LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziinga.com
ziinga.com
Leuke veilingsite! Ziet er professioneel uit... Maar pas op!
In mijn geval betekende aanmelden als lid en het daarbij kopen van 20 biedingen ook meteen het aanvaarden van een gold memberschip voor 69 euro per maand.
No way dat ik hier ooit toestemming voor heb gegeven. Nooit bevestiging ook van gehad van hun kant; slechts bevestiging van de aankoop van 20 biedingen.
Argument van hun kant: als u biedingen koopt dan moet u uitvinken dat u géén gold membership wilt.
Net aangemaakt profiel maakt al duidelijk dat ze dit inmiddels veranderd hebben in wél aanvinken.
Echter.., als ik onder mijn account 20 biedingen wil kopen (en dus in tegenstelling tot een nieuw account) dan staat daar nog steeds NIET of ik een gold membership wil...
Kortom, site is ongeloofwaardig bezig. Het is hun woord tegen het mijne, ik zal moeilijk kunnen bewijzen dat ik de gold-member optie al dan niet aan c.q. uitgevinkt heb. Zéér slim bedacht!
Iemand die nog weet waar dit officieel gemeld kan worden?
In mijn geval betekende aanmelden als lid en het daarbij kopen van 20 biedingen ook meteen het aanvaarden van een gold memberschip voor 69 euro per maand.
No way dat ik hier ooit toestemming voor heb gegeven. Nooit bevestiging ook van gehad van hun kant; slechts bevestiging van de aankoop van 20 biedingen.
Argument van hun kant: als u biedingen koopt dan moet u uitvinken dat u géén gold membership wilt.
Net aangemaakt profiel maakt al duidelijk dat ze dit inmiddels veranderd hebben in wél aanvinken.
Echter.., als ik onder mijn account 20 biedingen wil kopen (en dus in tegenstelling tot een nieuw account) dan staat daar nog steeds NIET of ik een gold membership wil...
Kortom, site is ongeloofwaardig bezig. Het is hun woord tegen het mijne, ik zal moeilijk kunnen bewijzen dat ik de gold-member optie al dan niet aan c.q. uitgevinkt heb. Zéér slim bedacht!
Iemand die nog weet waar dit officieel gemeld kan worden?
Re: ziinga.com
Ik heb dezelfde ervaring. In september een keer op de site van Ziinga terecht gekomen. Zag er leuk uit.
Er was een gratis veiling voor verschillende biedingspakketten. Ik heb voor 53 cent 20 biedingen gekocht. Dat was op 21 september.
Gister kreeg ik mijn credit card overzicht, en was zeer verbaasd te zien dat er 39 euro was afgeboekt. Als antwoord van de "klantenservice" kreeg ik terug dat ik een "gold lidmaatschap" was aangegaan, wat 39 euro per maand kostte. Nu zelfs 69 begrijp ik. Dat is pure diefstal, want daar waar je voor 53 cent netjes 3 bevestigingsschermen krijgt voordat je daadwerkelijk betaald hebt, krijg je 39 of 69 zonder enige controle aan je broek. En dat zie je dus pas ruim een maand later op je credit card afschrift.
Ik heb een (behoorlijk boze) mail gestuurd met het verzoek het direct ongedaan te maken. Afwachten hoe fatsoenlijk het bedrijf Ziinga blijkt te zijn nu...
Maar de methode is al tekenend!!!
Er was een gratis veiling voor verschillende biedingspakketten. Ik heb voor 53 cent 20 biedingen gekocht. Dat was op 21 september.
Gister kreeg ik mijn credit card overzicht, en was zeer verbaasd te zien dat er 39 euro was afgeboekt. Als antwoord van de "klantenservice" kreeg ik terug dat ik een "gold lidmaatschap" was aangegaan, wat 39 euro per maand kostte. Nu zelfs 69 begrijp ik. Dat is pure diefstal, want daar waar je voor 53 cent netjes 3 bevestigingsschermen krijgt voordat je daadwerkelijk betaald hebt, krijg je 39 of 69 zonder enige controle aan je broek. En dat zie je dus pas ruim een maand later op je credit card afschrift.
