Pagina 1 van 1

Mondial assistance

Geplaatst: 04 nov 2010 15:37
door Leonie1968
Het probleem is opgelost, ik heb een deel van mijn geld terug en heb de webmaster van het forum gevraagd om deze discussie te verwijderen.

Re: Mondial assistance

Geplaatst: 04 nov 2010 16:01
door sjoegel
Gevalletje pech :D fijn voor de overige mensen wiens premie niet omhoog gaat door jouw pech.

Mercedes staat trouwens niet bekend om zijn degelijke sloten. :(

Re: Mondial assistance

Geplaatst: 04 nov 2010 21:54
door Borginator
sjoegel schreef:Gevalletje pech :D fijn voor de overige mensen wiens premie niet omhoog gaat door jouw pech.
Mercedes staat trouwens niet bekend om zijn degelijke sloten. :(
Alle sloten zijn open te breken. Mercedes staat wel bekend om zijn goede sloten. Volkswagens en Opels hebben de reputatie van slechte sloten.

Ik vind het wel een rare reisverzekering. Inbrekers en dieven zijn juist actief in de nachtelijke uren, waarom je daar niet verzekerd voor wordt vind ik wereldvreemd.

Had je dan nog wel gebeld met de reisverzekering voordat je de aangifte deed?
Volgens mij mag je in zo een situatie vragen om een tolk wanneer je de aangifte doet?

Re: Mondial assistance

Geplaatst: 09 nov 2010 12:50
door TwinCamDude
De uitsluiting is inderdaad opgenomen in artikel 10 van de voorwaarden - de voorzichtigheidsclausule - en geldt inderdaad tussen 22:00 en 07:00 uur. Begrijpelijk, want er is dan een verhoogde diefstalrisico. Spullen uit je auto halen dus.

In jouw geval is er sprake van een 'slip of the tongue', aangezien de diefstal overdag heeft plaatsgevonden. Ik zal dit aankaarten bij je reisverzekeraar en desnoods via een aantal getuigen proberen de schade alsnog verhaald te krijgen.

Mondial Assistance staat bij mij niet bekend als slechte verzekeraar. Zij beroepen zich op een in de voorwaarden vermelde uitsluiting, gebaseerd op een - in dit geval - verkeerd opgesteld politierapport.

Tip voor de volgende keer; mocht zoiets wederom gebeuren, raadpleeg dan een tolk. Zo voorkom je miscommunicatie.

Re: Mondial assistance

Geplaatst: 12 nov 2010 10:05
door Mondial Assistance
Hallo Leonie, vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt. Aan de hand van jouw bericht kunnen we niet achterhalen wie jij bent. Graag willen we contact met jou opnemen. Kun je jouw gegevens (dossiernummer) mailen naar [email protected]?
Alvast bedankt.