| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wangedrag makelaar
-
pauluskoning
Wangedrag makelaar
Beste allemaal,
4 jaar geleden heb ik mijn woning korte tijd in de verkoop gehad bij Finesse makelaars te Groningen. Omdat de woningmarkt erg onrustig was heb ik na 2 maanden besloten mijn woning uit de verkoop te halen.
Nu 4 jaar later ga ik het alsnog proberen echter nu bij een andere makelaar. Tot mijn verbazing krijg ik na een zoek opdracht binnen Google de oude folder van mijn huis te zien op de website van de oude makelaar. Hier staat een oude prijs + informatie in en het is natuurlijk begrijpelijk dat ik deze folder van het internet wil hebben.
Ik heb op dit moment 6 keer telefonisch contact gehad met verschillende medewerkers van Finesse die mij geen van allen kunnen helpen. Zij vertellen mij dat het probleem bij de website bouwer ligt en deze partij niet wil meewerken, hetgeen mijn erg onrealistisch lijkt. Verder ben ik er nu 1 keer persoonlijk op bezoek geweest waar ik allerminst goed werd geholpen en ik vriendelijk werd verzocht weg te gaan omdat de enige aanwezige een afspraak buiten de deur had. U leest het goed, na mijn vertrek werd de deur van het enige kantoor gewoonweg op slot gedaan!! Ik heb nog gevraagd wat verkopers er van zouden vinden dat potentiele kopers van hun woning voor een dichte deur zouden komen te staan. Het was 10uur in de ochtend!!
Ik heb een klacht ingediend bij NVM, deze hebben ook contact gehad echter zonder resultaat. Ik zal verder gaan met proberen maar als ik u 1 tip mag geven, blijf weg bij Finesse makelaars te Groningen!!
4 jaar geleden heb ik mijn woning korte tijd in de verkoop gehad bij Finesse makelaars te Groningen. Omdat de woningmarkt erg onrustig was heb ik na 2 maanden besloten mijn woning uit de verkoop te halen.
Nu 4 jaar later ga ik het alsnog proberen echter nu bij een andere makelaar. Tot mijn verbazing krijg ik na een zoek opdracht binnen Google de oude folder van mijn huis te zien op de website van de oude makelaar. Hier staat een oude prijs + informatie in en het is natuurlijk begrijpelijk dat ik deze folder van het internet wil hebben.
Ik heb op dit moment 6 keer telefonisch contact gehad met verschillende medewerkers van Finesse die mij geen van allen kunnen helpen. Zij vertellen mij dat het probleem bij de website bouwer ligt en deze partij niet wil meewerken, hetgeen mijn erg onrealistisch lijkt. Verder ben ik er nu 1 keer persoonlijk op bezoek geweest waar ik allerminst goed werd geholpen en ik vriendelijk werd verzocht weg te gaan omdat de enige aanwezige een afspraak buiten de deur had. U leest het goed, na mijn vertrek werd de deur van het enige kantoor gewoonweg op slot gedaan!! Ik heb nog gevraagd wat verkopers er van zouden vinden dat potentiele kopers van hun woning voor een dichte deur zouden komen te staan. Het was 10uur in de ochtend!!
Ik heb een klacht ingediend bij NVM, deze hebben ook contact gehad echter zonder resultaat. Ik zal verder gaan met proberen maar als ik u 1 tip mag geven, blijf weg bij Finesse makelaars te Groningen!!
Re: Wangedrag makelaar
En het is geen Google - cache probleem ?Tot mijn verbazing krijg ik na een zoek opdracht binnen Google de oude folder van mijn huis te zien op de website van de oude makelaar.
Welkom in de wondere wereld van Google! Zorgen dat je in de zoekmachine komt is niet zo moeilijk. Er uit komen praktisch onmogelijk!
Het enige wangedrag dat ik in deze posting lees is het wangedrag van TS zelf. Zo gek is het niet dat een makelaar een afspraak buiten de deur heeft en dus de aanwezige medewerker geen gesprek met u kan aangaan. Niets vreemds aan. Moet je maar bellen van te voren of een afspraak maken.
Ik zou eerst maar eens gaan klagen bij google voordat ik de makelaar ergens van zou beschuldigen.
Overigens zul je je woning nog op vele andere sites zien met de oude koopsom er bij. De kans is zelfs groot dat er bij komt te staan dat je huis al sinds 4 jaar in de verkoop is. Welkom op internet!
Het enige wangedrag dat ik in deze posting lees is het wangedrag van TS zelf. Zo gek is het niet dat een makelaar een afspraak buiten de deur heeft en dus de aanwezige medewerker geen gesprek met u kan aangaan. Niets vreemds aan. Moet je maar bellen van te voren of een afspraak maken.
Ik zou eerst maar eens gaan klagen bij google voordat ik de makelaar ergens van zou beschuldigen.
