LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik wacht het af

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
P@ulien

ik wacht het af

Ongelezen bericht door P@ulien »

Ik wacht het af
Laatst gewijzigd door P@ulien op 03 nov 2010 03:17, 1 keer totaal gewijzigd.

kaarsje69

Re: ik wacht het af

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Als er niets meer is, wat valt er dan voor de rechter te beslissen?
Ik denk hier dat je vriend niet helemaal eerlijk is, sorry dat ik het zeg.
Als een Hypotheek op beide namen staat is het huis van beiden en kan het niet eenzijdig verkocht worden . Dit is wettelijk gewoon onmogelijk en ik denk dat juist zijn ex daarom al twee jaar brieven aan het schrijven is!

Jou vriend was eerst haar vriend en daar heeft hij verplichtingen mee aan gegaan, samen een huis gekocht, is niet niets!
Wat ik terug lees, hij heeft geen stuiver bij gedragen en hij heeft er nooit gewoond, geloof je dit echt zelf? Je koopt een huis samen omdat ze dicht bij haar vriendinnen wil gaan wonen, maar het niet alleen kon betalen en vervolgens betaalde ze het wel alleen?

Pas op voor deze man!

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.

marcel75

Ongelezen bericht door marcel75 »

Kaarjse69,
Even een misverstand recht zetten: dat je beiden aansprakelijk bent voor de terugbetaling van een hypotheek, wil niet automatisch ook zeggen dat je beiden eigenaar bent van het huis. Dat staat volledig los van elkaar.

Helaas heeft TS haar vraag weggehaald, dus kan ik er inhoudelijk verder niet op ingaan.

Gesloten