Ik heb een (behoorlijk boze) mail gestuurd met het verzoek het direct ongedaan te maken. Afwachten hoe fatsoenlijk het bedrijf Ziinga blijkt te zijn nu...
Maar de methode is al tekenend!!!
Re: ziinga.com
Hier precies hetzelfde. Toch erg meerdere mensen te zien die daarvan de dupe zijn geworden.
Ik heb met aangemeld op aanrader van een vriend (had ik nooit moeten doen). Ik dacht ik koop voor 20 euro een opwaardeerkaart, nou bieden en niks gewonnen uiteraard, er was zelfs bij 1 product waar iemand lang niet op hebben geboden, ik van ja ik heb toch gewonnen, en na paar minuten al zag je dat er een nieuwe bod was, daar wist ik van on purpose.
Kreeg ik gisteren rek. van mijn creditmaatschapij, en ja hoor, zie ik daar 69 euro van afgeschreven. Daar heb ik hard voor moeten werken. Mailtje geschreven weekje geleden maar geen gehoor.
Vandaag weer een mail en kijken hoe en wat. volgens mij ben je bij mastercard verzekerd tegen dit soort dingen. En ik zag ook geen gold member vinkje, dan had ik het wel gezien, ik ben heel scherp op dat gebied.
Laat graag een bericht achter als één van jullie gehoor hebben gekregen van Ziinga.
Ik heb met aangemeld op aanrader van een vriend (had ik nooit moeten doen). Ik dacht ik koop voor 20 euro een opwaardeerkaart, nou bieden en niks gewonnen uiteraard, er was zelfs bij 1 product waar iemand lang niet op hebben geboden, ik van ja ik heb toch gewonnen, en na paar minuten al zag je dat er een nieuwe bod was, daar wist ik van on purpose.
Kreeg ik gisteren rek. van mijn creditmaatschapij, en ja hoor, zie ik daar 69 euro van afgeschreven. Daar heb ik hard voor moeten werken. Mailtje geschreven weekje geleden maar geen gehoor.
Vandaag weer een mail en kijken hoe en wat. volgens mij ben je bij mastercard verzekerd tegen dit soort dingen. En ik zag ook geen gold member vinkje, dan had ik het wel gezien, ik ben heel scherp op dat gebied.
Laat graag een bericht achter als één van jullie gehoor hebben gekregen van Ziinga.
Re: ziinga.com
Eindelijk een reactie van Ziinga per mail:
Bedankt voor uw email.
U lidmaatschap is reeds opgezegd en er zullen verder geen kosten meer in rekening worden gebracht.
Wij retourneren echter geen gemaakte lidmaatschapskosten aangezien u tijdens die periode gebruik heeft kunnen maken van de voordelen van 9 gratis Biedingen per dag.
Met Vriendelijke Groet,
Sandra
Klantenservice
Wat ik al apart vindt waarom ik alleen een voornaam te zien krijg bij de handtekening van de dame van de klantenservice, waarom geen achternaam.
Puur oplichterij....
Bedankt voor uw email.
U lidmaatschap is reeds opgezegd en er zullen verder geen kosten meer in rekening worden gebracht.
Wij retourneren echter geen gemaakte lidmaatschapskosten aangezien u tijdens die periode gebruik heeft kunnen maken van de voordelen van 9 gratis Biedingen per dag.
Met Vriendelijke Groet,
Sandra
Klantenservice
Wat ik al apart vindt waarom ik alleen een voornaam te zien krijg bij de handtekening van de dame van de klantenservice, waarom geen achternaam.
Puur oplichterij....
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 28 nov 2005 19:23
Re: ziinga.com
Ook ik ben er ingetrapt.
Ik heb een tegoed van € 10 gekocht om te kijken hoe het werkt. Het blijkt dat je dan direct lid wordt van de club. Ik heb geen enkel "vinkje" gezien, maar er wordt wel elke maand € 69 van mijn Visa afgeschreven, omdat ik blijkbaar Gold-member ben geworden.
In de algemene voorwaarden kan ik wel zien dat het lidmaatschap bepaalde voordelen biedt, maar nergens dat je door het kopen van tegoed direct lidmaatschapsgeld verschuldigd bent.