Overigens zul je je woning nog op vele andere sites zien met de oude koopsom er bij. De kans is zelfs groot dat er bij komt te staan dat je huis al sinds 4 jaar in de verkoop is. Welkom op internet!
De openingspost (voor de zekerheid)
pauluskoning schreef:Beste allemaal,
Crazyme,
Snap ik even niet.
Snap ik even niet.
Het komt vaak voor dat na enige kritiek de TS de openingspost verwijderd.marcel75 schreef:Crazyme,
Snap ik even niet.
Vandaar mijn "backup"
Dit kan ik beamen!crazyme schreef:Het komt vaak voor dat na enige kritiek de TS de openingspost verwijderd.marcel75 schreef:Crazyme,
Snap ik even niet.
Vandaar mijn "backup"
Als een TS naar aanleiding van reacties tot inkeer of inzicht is gekomen en daarop zijn openingspost wil verwijderen vind ik dat zijn goed recht.
Het is mij nog nooit gebeurd, maar ik zou het erg vervelend vinden als een of andere forumheld eigenhandig besluit om zich op deze manier mijn topic toe te eigenen.
Het is mij nog nooit gebeurd, maar ik zou het erg vervelend vinden als een of andere forumheld eigenhandig besluit om zich op deze manier mijn topic toe te eigenen.
Maar meestal heeft TS een andere versie, als in de openingspost.
Of je krijgt deze toestanden, dat plots iemand anders TS wordt:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 27&t=86793
Of je krijgt deze toestanden, dat plots iemand anders TS wordt:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 27&t=86793
Natuurlijk zijn er voorbeelden te vinden van topics waarvan het jammer of vreemd is dat de openingspost is verdwenen, maar met dit soort acties ben je gewoon leden aan het wegjagen, dat snap je zelf ook wel.
Neen, dat snap ik niet.
Als ik een topic open, dan heb ik er een reden voor.
Als dan dit opgelost wordt, kan de openingspost blijven staan, en TS vermeld het gewoon, daarvoor hoef niets worden verwijderd.
Daarom zijn vele topics onleesbaar geworden.
Als ik een topic open, dan heb ik er een reden voor.
Als dan dit opgelost wordt, kan de openingspost blijven staan, en TS vermeld het gewoon, daarvoor hoef niets worden verwijderd.
Daarom zijn vele topics onleesbaar geworden.
TS wordt bij voorbaat afgerekend op het gedrag wat anderen hebben vertoond.
Zeker als nieuw lid is het behoorlijk onaangenaam om gelijk in een hoek te worden gedreven door een aantal betweterige veelposters. Zeer zeker geen warm welkom. Dat bedoel ik dus met wegjagen.
Zeker als nieuw lid is het behoorlijk onaangenaam om gelijk in een hoek te worden gedreven door een aantal betweterige veelposters. Zeer zeker geen warm welkom. Dat bedoel ik dus met wegjagen.
Een onleesbaar forum lijkt mij meer leden weg te jagen.Remster schreef:Natuurlijk zijn er voorbeelden te vinden van topics waarvan het jammer of vreemd is dat de openingspost is verdwenen, maar met dit soort acties ben je gewoon leden aan het wegjagen, dat snap je zelf ook wel.
Dit forum is niet onleesbaar.Een onleesbaar forum lijkt mij meer leden weg te jagen.
TS heeft ook zijn bericht (nog) niet weggehaald.Remster schreef:Dit forum is niet onleesbaar.Een onleesbaar forum lijkt mij meer leden weg te jagen.
Blijkbaar heb je het doel van de backup van crazyme niet begrepen.
Ik mag aannemen dat je het verschil tussen een forum en een topic weet.
Zoals je hebt kunnen lezen in mijn voorgaande reacties heb ik een uitgesproken mening over de backup van crazyme. Ik vind het onbegrijpelijk dat je daaruit concludeert dat ik het doel niet begrepen zou hebben.
Overigens benadruk je met bovenstaande reactie de zinloosheid van de backup, waarvoor mijn dank.
Fijne avond nog.
Zoals je hebt kunnen lezen in mijn voorgaande reacties heb ik een uitgesproken mening over de backup van crazyme. Ik vind het onbegrijpelijk dat je daaruit concludeert dat ik het doel niet begrepen zou hebben.
Overigens benadruk je met bovenstaande reactie de zinloosheid van de backup, waarvoor mijn dank.
Fijne avond nog.
Wat maak je je toch druk.
Dat is een leuke dooddoener, maar als je gewoon rustig leest dan zie je dat dat behoorlijk meevalt.
Als je nog iets inhoudelijks te melden hebt dan hoor ik het wel.
Als je nog iets inhoudelijks te melden hebt dan hoor ik het wel.
Zodra mij iets te binnen schiet wat aan jouw eisen voldoet hoor je het. Ok ?Remster schreef:Als je nog iets inhoudelijks te melden hebt dan hoor ik het wel.