voel niet dat je scheef zit. terwijl het kussen toch echt zichtbaar minimaal 2 cm verzakt is (en ik weeg maar 55 kilo dus neem aan dat mijn gewicht niet het probleem kan zijn)
Nadat de meubelmaker de kussen beter had bekeken was zijn conclusie dat er alleen veerring in het midden van het kussen zit en als je gewoon goed in het midden gaat zitten er geen problemen zijn. Dat was nu eenmaal het model en was verder niks aan te doen (ja wat verwacht je ook voor dat geld zei hij)
Hij kwam met 2 oplossingen
oplossing 1 was nieuwe kussen laten maken op eigen kosten.
En oplossing 2 was stukje schuimrubber onder het kussen leggen zodat hij weer recht staat
De meubelmaker heeft ook op werkbon geschreven dat ik een hernia had en daardoor beter een aangepaste bank had kunnen kopen.
Ik heb geen hernia maar heb aangegeven dat ik erge rug pijn kreeg, omdat ik schreef zit op de bank
De kuil in mijn leuning was mijn eigen schuld want je mag op een leuning alleen je hele onderarm op leggen en er niet op leunen. Maar ook dit wilde ze wel maken op mijn eigen kosten.
Enige wat ik hier nog aan toe te voegen heb .. koop geen bank bij de kwantum en verwacht geen service van de kwantum.
Want volgens eigen hun eigen meubelmakers, staat de lage prijs gewoon voor slechte kwaliteit.
Hebben meer mensen deze bank en gelijke klachten???