Er staat wel "keurig" bij dat er geen restitutie van kosten wordt gegeven.
Ik heb vandaag mijn "lidmaatschap" per direct opgezegd, maar ik heb er geen vertrouwen in dat Ziingo mij mijn geld terug gaat geven, dus ik ga via Visa proberen om mijn geld terug te halen.
Ziinga is oplichting. WEGBLIJVEN!
Ik heb een tegoed van € 10 gekocht om te kijken hoe het werkt. Het blijkt dat je dan direct lid wordt van de club. Ik heb geen enkel "vinkje" gezien, maar er wordt wel elke maand € 69 van mijn Visa afgeschreven, omdat ik blijkbaar Gold-member ben geworden.
In de algemene voorwaarden kan ik wel zien dat het lidmaatschap bepaalde voordelen biedt, maar nergens dat je door het kopen van tegoed direct lidmaatschapsgeld verschuldigd bent.
Er staat wel "keurig" bij dat er geen restitutie van kosten wordt gegeven.
Ik heb vandaag mijn "lidmaatschap" per direct opgezegd, maar ik heb er geen vertrouwen in dat Ziingo mij mijn geld terug gaat geven, dus ik ga via Visa proberen om mijn geld terug te halen.
Ziinga is oplichting. WEGBLIJVEN!
Re: ziinga.com
Ik zag jullie frustraties en ben gaan chatten met de helpdesk via die site.
Christina: Welcome to Ziinga! How can I help you?
Christina: Hello. How may I assist you?
Jeffrey: can i buy credits without the goldmembership?
Christina: yes you can
Jeffrey: How?
Christina: simply select the package you want by clicking on "buy bids"
Jeffrey: and then i do not have to pay a certain amount every month?
Christina: yes you will not be
Jeffrey: so i only pay the amount for the package to bid on things and that's all?
Christina: yes that is correct
Jeffrey: there are a few people in the netherlands that have a lot of problems with ziinga
Jeffrey: because they have to pay 69 euro per month but did not even chose for that
Christina: yeah
Jeffrey: yeah?
Christina: well, they haven't checked it
Christina: they did not understood the terms and conditions we have on site
Jeffrey: what must they check? they did not chose that option
Christina: well, they thought they didn't but its actually there
Christina: an email will be sent to them as well after they register and it will tell them if it made them a member or not
Christina: Ziinga is a site that reaches out to people who can't afford items that are being sold on the market. The rest can be seen on our terms and conditions.
Jeffrey: Nothing to say about mistakes that have been made or what Ziinga will do to improve the happines of costumers?
Christina: Well, we're open to suggestions everyday. But we are making upgrades to improve our services.
''yes you will not be'', en ''yeah'' zeggen mij al genoeg..
Christina: Welcome to Ziinga! How can I help you?
Christina: Hello. How may I assist you?
Jeffrey: can i buy credits without the goldmembership?
Christina: yes you can
Jeffrey: How?
Christina: simply select the package you want by clicking on "buy bids"
Jeffrey: and then i do not have to pay a certain amount every month?
Christina: yes you will not be
Jeffrey: so i only pay the amount for the package to bid on things and that's all?
Christina: yes that is correct
Jeffrey: there are a few people in the netherlands that have a lot of problems with ziinga
Jeffrey: because they have to pay 69 euro per month but did not even chose for that
Christina: yeah
Jeffrey: yeah?
Christina: well, they haven't checked it
Christina: they did not understood the terms and conditions we have on site
Jeffrey: what must they check? they did not chose that option
Christina: well, they thought they didn't but its actually there
Christina: an email will be sent to them as well after they register and it will tell them if it made them a member or not
Christina: Ziinga is a site that reaches out to people who can't afford items that are being sold on the market. The rest can be seen on our terms and conditions.
Jeffrey: Nothing to say about mistakes that have been made or what Ziinga will do to improve the happines of costumers?
Christina: Well, we're open to suggestions everyday. But we are making upgrades to improve our services.
''yes you will not be'', en ''yeah'' zeggen mij al genoeg..
