LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bericht voor El

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jean

Bericht voor El

Ongelezen bericht door Jean »

Hai El,

Ik wil het volgende weten om een juiste berekening te maken.

Naam en adres gegevens
idem van partner
leeftijden
inkomens van beiden
huidige verkoop woning
woz waarde woning
huidige hypotheek bedrag
welke bank
rente percentage
hoe lang vast en wanneer deze rentevastperiode begonnen
wanneer hypotheek begonnen, dus hoe lang nu nog
de schulden aan legio en eventuele anderen
de maandbedragen die je daarvoor nu betaald
de premie eventueel voor een levens-spaarverzekering bij de hypotheek
hoeveel verzekerd bij uitkering bij leven
hoeveel verzekerd bij overlijden van jou en evt partner
wat is de last die je zou kunnen dragen
wat voor persoon ben je qua risico, defensief, neutraal, offensief
wat wil je absoluut niet in een hypotheek

Hier maar mee beginnen. Uiteraard geef je de antwoorden in een mailtje, niet hier op het forum.

vriendelijke groet,

--
Jean de Zwaan

el

Re: Bericht voor El

Ongelezen bericht door el »

Jean, ik ben momenteel nog het een en ander aan het uitzoeken omtrent mijn schuld aan het oplichters tuig van Dexia.
Zodra dit duidelijk is laat ik wat van mij horen.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Wil jean de kleur van je onderbroek niet weten hoe naief moet je zijn .toet

John

Ongelezen bericht door John »

Jean,

Wil je dit voor mij ook niet uitzoeken ?

John

Jean

John, als je mij een mailtje geeft met antwoorden op de vragen in jouw situatie, jahoor, geen probleem, is 15 minuten werk.

Toet, ik hoef El dr kleur onderbroek niet te weten. Als dat zo was stond het in het rijtje.

toet

Jean wanneer leer jij het nu eens.In het verleden heeft radar al voor jou gewaarschuwd en weer ben je er weer.Er zijn misschien mensen die jou nog niet kennen.Maar je moet wel een grote plaat voor je kop hebben om nou weer hier mensen te ronselen.Zitten ze nog niet genoeg in de ellende.Ik geef mijn gegevens nog niet eens aan dexia en jij wil alles weten van mensen diie je nog geen eens kent.bah

Jean

Vind je het erg dat El in dit geval zelf mag beslissen wat ze wil doen en hoe ze dat wil doen.

El is ondertussen op de hoogte wie ik ben en waar mijn bedrijf zit en bij welke organisaties ik ben aangsloten.

El zou graag van de stress af willen. Gun jij dat haar niet?

Dat jij ervoor kiest om maar af te moeten wachten hoe alles gaat lopen is jouw keuze. El heeft een andere keuze.

vriendelijke groet,

Jean.

John

Jean,

Leer eens lezen er staat: Wil je dit voor mij ook " NIET" uitzoeken.

John.

toet

Jean als ik jou naam hier zie kom ik zelf in de stress.Hou je werk waar het hoort.Bestaat nou echt heel de wereld uit mensen die zich willen verrijken.Alleen al de lef om alles echt alles te willen weten.Het zou goed zijn eens een onderzoek naar jou te doen .Jij geef me een eng gevoel en inderdaad iedereen mag bepalen wat hij of zij wilt .Maar ik mag ze waarschuwen en dat doe ik hierbij.toet

el

Ongelezen bericht door el »

Ik ben een hij.

John

Dat heb je dan altijd leuk weten te verbergen:)

toet

Hij is leuk

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Goed dat Jean deze aanvulling dan nog even krijgt want naar het geslacht had hij vooralsnog niet gevraagd. Maar het was wel, foutief dus, AANGENOMEN. Het is ook goed om dan even aan te geven wat het geslacht van de eventuele partner is ook dit i.v.m. de risicopremies.

groet Maarten

Jean

Nou Maarten, dat had je dan goed fout!

El, trek je er maar niets van aan. Ik ben ondertussen gewend aan de haat op dit forum dat gevoed wordt door frustratie.

Ik maak voor jou een berekening en je kunt ermee doen en laten wat je wilt.

Toet; ik wil die uitdaging wel aan gaan met je! Start een onderzoek naar mij. De gegevens zijn bekend.

Als ik het goed begrijp maak ik op uit jullie hate reacties dat jullie andere forumleden een beetje geluk en antistress misgunnen.

Gelukkig zijn de meeste forumleden met enig verstand zo wijs en oud genoeg om zelf de beslissing te nemen.

Jullie hoeven er trouwens niet aan te denken dat ik ooit van dit forum verdwijn. Althans niet uit mijzelf.

Ik wens jullie een prettige dag,

vriendelijke groet,

Jean.

Maarten

Beste Jean,

Wat heb ik fout?

toet

Maarten je heb niets fout gedaan.Maar jean ziet het niet.Verder heb ik pijn in mijn buik van het lachen om el (ik ben een man)Als je daar de humor niet van inziet weet ik het ook niet meer.Jean is ook een man al zou je het aan de naam niet zeggen.Verder moet ik niets hebben van die mensen die je van alles en nog wat aan willen smeren.Gisteren in woonbrigade weer zoiets goedkoop lenen nou vergeet het maar.Verder en verder duwen ze je in de ****.Ik heb er genoeg van de computer gaat uit en voor el als iemand het goed met je meent moet hij met een grote geldbuidel komen anders willen ze wat van je.Weet je het doet zeer van binnen als ik zie dat juist de mensen de goedgelovigen altijd weer de duppe zijn van die bijdehandjes.Ik baal als een stekker doei.toet

Gijs

Ongelezen bericht door Gijs »

Jean,

Wat is de laagste rente momenteel ?

Maarten

Jean beantwoordt vragen selectief naar het schijnt.

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Jean zegt: "Hier maar mee beginnen. Uiteraard geef je de antwoorden in een mailtje, niet hier op het forum." Het lijkt mij een goed idee als hij voortaan ook zijn vragen in een mailtje afhandelt. Ordinaire aquisitie op een oneigenlijk podium!

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Dit is gewoon een ordinaire ronselaar.

Gesloten