Re: ziinga.com
Ik kom er vandaag achter dat ik in oktober ook "Goldmember ben geworden", niet dus maar er is ondertussen wel 333 Euro van mijn creditcard afgeschreven door deze oplichtersbende die zich ziinga noemt.
Ook ik heb netjes eenmalig tien biedingen gekocht en kwam erachter dat dit niet een echte veiling was waarna ik de site nooit meer heb bezocht. Wat ook opvallend is is dat je nergens en nooit meer enig mailtje van ziinga ontvangt terwijl je toch iedere maand (zij het onbewust) je abonnementsgeld voldoet. Ook al een duidelijk teken dat er iets niet in de haak is.
Zijn er meer gedupeerden van ziinga.com uit Malta en heeft er iemand nog stappen ondernomen??
mvg,
Eric
Ook ik heb netjes eenmalig tien biedingen gekocht en kwam erachter dat dit niet een echte veiling was waarna ik de site nooit meer heb bezocht. Wat ook opvallend is is dat je nergens en nooit meer enig mailtje van ziinga ontvangt terwijl je toch iedere maand (zij het onbewust) je abonnementsgeld voldoet. Ook al een duidelijk teken dat er iets niet in de haak is.
Zijn er meer gedupeerden van ziinga.com uit Malta en heeft er iemand nog stappen ondernomen??
mvg,
Eric
Re: ziinga.com
Hallo,
Bij toeval kwam ik erachter dat er bij mij sinds september 2010 €39,00 per maand word afgeschreven van een creditcard die ik nooit gebruik en van een site die ik 1x heb bezocht!!
Mijn vraag is nu dus ook...moet ik aangifte gaan doen? Ik heb mijn creditcard laten blokeren dus meer dan dit krijgen ze niet. Maar dit kan toch niet zomaar??
Groetjes,
Conny
Bij toeval kwam ik erachter dat er bij mij sinds september 2010 €39,00 per maand word afgeschreven van een creditcard die ik nooit gebruik en van een site die ik 1x heb bezocht!!
Mijn vraag is nu dus ook...moet ik aangifte gaan doen? Ik heb mijn creditcard laten blokeren dus meer dan dit krijgen ze niet. Maar dit kan toch niet zomaar??
Groetjes,
Conny
Re: ziinga.com
@Conneke,Bij toeval kwam ik erachter dat er bij mij sinds september 2010 €39,00 per maand word afgeschreven van een creditcard die ik nooit gebruik en van een site die ik 1x heb bezocht!!
Maar er moet toch iets gebeurd zijn, waardoor ze je creditcardgegevens kennen. Zonder deze gegevens kunnen ze ook niets afschrijven.
Re: ziinga.com
@ CB,
Ja klopt net zoals iedereen heb ik de site bezocht en 1x een betaling gedaan van 0,50 (ofzoiets het was in ieder geval niet boven de euro) om te kunnen bieden. Het lijkt me dan niet er dan maandelijks een bedrag afgeschreven mag worden.....wel??
Ja klopt net zoals iedereen heb ik de site bezocht en 1x een betaling gedaan van 0,50 (ofzoiets het was in ieder geval niet boven de euro) om te kunnen bieden. Het lijkt me dan niet er dan maandelijks een bedrag afgeschreven mag worden.....wel??
Re: ziinga.com
Ho ho... niet zo agressief. Je zegt zelf dat er geld wordt afgeschreven van een creditcard die je NOOIT gebruikt. Mag ik dan de vraag stellen hoe ze aan je creditcardgegevens komen? Nu blijk je hem dus wel gebruikt te hebben bij hun, maar dat geeft niet vergissen is menselijk. Niet per ongeluk iets aangevinkt op die site???Het lijkt me dan niet er dan maandelijks een bedrag afgeschreven mag worden.....wel??
Re: ziinga.com
CB,
Lees eerst even de reacties van anderen in dit forum. En om een antwoord te geven op je vraag nee, ik heb niets aangevinkt. Zoals niemand dat gedaan heeft.
Lees eerst even de reacties van anderen in dit forum. En om een antwoord te geven op je vraag nee, ik heb niets aangevinkt. Zoals niemand dat gedaan heeft.
Re: ziinga.com
Strafrechtelijk aangifte doen tegen ziinga lijkt mij op zijn plaats. Doe de moeite voor het volgende slachtoffer!
Re: ziinga.com
Hallo,
Ik heb mijn net geregisteerd en druk toevallig op een bod. Dit wilde ik helemaal niet. Probeer te bellen, maar dit is engels. Heb inmiddels gemaid. Nog geen bericht. Nu zie ik dat ik abonnement heb van 69.95 per maand na 7 dagen. Dit wil ik helemaal niet. Wie kan mij helpen hoe ik dit allemaal ongedaan kan krijgen en het abonnement te stoppen.
Ik heb mijn net geregisteerd en druk toevallig op een bod. Dit wilde ik helemaal niet. Probeer te bellen, maar dit is engels. Heb inmiddels gemaid. Nog geen bericht. Nu zie ik dat ik abonnement heb van 69.95 per maand na 7 dagen. Dit wil ik helemaal niet. Wie kan mij helpen hoe ik dit allemaal ongedaan kan krijgen en het abonnement te stoppen.
Re: ziinga.com
Ik ben ook een klant van Ziinga geworden en zei hebben 11 maanden zonder mijn toestemming afgeschreven, hun antwoord was..
Hi Erik,
We have reviewed your account as per your follow up of a request for refund. This is an online auction site, this means the sole proof of your consent is by registering your name, shipping address, email address and IP address and checking by agreeing to purchase with the presentation of your credit card.
The system shows that on Oct 10th 2010, you signed up as a Gold member in connection with your purchase of a 250 Bid Package + 10% Free Bids. The xx Bid Package you won is a part of a promotional campaign that offers the winner a chance to avail our exclusive Gold membership.
As written before you upon registration, here is the text from when you bought your bid package:
"Yes, I want to take advantage of the offer of a free 7-day Gold membership. After the offer expires, the cost is 39.00 EUR per month. It is not binding and you can cancel at any time."
You have approved of this purchase, and checked the box stating "I accept Ziinga's Terms and Conditions." Therefore you have agreed that the Membership fees cannot be refunded.
However as we have understood your concern and as part of delivering our best to serve all our customers, we are making an exception for you and will refund your last month's membership fee.
Please confirm by replying to this email so we may start processing the refund.
Thank you.
Best regards,
Frances
Ziinga.com
Hier ga ik niet mee akkoord en wil juridische stappen ondernemen wie wil dit samen met mij doen....
[Commerciële link verwijderd door de Moderator]
voor mijn contactgegevens..
mvg Erik
Hi Erik,
We have reviewed your account as per your follow up of a request for refund. This is an online auction site, this means the sole proof of your consent is by registering your name, shipping address, email address and IP address and checking by agreeing to purchase with the presentation of your credit card.
The system shows that on Oct 10th 2010, you signed up as a Gold member in connection with your purchase of a 250 Bid Package + 10% Free Bids. The xx Bid Package you won is a part of a promotional campaign that offers the winner a chance to avail our exclusive Gold membership.
As written before you upon registration, here is the text from when you bought your bid package:
"Yes, I want to take advantage of the offer of a free 7-day Gold membership. After the offer expires, the cost is 39.00 EUR per month. It is not binding and you can cancel at any time."
You have approved of this purchase, and checked the box stating "I accept Ziinga's Terms and Conditions." Therefore you have agreed that the Membership fees cannot be refunded.
However as we have understood your concern and as part of delivering our best to serve all our customers, we are making an exception for you and will refund your last month's membership fee.
Please confirm by replying to this email so we may start processing the refund.
Thank you.
Best regards,
Frances
Ziinga.com
Hier ga ik niet mee akkoord en wil juridische stappen ondernemen wie wil dit samen met mij doen....
[Commerciële link verwijderd door de Moderator]
voor mijn contactgegevens..
mvg Erik
Re: ziinga.com
Ik heb me een tijdje geleden een keer via facebook aangemeld bij ziinga.
Een bieding gratis meegedaan.
Ik heb een aantal weken geleden er 2 gratis biedingen bijgekregen.
nu kreeg ik vandaag het volgende mailtje:
---------------------
Hallo (Mijn emailadres ),
U heeft zojuist een GRATIS iPod Shuffle gewonnen!
Om uw gratis iPod in ontvangst te nemen, klik dan HIER.
Dit aanbod is slechts 48 uur geldig, wacht dus niet te lang!
Live veilingen:
40" Samsung 3D TV, iPhone 4, iPad2 en nog veel meer...
Met vriendelijke groet,
Het Ziinga Team
www.ziinga.com
-----------------------
Ik klikte op hier en moest toen mijn adres invullen zodat het goed verstuurd werd.
Daar op volgend kom ik op een pagina uit waar ik opeens transactiekosten dien te betalen.
-----
iPod Shuffle 2 GB
Transactiekosten: € 1,14
Totaal: € 1,14
7 days Membership*: € 0,00
Uw prijs: € 1,14
* Bij deze betaling ontvangt u een Platinum lidmaatschap. De eerste 7 dagen zijn gratis. Wanneer deze proefperiode afloop, zullen de gebruikelijke maandelijkse kosten van € 67,99 gelden. Het lidmaatschap is bindend voor 3 maanden.
-----------------
Nieuwe manier dus om mensen geld afhankelijk te maken.
Een bieding gratis meegedaan.
Ik heb een aantal weken geleden er 2 gratis biedingen bijgekregen.
nu kreeg ik vandaag het volgende mailtje:
---------------------
Hallo (Mijn emailadres ),
U heeft zojuist een GRATIS iPod Shuffle gewonnen!
Om uw gratis iPod in ontvangst te nemen, klik dan HIER.
Dit aanbod is slechts 48 uur geldig, wacht dus niet te lang!
Live veilingen:
40" Samsung 3D TV, iPhone 4, iPad2 en nog veel meer...
Met vriendelijke groet,
Het Ziinga Team
www.ziinga.com
-----------------------
Ik klikte op hier en moest toen mijn adres invullen zodat het goed verstuurd werd.
Daar op volgend kom ik op een pagina uit waar ik opeens transactiekosten dien te betalen.
-----
iPod Shuffle 2 GB
Transactiekosten: € 1,14
Totaal: € 1,14
7 days Membership*: € 0,00
Uw prijs: € 1,14
* Bij deze betaling ontvangt u een Platinum lidmaatschap. De eerste 7 dagen zijn gratis. Wanneer deze proefperiode afloop, zullen de gebruikelijke maandelijkse kosten van € 67,99 gelden. Het lidmaatschap is bindend voor 3 maanden.
-----------------
Nieuwe manier dus om mensen geld afhankelijk te maken.
Re: ziinga.com
Gaan Tros Radar hier nu iets mee doen of is dit alleen een klaagforum?
ik ga op zeker juridische stappen ondernemen als ze me de 12 maanden niet uitbetalen..
de vraag is alleen doe ik dit alleen?
ik ga op zeker juridische stappen ondernemen als ze me de 12 maanden niet uitbetalen..
de vraag is alleen doe ik dit alleen?
Re: ziinga.com
Kan iemand mij vertellen waar op de site van Ziinga kunt vinden wat een lidmaatschap kost. Of ik kijk er overheen, maar ik kan dat nergens vinden.
Ook ik ben deze week op de site geweest en zag een strijkijzer voor 72 eurocent... dus ik dacht, dit kan toch niet waar zijn... dus ik plaats een hoger bod.. Moest ik me eerst registeren.. Niets mis mee, dus ik doe dat... en PATSSS ik was de winnaar!!!
Maar kreeg toen een mail waar bij stond dat ik een platinamembership zou krijgen.7 dagen op proef en daarna een maandelijkse bedrag van 69,99.
Ik bel de klantensevice, begin uiteraard in het nederlands.... Kreeg ik de melding dat het alleen in het engels kon... Nou is het engels van mij niet van Hogeschoolniveau, maar het engels van de juffrouw van de klantenservice had nog niet het niveau van een basisschool niveau. Dus het gesprek maar afgekapt, want zij begreep me niet of wilde mij niet begrijpen.
Ik heb toen een mailtje gestuurd dat ik het contact met Ziinga met onmiddellijke ingang stop wilde zetten. En kreeg een mailtje terug dat mijn verzoek verwerkt was... dus ik hou mijn vingers gekruist als ik al de verhalen hier lees. Maar gelukkig heb ik geen creditcard, dus ze kunnen in ieder geval niets afschrijven.
Maar ik vind dit toch wel een typisch geval wat bij Radar thuis hoort.
Hopelijk horen we er nog iets van via Radar.. want het gevoel bij Ziinga is verre van goed!!!
groetjes iedje
Ook ik ben deze week op de site geweest en zag een strijkijzer voor 72 eurocent... dus ik dacht, dit kan toch niet waar zijn... dus ik plaats een hoger bod.. Moest ik me eerst registeren.. Niets mis mee, dus ik doe dat... en PATSSS ik was de winnaar!!!
Maar kreeg toen een mail waar bij stond dat ik een platinamembership zou krijgen.7 dagen op proef en daarna een maandelijkse bedrag van 69,99.
Ik bel de klantensevice, begin uiteraard in het nederlands.... Kreeg ik de melding dat het alleen in het engels kon... Nou is het engels van mij niet van Hogeschoolniveau, maar het engels van de juffrouw van de klantenservice had nog niet het niveau van een basisschool niveau. Dus het gesprek maar afgekapt, want zij begreep me niet of wilde mij niet begrijpen.
Ik heb toen een mailtje gestuurd dat ik het contact met Ziinga met onmiddellijke ingang stop wilde zetten. En kreeg een mailtje terug dat mijn verzoek verwerkt was... dus ik hou mijn vingers gekruist als ik al de verhalen hier lees. Maar gelukkig heb ik geen creditcard, dus ze kunnen in ieder geval niets afschrijven.
Maar ik vind dit toch wel een typisch geval wat bij Radar thuis hoort.
Hopelijk horen we er nog iets van via Radar.. want het gevoel bij Ziinga is verre van goed!!!
groetjes iedje
Re: ziinga.com
Hoi Ja gisteren 13 sept ook op ziinga terecht gekomen via money miljonair heb ik op die veiling een senseo "gewonnen " voor 2 euro en centen leuk dacht ik ik klik 10 euro verzend kosten nou ja denk ik eigen schuld maar dan is t nog goedkoop vervolgens staat er 7 dagen gratis lid en dan 67,99 per maand slik dat wil ik niet heb ik niet en wil ik niet dom ook om de actie voorwaarden niet te lezen maar ik heb geen creditkaart dus kan die senseo niet betalen ik heb ziinga een mailtje gestuurd en money miljonair maar die doen dus ook niks . belachelijk dat dat zomaar kan hier in Nederland en niemand kan of wil er iets aan doen je staat dus met je rug tegen de muur het schijnt een bedrijf in malta te zijn want als je belt spreken ze alleen Engels groeten Anita
Re: ziinga.com
@ hapcikc
Ik ben er ook via Moneymiljonair gekomen. Gedacht dat zij ons niet zouden bedonderen. Heb me ook aangemeld (heb gelukkig geen creditcard) had ook 1 keer op bieden geklikt, gelijk raak (wat een verassing....) bij het betaaloverzicht aangekomen (waar je dus helemaal niet uitkan!?) IE afgesloten en gelijk een mail gestuurd dat ik me wilde afmelden, omdat ik me had voorgesteld dat meer zoals groupon zou zijn.
@ iedje
Je krijgt er inderdaad een raar gevoel van. En heb gelukkig ook geen Creditcard.
Ik ben er ook via Moneymiljonair gekomen. Gedacht dat zij ons niet zouden bedonderen. Heb me ook aangemeld (heb gelukkig geen creditcard) had ook 1 keer op bieden geklikt, gelijk raak (wat een verassing....) bij het betaaloverzicht aangekomen (waar je dus helemaal niet uitkan!?) IE afgesloten en gelijk een mail gestuurd dat ik me wilde afmelden, omdat ik me had voorgesteld dat meer zoals groupon zou zijn.
@ iedje
Je krijgt er inderdaad een raar gevoel van. En heb gelukkig ook geen Creditcard.